logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

56 Pagina's«<2627282930>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#541 Gepost : dinsdag 6 december 2011 22:57:09(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Ja alleen jammer dat het maar van 1 belg is hahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Jasperbuth  
#542 Gepost : woensdag 7 december 2011 18:33:07(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Golfke schreef:
Bij de keuringsarts van het leger:

Een jonge vrachtwagenchauffeur komt op de militaire keuring en wil
graag afgekeurd worden.
Hij komt bij de keuringsarts en moet zich uitkleden.
Beroep? vraagt de arts. Vrachtwagenchauffeur.
Wat zijn je gebreken? vraagt de arts.
Mijn koplampen werken niet, zegt de jongen, lollig.
Hoe bedoel je, vraagt de arts.
Ik bedoel: ik heb slechte ogen.
We zullen eens zien, zegt de arts en loopt naar de kaart met de kleine en grote letters.
De arts wijst op kleine letters: Kun je dit lezen?
Nee, sorry, zegt de jongen.
De arts wijst op grotere letters: Kun je dit dan lezen?
'Nee, sorry, zegt de jongen.
De arts wijst op de allergrootste letters:Kun je dit dan lezen?
Absoluut niet, zegt de jongen.
Dat is inderdaad niet zo best, zegt de dokter, maar ik heb nog een tweede test.
Nu laat de dokter een spiernaakte meid voor het bord staan.
Zie Je wat? zegt de dokter. Niets, zegt de jongen.
Nou, zegt de dokter,
misschien werken je koplampen niet maar je richtingaanwijzer doet het wel.

GOEDGEKEURD

2 mannen zitten in de wachtkamer om gekeurd te worden.
Ze beginnen met elkaar te praten.
De éen zegt : ik heb een truc waardoor ik afgekeurd word!
Hoe vraagt de ander?
Je moet gewoon een briefje van 100eu in je kontzak doen, dan krijg je aambeien en wordt je afgekeurd!
De eerste man wordt naar binnen geroepen.
De andere man pakt zijn portemonnee en ziet dat hij alleen een briefje van 10eu heeft.
Snel stopt hij het briefje van 10 in zijn kontzak.
even later komt de andere man terug, afgekeurd, aambeien.
dan gaat de 2e man naar binnen.
De dokter kijkt eens goed en zegt je hebt aambeien maar je bent goed gekeurd.
Goed gekeurd vroeg de man ? mijn voorganger wordt afgekeurd en heeft ook aambeien
Ja dat klopt zegt de dokter, maar die had het ook 10x erger!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
wouterbeyer  
#543 Gepost : donderdag 8 december 2011 17:51:03(UTC)
wouterbeyer

20 ponder

Henk Haarlem schreef:
ericesv schreef:
Flauw hoor, ze zijn wel nogsteeds landskampioen he.
Shame on you d'oh!

En dat uit de mond van een Rotterdammer ?Think

je haald de woorden uit me mond henk
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

wouterbeyer  
#544 Gepost : donderdag 8 december 2011 18:07:07(UTC)
wouterbeyer

20 ponder

waarom hebben we over 25 jaar pas ruzie met de belgen?

dan snappen ze onze moppen
Tong
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

Patrick Wolters  
#545 Gepost : donderdag 8 december 2011 19:04:40(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)

Ja dat soort flauwe grappen kan je verwachten van mensen die waarschijnlijk verbitterd zijn dat er in hun eigen stad geen betaaldvoetbal meer gespeeld wordt. R.I.P fc Haarlem

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 december 2011 19:07:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Henk Haarlem  
#546 Gepost : donderdag 8 december 2011 19:16:12(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Patrick Wolters schreef:

Ja dat soort flauwe grappen kan je verwachten van mensen die waarschijnlijk verbitterd zijn dat er in hun eigen stad geen betaaldvoetbal meer gespeeld wordt. R.I.P fc Haarlem

@ Patrick
Ik had maar 1 grapje over je club, maar heb je het van gisteravond nog niet verwerkt.Knipoog
Think Fc Haarlem is terecht ten grave gegaan, als je je zelf niet bedruipen kan laat het dan.
Ik geef niets om voetbal.Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 december 2011 19:22:53(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
chiele  
#547 Gepost : donderdag 8 december 2011 19:16:52(UTC)
chiele

45 ponder

wouterbeyer schreef:
waarom hebben we over 25 jaar pas ruzie met de belgen?

dan snappen ze onze moppen
Tong

waarom is een hollander zo blij als hij een puzzel op 1 jaar heeft kunnen afwerken?
Op de doos stond vanaf 5 jaar Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Henk Haarlem  
#548 Gepost : donderdag 8 december 2011 19:18:57(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Quote:
waarom is een hollander zo blij als hij een puzzel op 1 jaar heeft kunnen afwerken?
Op de doos stond vanaf 5 jaar

just_cuz_1 =d&gt;
Mvg. Henk Haarlem.

Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Ron van Houtum  
#549 Gepost : donderdag 8 december 2011 19:24:34(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Effe paar maar

Een Belg zou op vakantie gaan naar Engeland, als zijn buurman er later naar vraagt hoe de reis was blijkt hij de reis te hebben geannuleerd. "Waarom heb je die reis geannuleerd?",vraagt de buurman. "Nou , ik vindt dat links rijden veel te gevaarlijk." "Toch schijnt dat heel erg mee te vallen." zegt de buurman. "Geloof dat maar niet, ik heb het in Antwerpen een half uur uit geprobeert, en het viel bar tegen."

Begrafenis. Een stoet mensen loopt langs het graf en werpt bloemen op de kist. Dan is Sjef aan de beurt. Een harde bons verscheurt de gepaste stilte. De begrafenisondernemer neemt hem even terzijde en vraagt wat dat te betekenen had. "Awel," antwoordt Sjef, "ik wilde bloemen kopen, maar die waren uitverkocht. Toen heb ik maar een doos bonbons genomen."

Komt een Belg in een restaurant, en bestelt een biefstuk. Waarop de ober vraagt: " Hoe wilt hem hebben? ". Antwoord de Belg: " Op m'n bord natuurlijk "

Waarom heeft een Belg achterin zijn auto een plantenbak? Om de politie om de tuin te leiden

Een Belg komt een cafe binnen en vraagt:"Waar is het toilet?" De ober zegt:"Dat is verstopt". De Belg weer:"Dat geeft niet, dan zoek ik hem wel".

Een Belg en een Hollander staan in Afrika plotseling tegen over een woedende leeuw. De hollander gooide een steen, maar miste de leeuw. Roept de Hollander:"Lopen, zo hard als je kunt". Zegt de Belg:"Waarom zal ik lopen, jij gooide toch die steen".

Waarom is de lucht in Belgie zo zuiver? Omdat ze daar met de ramen dicht slapen.

Waarom rijdt er in Belgie een mestkar met de bruidstoet mee? Om de vliegen van het bruidspaar te houden.

Waarom hebben de Belgen binnenkort een nationale feestdag? Dan is het 100 jaar geleden dat ze "rechtop lopen" hebben ingevoerd.

Waarom hebben de Belgen 's maandags zulke bekraste gezichten? Omdat ze 's zondags met mes en vork hebben gegeten.

Hoeveel Belgen zijn er nodig om een koe te melken? Vierentwintig, vier houden de tepels vast en twintig schudden de koe op en neer.

Op de optiebeurs loopt een Belgische stagaire rond met een aardappel in zijn borstzakje. Aan het eind van de dag vraagt iemand aan de Belg waarom hij met een aardappel in zijn borstzakje rondloopt. Zegt de Belg: "Zonder pieper bereik je hier niks."

Een Nederlander en een Belg zaten naast elkaar te vissen. Plotseling vroeg de Belg:

"Heb jij nog een dobbertje voor me want de mijne gaat helemaal onder.

Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".

Een belg heeft een zee-aquarium en hij denkt: "hoe kom in nou aan zoutwater?" Dus stapt ie in z'n autootje en rijdt naar scheveningen. Aan het strand staat een man te vissen en de Belg vraagt: "Heeft u voor mij een emmertje zeewater?" De visser schept het emmertje vol en zegt: "Dat is dan een knaak" De belg betaalt en gaat weer terug. Thuis aangekomen giet hij het emmertje leeg in z'n aquarium en ziet dat het veel te weinig is. Dus rijdt hij weer terug naar Scheveningen. Als hij eindelijk aankomt is het al laagtij geworden. Hij loopt weer naar de visser en zegt:

"U hebt al aardig wat emmertjes verkocht he?"

Twee Belgen zitten te vissen, midden op het Sneekermeer.

Ze vangen veel vis, heel veel vis. 'awel', zegt de ene Belg 'dit is een goed plekske'. 'Dit zouden we moeten markeren'. 'da's een goed idee', zegt de andere Belg en hij zet een groot kruis achter op de boot. Dan varen ze terug naar de kant. ' niet zo slim hoor van dat kruis:

Wie zegt nou dat we volgende week weer dezelfde boot hebben!

Een visser zit al drie uur lang naar zijn dobber te staren zonder iets aan de haak te slaan. En al drie uur lang er achter hem een Belg nieuwsgierig naar hem te kijken... Nog een uur later houdt de visser het niet meer uit. Hij draait zich om en zegt: Als U het toch zo interessant vindt, waarom vist U dan niet zelf? O, daar heb ik geen geduld voor, antwoord de Belg.

De vrouw van een Belgiese visser wuift haar man uit die in zee zijn netten gaat uitgooien. En vergeet niet als je vanavond terugkomt even in de supermarkt binnen te wippen voor een blikje sardienen.

Er loopt een Belg in Noord-Holland, ziet hij een Eskimo voorbij komen.

Hij gaat naar die Eskimo en vraagt: "Wat kom jij hier nou doen?" "Ik ga hier altijd vissen in Friesland," zegt de Eskimo. "Wat een goed idee," zegt de Belg, "dat ga ik ook eens doen." Dus de Belg gaat naar Friesland en komt aan bij een grote ijsvlakte. Dan hoort hij een stem: "Hier zit geen vis, hier zit geen vis..." De Belg kijkt om zich heen, maar ziet niemand. Hij haalt zijn schouders op en begint weer in het ijs te zagen. Weer klinkt de stem: "Hier zit geen vis, hier zit geen vis..." "Allez, meneer," roept de Belg terug, "zijt gij den IJskoning?" "Nee," roept de stem:

"Ik ben de omroeper van het Thialfstadion."

Konigin Beatrix wordt gebeld door koning Albert van België en vraagt of jullie Nederlanders niet iets geks kunnen doen waar wij Belgen niet om kunnen lachen. Beatrix moet denken en belt koning Albert een week later op en zegt ik heb een brug laten bouwen in de sahara, en koning Albert begint toch hard te lachen en belt meteen de pers en heel belgië ligt in een deuk. 4 weken later belt koning Albert weer naar Beatrix en zegt je kunt de brug weer weg halen. Konigin Beatrix antwoord:

dat heb ik vorige week al willen doen maar toen zaten er 100 Belgen op te vissen.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
chiele  
#550 Gepost : donderdag 8 december 2011 20:48:57(UTC)
chiele

45 ponder

teveel om te lezen ron... Tong
je hebt je punt wel gemaakt Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Patrick Wolters  
#551 Gepost : donderdag 8 december 2011 21:15:09(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Henk Haarlem schreef:
Patrick Wolters schreef:

@ Patrick
Ik had maar 1 grapje over je club, maar heb je het van gisteravond nog niet verwerkt.Knipoog
Think Fc Haarlem is terecht ten grave gegaan, als je je zelf niet bedruipen kan laat het dan.
Ik geef niets om voetbal.Knipoog

Was niet zo beroerd bedoelt als het overkwam hoor Henk.
En ja heb de wedstrijd van gister inderdaad nog niet verwerkt is toch zuur als je zo bestolen wordt en de andere gespeelde wedstrijd
in de poule wel erg naar omkoping riekt.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Henk Haarlem  
#552 Gepost : donderdag 8 december 2011 21:24:24(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

@ Patrick

Het is zuur ja, maar dat hoort bij het spelletje (niet evt omkopen) maar geluk, scheids en lijn rechters, en kansen benutten.Knipoog
Mvg. Henk Haarlem.

ericesv  
#553 Gepost : donderdag 8 december 2011 22:20:54(UTC)
ericesv

35 ponder

Man
Nederland

Ha henk, zelfs jij zal toch wel toegeven dat dit wel erg vreemd is alles bij elkaar
als karpervissen je passie is .
Henk Haarlem  
#554 Gepost : donderdag 8 december 2011 22:37:28(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

ericesv schreef:
Ha henk, zelfs jij zal toch wel toegeven dat dit wel erg vreemd is alles bij elkaar

Hallo Eric

Nou Eric als men dit had voorspeld had ik diegene voor gek verklaard, dus ja dit is / was heel vreemd.
Maar vergeet ff niet een b elftal van de Koninklijke is nog altijd een maatje te groot voor het ajax van nu, en als je die niet weet te verslaan..... hoe zegt Cruijff dat ook alweer, al speel je nog zo goed als je er een minder scoort dan je tegenstander dan verlies je de wedstrijd.:-({|=
Al zou er omgekocht zijn als ajax de wedstrijd had gewonnen dan.....
Maar heel zuur voor de aanhang dat zeker..

Henk.Knipoog

Edit
volgens mij moeten deze reacties naar theekransje.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 december 2011 22:40:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mvg. Henk Haarlem.

ericesv  
#555 Gepost : donderdag 8 december 2011 22:54:50(UTC)
ericesv

35 ponder

Man
Nederland

Dankje voor je begrip henk uit jou mond is dit een hele troostKnipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 december 2011 22:55:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

als karpervissen je passie is .
Davey Remmig  
#556 Gepost : zondag 11 december 2011 23:15:34(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

Komt een vent de kroeg in met een bloed mooie vrouw en een kat. Hij bestelt een bier, een wijntje voor zijn vrouw en 8 gehaktballen voor de kat.
Na enige tijd bestelt hij nog een keer hetzelfde. Een half uur later nog eens.
Zegt de barkeeper: "Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als die kat nog een keer 8 gehaktballen moet eten wordt hij doodziek".
"Nou", zegt die man, "Het zit zo: Ik zat vorige week mijn koperen lamp te poetsen en die ging glimmen als een spiegel,
maar ineens kwam er een geest uit die me zei dat ik 3 wensen mocht doen. Eerst wenste ik de hoofdprijs in de loterij en die kreeg ik.
Toen wenste ik een rode Ferrari in mijn garage en die stond er, en als 3e wens vroeg ik een bloed mooie vrouw met een hongerige poes
maar dat heeft hij niet goed begrepen!
Davey Remmig  
#557 Gepost : zondag 11 december 2011 23:17:28(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

Een kerel komt de supermarkt binnen en vraagt aan de caissière: "Waar vind
ik de Tampons?

"Derde gang links meneer," antwoordt de caissière.

Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa, met in zijn karretje
3kg watten en 2m koord!

Als de caissière eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: "Ik denk niet
dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer."

Die kerel antwoordt: "Verleden week stuur ik mijn vrouw om een pakje
sigaretten en ze komt thuis met tabak en vloeitjes!!

Laat zij ze nu ook zelf maar rollen!
Davey Remmig  
#558 Gepost : zondag 11 december 2011 23:21:26(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

Een blondine gaat naar een winkel waar ze gordijnen verkopen.
Ze zegt tegen de verkoper:'Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen'.
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, ' 30 centimeter '
' 30 centimeter '? vraagt de verkoper, 'dat is erg klein'.
'Voor wat voor raam zijn ze?'
De vrouw zegt, 'Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor'.
De verbaasde verkoper antwoordt, 'Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen'.
'Halloooooooo' zegt de blondine 'ik heb Windows
Jasperbuth  
#559 Gepost : woensdag 14 december 2011 00:23:09(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Dit is een mop he!

Ik kwam pas geleden bij mac donalds, en een drukte..
Ik ging in de rij staan, en na een half uur was ik aan de beurt.
Zegt de jongedame achter de toonbank: Hallo meneer, kan ik u helpen?
Ik antwoordde: Nee, ik sta voor me lol een half uur in de rij, TUURLIJK kan je me helpen!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
DannyAlmelo  
#560 Gepost : woensdag 14 december 2011 02:51:58(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

De koning en de koningin van België en Nederland zijn bijeen gekomen voor een vergadering. Plots zegt de koning van België tegen de koningin: Jullie lachen altijd om ons belgen, maar nu willen we toch ook wel een keer om jullie lachen. De koningin van Nederland stemt in en vraagt wat de Koning in gedachten had. De Koning zegt: Jullie moeten een brug bouwen midden in de woestijn. De Koningin lacht en zegt: Ok, doen we. Binnen enkele dagen staat daar een brug, midden in de woestijn. De Koning en heel België giert het uit van het lachen. Die stomme Hollanders bbouwen een brug midden in de woestijn. Na 2 weken keihard gelachen te hebben zegt de Koning: Ok, we hebben genoeg gelachen, de brug mag nu wel weer weg, waarop de Koningin zegt: Dat zou ik best willen, maar er staan nog allemaal Belgen op te vissen!!
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (6)
56 Pagina's«<2627282930>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.