5 ponder Lid sinds: 6-12-2011(UTC) Berichten: 46
|
hallo, hier bij paar foto,s van mijn hengels (drillen) Custom made 12 ft 3.0 lb Custom made the force. the force rod design 12 ft 2,75 lb fox euro warrior 12 ft 2,75 lb soul 2,25 lb 12 ft fox pen hengel ben een klein beetje materiaal freek.haha greets rick :-" Bewerkt door de gebruiker dinsdag 6 december 2011 14:16:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zie het!! Vet man! Deze manier van foam op je hengel heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het erg mooi! Echt een zebra opstelling.
Gaaf hoor!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Hoeveel setjes heb je staan man???
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
hmmmm, kom ik aan met mijn 2 andy little's. Stoere hengels man.
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
mooie foto's!
vooral die laatste spreekt mij erg aan,back to basic..
|
groet erik |
|
|
|
|
Erwin schreef:Ik zie het!! Vet man! Deze manier van foam op je hengel heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het erg mooi! Echt een zebra opstelling.
Gaaf hoor! hallo,dankje het foam hat ik zelf ook nog nooit gezien op andere hengels.daar om vondt ik het wel leuk staan.heb de hengels laten bouden bij w.v.r rod building in Oostwold Gem Oldambt.
|
|
|
|
|
Roy Oostindien schreef:Hoeveel setjes heb je staan man??? heb er nu 4 setjes staan.+ 2 pen hengels. ben nu bezug met paar century mk3,als de koop door gaat kan ik ze volgende week ophalen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
babyboom schreef:Roy Oostindien schreef:Hoeveel setjes heb je staan man??? heb er nu 4 setjes staan.+ 2 pen hengels. ben nu bezug met paar century mk3,als de koop door gaat kan ik ze volgende week ophalen. kerol als je geld teveel hebt, mag je het ook gwn aan mij geven hoor. XD nee geintje, mooie setjes.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
kom ik aan met twee setjes en volgend jaar het derde setje erbij nu alleen nog even kijken waar ik ze laat afbouwen (en zorgen voor de financien hahaha) Ps: Heb geen century's wel afgebouwd op blanks van century's
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
4 setjes... waarom 4? wel heel leuke setjes! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
welke molens zijn dat op de tweede en de derde foto |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi spul hoor , Ben jij nu een zo ze noemen Tartyfiel? Maar goed die zebra foam apart hoor, Dacht in eerste instantie dat er 3 biljartkeu's lagen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
team nootdorp schreef:welke molens zijn dat op de tweede en de derde foto hallo de 1e is shimano super ultegra xsa en de 2e is Windcast-X 5500.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
babyboom schreef:team nootdorp schreef:welke molens zijn dat op de tweede en de derde foto hallo de 1e is shimano super ultegra xsa en de 2e is Windcast-X 5500. wat is het verschil met de Windcast-S 5500 |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
dat Zebrafoame komt uit de zeevisserij Shimano heeft er hengels mee afgebouwd in het verleden zo ook Zebco en vast nog een paar merken.
Apart is het zeker en of je het mooi vind ieder zijn smaak.
en 4 sets dat snap ik wel het is verzamelwoede / hobby. Je wilt een keer wat nieuws maar afstand doen van het oude dat lukt niet ik heb zelf ook 3 complete sets en 2 penhengels.
Overal zit wel een mooie herinering aan dus bij mij blijven ze ook gewoon in mijn bezit. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:dat Zebrafoame komt uit de zeevisserij Shimano heeft er hengels mee afgebouwd in het verleden zo ook Zebco en vast nog een paar merken.
en 4 sets dat snap ik wel het is verzamelwoede / hobby. Je wilt een keer wat nieuws maar afstand doen van het oude dat lukt niet ik heb zelf ook 3 complete sets en 2 penhengels.
Overal zit wel een mooie herinering aan dus bij mij blijven ze ook gewoon in mijn bezit. Als ik mijn hengels niet verkoop zit ik straks ook op 3 setjes |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:josvanpinxteren schreef:dat Zebrafoame komt uit de zeevisserij Shimano heeft er hengels mee afgebouwd in het verleden zo ook Zebco en vast nog een paar merken.
Overal zit wel een mooie herinering aan dus bij mij blijven ze ook gewoon in mijn bezit. Als ik mijn hengels niet verkoop zit ik straks ook op 3 setjes ik zelf kan moelijk afscheid nemen van me spullen,en wat betaalt is hoeft van mij ook niet weg,zit niet in geld nood.
|
|
|
|
|
@ babyboom Ik zit eerder met ruimte gebrek dan geld gebrek. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.