5 ponder Lid sinds: 6-12-2011(UTC) Berichten: 46
|
Henk Haarlem schreef:@ babyboom Ik zit eerder met ruimte gebrek dan geld gebrek. aii ik heb zee van ruimte in de garage ,aleen me pa wordt er gek van dat er steets meer bij komt haha .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
jaja er moet wel ruimte blijven voor de trike van pa, hahahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
als jullie ruimte te kort komen kunnen jullie ook spullen bij mij doneren haha:-" |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
team nootdorp schreef:als jullie ruimte te kort komen kunnen jullie ook spullen bij mij doneren haha:-" Hier sluit ik mij bij aan
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-12-2011(UTC) Berichten: 46
|
ronald kingma schreef:jaja er moet wel ruimte blijven voor de trike van pa, hahahaha jaa haha daar is die nu al druk mee bezug . heb meeste van me spullen al op zonder staan/hengels op me kamer.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 28
|
babyboom schreef:hallo, hier bij paar foto,s van mijn hengels (drillen) Custom made 12 ft 3.0 lb Custom made the force. the force rod design 12 ft 2,75 lb fox euro warrior 12 ft 2,75 lb soul 2,25 lb 12 ft fox pen hengel ben een klein beetje materiaal freek.haha greets rick :-" Jou hengels heb ik vaak genoeg gezien
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wie had dat gedacht, een tackle tart in oll' Pekel . Mooie spullen man. Zebramotief vind ik heeeulemaal niks, die the force hengels (die met windcast molens) des te meer. Moest je nog geen jag snag arms op je nashbeetverklikkers hebben?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.