40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Zaterdag had ik er 2. En zondag weer een blank.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Nou jongens we kunnen het niet meer ontkennen HET IS WINTER! geen mooie sessies vol met vangsten meer maar echt werken voor een vis. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
vangsten zullen denk ik pas over 2 weken echt stilvallen schat ik zo in
mvg
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, het valt nu al aardig stil in dit topic.
|
|
|
|
|
zijn net wijfen he die karpervissers hebben het altijd koud haha
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
2 maatjes van me hadden vrij vandaag, ook wezen vissen,. Geen enkele vis, geen enkele run |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jasperbuth schreef:2 maatjes van me hadden vrij vandaag, ook wezen vissen,. Geen enkele vis, geen enkele run Krijgen ze anders altijd een run of vis dan? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
snowmanfisher schreef:zijn net wijfen he die karpervissers hebben het altijd koud haha denk ik ook... ik kan het aantal vissers die ik persoonlijk ken en die in de winter doorvissen op mn duim tellen... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Jorden schreef:Jasperbuth schreef:2 maatjes van me hadden vrij vandaag, ook wezen vissen,. Geen enkele vis, geen enkele run Krijgen ze anders altijd een run of vis dan? Ik moet zeggen, normaal vangen we altijd vis op dit water ! dit jaar 1x gehad niet, en denk ik 20 sessies gehad |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
vanacht mn laatste nachtje gemaakt van dit jaar. geen vis op de kant gehad,wat ik ook niet verwacht had maar je weet het nooit. dus bij deze is het kroeg seizoen begonnen voor mij,kijken of ik daar nog wat kan vangen.
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 16:42:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ook op de pen was het heel stilletjes, terwijl ik ze in de ochtend mist nog flink actief zag. mja morgen weer een dag |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-11-2011(UTC) Berichten: 7
|
Vorig weekend 2 leuke schubjes gevangen van een pondje of 15....Was redelijk frisjes maar ze waren goed actief....Aankomende woensdag weer even een avondje zitten
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Stefan Wolthuis schreef: dus bij deze is het kroeg seizoen begonnen voor mij,kijken of ik daar nog wat kan vangen.
die is voor mij al een maand aan de gang ofzo. en moet zeggen dat is nu al succesvoller als me hele seizoen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nachie geblankt vanacht :(
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hier ook een blank. na mij overslapen te hebben kwam ik aan aan de stek waar ik heb voorgevoerd, tot ik zie dat het niet mijn vismaat is dat mij opwacht, maar 2 andere vissers... dan maar een eindje verderop instant gaan vissen, zonder resultaat wel geestig: de vissers op onze stek zouden volgens passanten deze nacht WEL 2 vissen gevangen hebben op de plaats waar we hebben voorgevoerd. zou ons aas dan zo goed zijn? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-11-2011(UTC) Berichten: 2
|
Beetje laat maar ik moest eerst uitvinden hoe het werkt met die foto's enz haha. Spiegel is van 4 november op een avondje instant vissen op de vijver. Schub is van 6 november naar een beetje voorgevoerd te hebben op dezelfde vijver. Dit is mijn 1e post. Morgen weer even kijken of ik er nog wat uit kan trekken. Groeten! |
To catch carp, you got to love them |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
leuk spiegeltje, voor mij gister een blank en vandaag niet geweest. was zeer mistig hier! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.