50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Veel succes in deze moeilijke maand mensen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 november 2011 08:13:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
instant penvissen, geen voerplekjes gemaakt maar puur de vis opgezocht al snel de 1e vis gespot aan het azen, wss natuurlijk voedsel geen zin meer in foto's nog een klein stukje resultaat vandaag, 1 hele dikke vis veels te vroeg aangeslagen wat resulteerde in niks dus |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
hier nog een mooie spiegel surfacecarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Gr.N.D.M |
|
|
|
|
en hier nog een paar mooie polderkarpers surfacecarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Gr.N.D.M |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
leuke vissen surfacecarp maar 1 raad. ga nooit met een vis staan |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ja ik weet het zij er al meer
|
Gr.N.D.M |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Goed bezig jongen. Ben een beetje jaloers. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
|
Gr.N.D.M |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
surfacecarp schreef:en hier nog een paar mooie polderkarpers Zo aan de foto's te zien zijn het van die kleine prut slootjes. Da's zoo prachtig om krachtige vissen in zulk water te mogen vangen. Ik zulk water ving ik vroeger (heeeel lang geleden.. ongeveer jou leeftijd toen) de mooiste snoeken. Heel het water in rep en roer. Als ik daar aan terugdenk :-) Maare.. ook nog gefeliciteerd met de mooie vangsten!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Lodewijk schreef:ga nooit met een vis staan Gelijk, maar dat is nou net de foto waarop tie nou net niet naar de vis kijkt. Vind dat zo'n raar gezicht dat emotieloze gestaar naar kop of staart van een vis. Als iedereen dat doet zal het wel horen zo...
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Vandaag wezen pennen met me maatje. Om 10 uur kreeg hij een mooie aanbeet en ving een schub karper. mooi karpertje maar helaas had deze een beetje misvormde bek. s'middags even naar huis bakje koffie enz. Daarna eens even naar een ander water. Bij aankomst genoeg activiteit maar na een half uur werd het erg rustig even verder op nog eens proberen met als resultaat: [img] Uploaded with ImageShack.us[/img] Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 november 2011 00:56:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
mooie donkere schubkarper Davey! Prachtig plaatje! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik denk dat ik ook die kleine slootjes is op ga zoeken... Die herbergen toch best nog wel verrassende vissen. Lekker bezig surfacecarp! Erg mooie gave boerenkarpers! Ik neem aan dat je ze met de penhengel had in die slootjes? Verder ook erg mooie vissen heren! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:Lodewijk schreef:ga nooit met een vis staan Gelijk, maar dat is nou net de foto waarop tie nou net niet naar de vis kijkt. Vind dat zo'n raar gezicht dat emotieloze gestaar naar kop of staart van een vis. Als iedereen dat doet zal het wel horen zo... Ogen dwingen te kijken Leen, dus als je een foto maakt met je vangst maak de kijker dan duidelijk dat de vis het mooie is waar naar gekeken moet worden. Recht in de lens kijken is voor pasfoto's @ surfacecarp Gefeliciteerd met je vangsten, sloot vissen wie is er niet groot mee geworden, lekker broodjes mee met pindakaas. En nooit gaan staa.... o nee dat is al tegen je gezegd. :-" Aan alle anderen die hier hun vangsten delen ook mijn felicitatie's. Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 november 2011 10:27:56(UTC)
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties julie hebben gelijk dat ik niet moet staan maar het is niet meer terugtedraaien gelukkig was het goed gegaan
En ja het is een hele kick om die karpers in zulke slootjes te vangen vooral in de paaitijd barst het van de karper niet alleen kleine maar ik heb ook vaak genoeg mooie twintergers en zelfs graskarpers en dertigers gezien het is dan ook vrij makkelijk om die vissen dan te vangen en vooral je kan nog kiezen ook meestal zwemmen ze in groepjes en kunnen ze je mais of brood maar moelijk weerstaan (bij mij dan he!) het is dan ook een hele andere kick dan achter de piepers maar het nadeel van in die slotjes vissen is dat je niet strak langs de kant lopen hoe je zou bijna moeten tijgeren om er in de buurt te komen maar meestal moet je gewoon wachten todat er een groep karpers langszwemt ik wist dan altijd wel een karper te vangen SUC6 er meee |
Gr.N.D.M |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vangsten allemaal!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ik mocht gisteravond ook weer vis op de mat leggen Zal de foto later wel ff plaatsen. |
The Baits |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jorden schreef:mooie donkere schubkarper Davey! Prachtig plaatje! dankje Jorden, vond hem zelf ok mooi helemaal voor aan de pen hengel! en hij was helemaal punt gaaf! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
in z'n slootje had ik ook me eerste karper en nog gefeliciteerd met je mooie vangsten surfacecarp Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 november 2011 22:32:10(UTC)
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.