De duurzaamheid waar sommige vertrouwde merken zich mee profileren is waar ik voor ga.
Duurzaamheid en functionaliteit d.m.v. onderzoek en testen van eigen producten.
Inbreng van ervaren vissers zie je ook meteen aan een product af.
omdat je features tegenkomt die je verbaasd doen staan over de simpelheid, en functionaliteit van hetgeen je gekocht hebt.
Voorbeeld: ik had eerst altijd een trend foudraal, niets mis mee, maar je kon deze niet fatsoenlijk dragen en bij een maat van me was deze al gescheurd (beetje door lompheid maargoed) maar ik deed het er maar mee.
toen een fox quiver foudraal gekocht (met losse hengelsleeves)
en een wereld ging voor me open!
Supersterk, waterdicht, apart vak voor de shelter, rodpod, bierstoel, er kon vanalles in, en de foudraal zit perfect op je rug (ik fiets dus erg belangrijk)
conclusie: je betaald wel meer, maar er zitten ook daadwerkelijk meer " onderzoeksuren" in. Dus in wezen is het logisch.
Je bespaard jezelf een hoop tijd en moeite en ergernis door kwalitatief betere en functionele spullen te kopen.
Het kost wat meer, maar je hebt er ook langer plezier van
een bedchair van 60 euro die maar 1 jaar meegaat kost je 5 euri per maand gebruik
een bedchair van 150 euro die 3 jaar meegaat kost je 4.16 euri per maand gebruik
Dus in verhouding betaal je minder, en is goedkoop inderdaad duurkoop!
En dan nog maar niet te denken aan de ergernis als iets onverwachts kapot gaat,
Vooral tijdens een sessie...
Ik heb geen auto, als mn foudraal kapot gaat aan het water heb ik een probleem...
stel de draagband breekt, dan kan ik deze ter plekke omwisselen met de draagband van mn fox tas (dezelfde lengte padded Click-on draagriem). dat had niet gekund met het trendfoudraal waarbij de draagband onvervangbaar was.
gr
SF
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 10:56:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven