|
Het prijskaartje
|
6
|
|
|
Goede recenties
|
4
|
|
|
Ik ben heel trouw aan bewezen merken
|
22
|
|
|
Als het maar mooi / duur is
|
2
|
|
|
Overig
|
4
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Erwin schreef:Beste forum vrienden
We kopen allemaal om de zoveel tijd nieuw materiaal. Omdat er zoveel is om uit te kiezen ben ik erg benieuwd waar jullie vooral op letten bij de aanschaf van nieuw materiaal.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie motivatie.
M.v.g. Erwin Ik heb op overige gestemd. Wat voorop staat is dat ik een goed gevoel heb bij elke aankoop die ik doe. En daar bedoel ik dus ook mee dat ik er over een jaar nog steeds blij mee ben. Ik kies mijn spullen weloverwogen en koop nauwelijks iets impulsief. Ik hoef niet het duurste van het duurste te hebben,maar wil wel degelijke spullen. |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 39
|
Mijn ervaring is, met vallen en opstaan, dat je beter kwalitatief goed materiaal kan kopen ook al is dat duurder, dan dat je steeds blijft aanmodderen met goedkopere rommel dat de geest geeft na een (te) korte periode. Het is natuurlijk heel verleidelijk om een goedkoper product te kopen maar als je na een paar keer vissen erachter komt dat het niet zo goed werkt als kwaliteitsmateriaal dan blijf je je eraan ergeren en heb je aan het eind van de rit alsnog meer uitgegeven.
Een voorbeeldje, 12/13 jaar geleden kocht ik twee silstar karpermolentjes, na 1 seizoen waren beide dusdanig versleten waardoor je er niet meer verantwoord mee kon vissen. Ik heb toen shimano aero gt'jes gehaald en deze gebruik ik tot op heden nog naar volle tevredenheid. Hetzelfde heb ik gehad met piepers, eerst fox piepertjes aangeschaft (goedkoopste) maar na een korte tijd begonnen deze rare kuren te vertonen. Terug naar de winkel gegaan, piepers zes weken kwijt wat erg vervelend is midden in het seizoen. Toen de piepers terug kwamen hadden ze na een week weer kuren. Toen heb ik knuckleheads gekocht en deze zijn jaren zonder enig probleem meegegaan. Tegenwoordig heb ik al een aantal jaren delkims en ook hier ben ik zeer over te spreken.
Moraal van het verhaal: spaar liever nog even door en koop in één keer goed.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.