CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nee derde hengel hoeven wij hier niet te verstoppen heb gewoon nacht en derde hengel vergunning en op bepaalde wateren moet je je hengels in het water zetten ivm met looppad strak langs het water en ja ik verklaar de mensen voor gek die op hun piepers gaan springen of er met een auto over heen rijden zou in ieder geval niemand bij mij moeten doen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja uiteraard mij zie je dat ook niet doen hoor
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
5 kilo hennep en een liter maden. Morgen maar eens kijken of het wat oplevert (vissen) . De maden zullen wel op gaan, de hennep niet. Het weer ziet er in ieder geval goed uit ; lekker geregend de laatste dagen en de wind staat goed.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vanmiddag mn nieuwe trolley opgehaald.. De Daiwa Infinity Wheelbarrow |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
nikon D3100 spiegelreflex camera |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat is leuk speelgoed Julien!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
kijk uit julien voor je het weet heb je er nog een hobby bij |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ron van Houtum schreef:Valt reuze mee
Betaalde €230 Je hebt ze zelf voor nog (veel) minder |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ok zou goed kunnen maar waar als ik vragen mag evt met link |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
Jerry schreef:kijk uit julien voor je het weet heb je er nog een hobby bij te laat:-" ik flits me een eind weg zeg |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron, leuk die wubs... Wanneer ik die zou kopen kan ik er als toon in zetten: HEEE DOVE!!! ZOU JE DIE HENGEL NIET EENS PAKKEN!!!!!!!! Dat hoor ik nu ook regelmatig bij een aanbeet. Ik zoek eigenlijk van die piepers die doen wat wekkers in tekenfilms doen, dat helpt misschien. Mijn vrouw denkt meer aan een hoorapparaat...:-)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Tim_Ellerman schreef:Vanmiddag mn nieuwe trolley opgehaald.. De Daiwa Infinity Wheelbarrow Ga je veel ruzie mee hebben heb hem ook het wiel is veelste klein waardoor hij vaak omvalt als het gewicht maar iets naar de zijkant hangt heb nu mijn zware tas met lood enz in een rugtas gedaan die ik op mijn rug draag scheelt enorm maar toch had beter voor een andere /duurdere kunnen kiezen maar toch veel plezier ermee gewenst is altijd beter als alles lopen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Ron, leuk die wubs... Wanneer ik die zou kopen kan ik er als toon in zetten: HEEE DOVE!!! ZOU JE DIE HENGEL NIET EENS PAKKEN!!!!!!!! Dat hoor ik nu ook regelmatig bij een aanbeet. Ik zoek eigenlijk van die piepers die doen wat wekkers in tekenfilms doen, dat helpt misschien. Mijn vrouw denkt meer aan een hoorapparaat...:-) zijn toch ook setjes met een trillende reciever, mss dat een ideetje |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
@Martin Blom: Het wiel is idd niet heel groot nee,maar nog duurder heb ik er niet voor over. Deze was al 90 euro dus dat is wat mij betreft genoeg voor een trolley.
Ga hem morgen voor het eerst gebruiken,dan zal blijken of hij zn werk goed doet. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb de JRC One wheel Barrow. Ik vind een barrow sowieso een hele mooie aanvulling op je uitrusting. Simpelweg omdat het gewoon niet meer te tillen is als je bijvoorbeeld een paarhonderd meter moet lopen ofzo.
Deze heeft een wat groter wiel. Ik ben er erg tevreden over. Hij gaat ook goed door hoog gras heen enzo.
Ik hoop dat je net zo veel plezier van je barrow heb als ik.
Is er ruimte om eventueel een groter wiel te monteren? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Baitrunner ST10000 RA Technium Tribal Line [ 0.30 mm ] Warrior S [ 3.00 lb ] Micron MX+ Micro Swinger [ 1 | Blauw ] Powerdrill Bankstick Onthaak/Weegmat Tri Bomb Inline [ 113 g ] Pear In Line [ 113 g ] Tri Bomb Inline [ 121 g ] Pear In Line [ 121 g ] Organizer For Leads L Power Carp Rig Power Carp Rig Stringer Needle Long Pineapple Plus Sweetcorn Hairstops Throwing Stick [ 30 mm ] Aangezien Me Pa ook steeds vaker vist geef ik me oude spullen aan hem hen heb lekker lang gespaard voor alles dus dit mijn lijst voor nieuw matriaal moet nog rodpod en tent bij (karper) Groeten Bewerkt door de gebruiker donderdag 20 oktober 2011 22:54:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hopelijk morgen in huis |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
toch maar wel korda ron? t weekend was je niet echt positief over danny whehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
zijn geen korda's Lodewijk zijn de orginele elstow |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Kist Heineken,halve kg balkenbrei en en paar bolletjes....kom op dan!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.