25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Knappe vissen mannen, hopelijk volgen er van mij ook nog een paar deze maand. Vrouwtje geneest goed dus wellicht volgend weekend weer ff. |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lang niet op het forum geweest man o man wat een beauties voorbij zijn komen geweldig. Bewerkt door de gebruiker zondag 16 oktober 2011 20:23:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zeker mooie vissen!! Wat een grote slurpbek heeft die vis zeg. Hoe kan dat, dat dat zo kan verschillen per vis? Heeft dat te maken met het leefgebied/ voedsel? Jowan, heb je ergens anders gevist? Zomaar een schub? Ik heb t hele weekend weer geblankt, maargoed wel lekker buiten gezeten in het zonnetje Bewerkt door de gebruiker zondag 16 oktober 2011 20:24:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Idd Jowan met een schub. Dat zie je niet vaak.
Ik had er 2 gisteravond. Niet groot, maar vis is vis!! |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
weer 2 Jeroen, jij blijft maar vangen hé..................... super man. Ik heb zaterdag een paar uurtjes gezeten en heb weer eens bream mogen vangen, en blij dat ik daar mee was............................pffffffffffffff, i'm the breamking..... |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hier was het zaterdag niet veel anders alles bleef stil behalve het pruttelen van mijn koffiepot |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ha Ron,
Een keer coco proberen? Whahaahha |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
eergisteren genacht op een nieuwe plek. 5 runs gehad waarvan 4 verzilverd.(alle 5 runs op 1 hengel) vissen tot 20 pond,niet groot maar dat mag de pret niet drukken. en koud dat het was smorgens!!
gr erik |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 19
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kanonnen 123 Wat een prachtige poldervissen!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Das inderdaad een mooie serie vissen! Mooie foto's ook.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
machtig mooie serie poldervissen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
dat is een lekker weekendje geweest !!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Mooie vissen allemaal...... Wordt tijd dat er wéér een foto van mij komt..... Heb te weinig tijd gehad om te vissen en als ik ging kwam alleen brasems op de kant..... Terwijl ik karper op mijn voerstekken had maar ze niet aan het azen krijg...... Frustrerend,alles geprobeerd zonder succes... Ga als het wéér meezit ga ik straks na mijn werk ff vissen.... de volhouder wint..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, dat is nog eens een weekend vissen.......................nondeju, daar ben ik nou echt jaloers op. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
prachtige vissen mannen top. zondagmiddag ook nog ff een paar uurtjes gevist en met resultaat. grtn sander sandermiddelhuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat mannen prachtig gekleurde karpers mogen zeker gezien worden Voerplek loopt als een tellier 3 aanbeeten 1 verzilverd helaas ook 1 verspild zat muurvast tussen het riet. 3 oplopers gehad niet 1 door de slip. Normaal gesproken zijn vissen goed vangbaar tussen het wier dit keer niet. Weet niet wat de karper heeft gedaan? Heeft zich goed vastgezwomen met +/- 1 meter lijn spilling. Vandaag opnieuwe proberen, hopelijk 3 target vissen op gewicht. Hou jullie op de hoogte Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 oktober 2011 01:26:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen mannen!! de zaterdag nog eens een sessie doen grtzz
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-6-2011(UTC) Berichten: 45
|
Mooi vissen mannen hoop er morgen ook een paar te vangen En dan zien jullie uiteraard de foto's hier
Gr Joost
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Voor mij vannacht een kleine beloning voor de moeite in de vorm van een 11ponds schub. Helaas stond er 's avonds opeens iemand op mijn voerstek/visstek te voeren waardoor ik die stek al had afgeschreven. De vis kwam ook op een hengel die instant op een plateau lag...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.