50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wij willen foto's zien van oktober biggen geen gezever hoop er zaterdag 1 te vangen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
ronald kingma schreef:mooie foto's Ludo maar ook die auto mag er zijn, hahahahahaha Idd een vette bak. Oh ja, mooie vissen heren. Ik had er ook nog een op de mat. Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 oktober 2011 00:51:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Vette bak hoor Jeroen!! Klasse just_cuz_1
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoo dat is idd wel ff een big Jeroen!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
mijn schuppie afgelopen zaterdagnacht
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hey Jeroen jij blijft ze maar vangen hé, echt super man hoe jij bezig bent. Is dat een plas of kanaal waar jij momenteel vist. En nog steeds actief met M fruit |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
ronald kingma schreef:Hey Jeroen jij blijft ze maar vangen hé, echt super man hoe jij bezig bent. Is dat een plas of kanaal waar jij momenteel vist. En nog steeds actief met M fruit Thanks Ronald. Soms wel maar soms ook weer een ander bolletje Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 oktober 2011 19:12:43(UTC)
The Baits |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
@Jeffrey Boven:
Mooie vissen man! Collega's die twijfelen aan de gewichten hebben teveel naar die close ups gekeken. Ik vind het leuke foto's. Een realistische weergave.
P.s. wees a.u.b. wat voorzichtig met het geven van informatie.
Martijn (uut Grunn) |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 28
|
Ik heb niks te verbergen elke karper die word gevangen word ook weer slimmer:-"
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jeffrey Boven schreef:Ik heb niks te verbergen elke karper die word gevangen word ook weer slimmer:-" . Yep. Ik had er onlangs 1 die zijn onderbek grotendeels kwijt was. Die zwom vrijwel direct naar mij naar toe (als een raket). Kende het klappen van de zweep en koos zeer snel eieren voor z'n geld blijkbaar.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
Zo weer wezen vissen gisteren avond en weer 1 binnen gehaalt niet een al te grote maarjah het is er een
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Gisteren een paar uurtjes achter mijn hengels gezeten. Drie aanbeten maar helaas geen karpers. Wel een mooie kroeskarper en een zeelt als bijvangst. Dat is het risico als je met klein, attractief aas aan de slag gaat. Volgende keer beter. Geniet nog even van deze mooie zonnige najaarsdagen! Vr.groet, Remond |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
het loopt een beetje tegen het einde qua oppervlaktevissen. maar vandaag na lang wachten toch nog een mooie schub mogen vangen |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Das nog eens "urban carpfishing" Mooie vis man.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Daar gaan hele kadetjes in aan zijn muil te zien. |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
en daarom is oppvisse nou zo vet vind ik, als je zo'n bek over de brokjes ziet schuiven en dan jouw brok ook nog ff meeneemt hier bloopertje met de zelfontspanner, vis had er weinig zin in iig. maar hier is die tunnel van hem ook wel goed te zien just_cuz_1 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 oktober 2011 23:31:30(UTC)
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Kadetjes?! Daar kan zowat een heel brood in 1 x in! Wel n gave vis! De komende 2 weekenden staan bij mij in het teken van visseeeeennnn! Hoop dat ik toch nog ff een paar mooie vissen mag vangen! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 oktober 2011 23:31:22(UTC)
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
vandaag 1 vis mogen vangen van 20.1pond. foto's volgen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie vissen man!! Goed bezig
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.