50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik zit daar ook vastgeroest hoor hahahaha
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Dat is het grote voordeel ervan, ron..... Mijn vrouwtje verheugd zich daar al op...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil gaah gaah gaah gaah gaah gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hehe eindelijk weer een beetje de boel op de rit. vanavond kijken voor een nash groundhog en volgende week me piepers terug halen!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
WHAAAAA, helemaal happy, Net een telefoontje gehad van Patrick (Visvinder-Oost) en hij heeft de boot ontvangen dus ik weer helemaal gerustgesteld. De reden waarom ik niks hoorde was dat zijn mobiel (3 weken oude Iphone) op de bodem van het kanaal ligtgaah Nu blijkt mijn eigen mailserver bepaalde mailtjes niet goed door te geven dus heb ik zijn email ook niet ontvangen. Iets te vroeg verkeerd gereageerd dus. Toch een prima service gekregen ondanks mijn negatieve post op dit forum. Zo zie je maar weer, niet te vroeg reageren De boot heeft een kapotte printplaat door zand in de hydro-jet. Eigen schuld dusmonkey Het goede nieuws is dat zo'n plaatje maar 35 euries kost en de montage gratis is. Perfecte service dusbliss Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 oktober 2011 14:41:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
Mooi kerel maar zijn wel gevoelige dingen die jets altijd langzaam gas geven aan de kant dus niet vol gas
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Anne schreef:De boot heeft een kapotte printplaat door zand in de hydro-jet. Eigen schuld dusmonkey Het goede nieuws is dat zo'n plaatje maar 35 euries kost en de montage gratis is. Perfecte service dusbliss
1.800 piek en dan kan er zomaar zand erin komen dat m buiten gebruik stelt? k zou m in een glazen vitrine zetten ;-)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
leen schreef:Anne schreef:De boot heeft een kapotte printplaat door zand in de hydro-jet. Eigen schuld dusmonkey Het goede nieuws is dat zo'n plaatje maar 35 euries kost en de montage gratis is. Perfecte service dusbliss
1.800 piek en dan kan er zomaar zand erin komen dat m buiten gebruik stelt? k zou m in een glazen vitrine zetten ;-) Nah, je moet de dingen gewoon gebruiken waar ze voor gemaakt zijn. Varen dus en niet zandhappen Daar komt bij dat ik zonder problemen over wierbedden vaar en nooit mijn lijn in de schroef krijg als ik een stukje achteruit moet varen!!! Hij had ook wel goedkoper gekunt maar dan had ik moeten toegeven op de perfecte diepte-meter/visvinder van Eagle. Tis ff een uitgave maar ik wil nooit meer wat anderso Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 oktober 2011 22:49:25(UTC)
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
humeur redelijk goed! morgen samen met een koidokter op ronde, eens kijken of dat wat zou zijn als opleiding |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
zooow, vandaag 12 vijvers gaan bezoeken voor een najaarscheck, was wel interessant. kois gezien tot in de 35-40pond en prachtvijvers/tuinen! maar jammer genoeg 2 mooie kois moeten laten inslapen wegens kanker aan de eierstokken... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
vandaag lekker aan het water in het zonnetje gezeten samen met Henk Fonken Lodewijk kwam ook effe langs (was leuk om je weer te zien lange) |
|
|
|
|
zo. net thuis lekker gegeten bij moeders enzo! en vandaag nog ff bij die kale uit den bosch geweest enne ron overleg maar is ff met je pa wat ik met hem besproken heb voor assen. ik vind het wel een goed idee |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Jahjoh hebben jullie gewoon stiekem een date gehad joh?! Spannnennddddd hahahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
jep jep doe graag alles stiekem hihi maar uhh reageer is op je whatsaap |
|
|
|
|
Wat!!! heeft tim ook what's app?? die staat er bij mij niet in grrr.
Als je in mijn what's app had gestaan had ik je wel benaderd hoor whahahaha
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Oewww kinky! 0906-09tim is mn nr hihi |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Oewww kinky! 0906-09tim is mn nr hihi werkt niet val je niet lastig snachts hoor Bewerkt door de gebruiker zondag 16 oktober 2011 00:05:06(UTC)
|
|
|
|
dat lieg je ron haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
chiele schreef:zooow, vandaag 12 vijvers gaan bezoeken voor een najaarscheck, was wel interessant. kois gezien tot in de 35-40pond en prachtvijvers/tuinen! maar jammer genoeg 2 mooie kois moeten laten inslapen wegens kanker aan de eierstokken... met welke dokter ben je weg geweest en kois van 35 pond dat zijn serieuse vissen mijn grootste is 85 cm maar red net de de 25 pond denk |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
net terug van een koude nachtelijke sessie en alleen twee van die deurmatten gevangen! |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.