35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zooooo! Gister terug gekomen van een weekje vakantie in Turkije,was heeeerlijk! Heel de week tussen de 34 en 40 graden. Zijn ook lekker verkleurd dus! Gisteravond mn 3 honden opgehaald van hun vakantie adres dus die 3 scheetjes zijn ook weer lekker thuis! Vanmiddig mn nieuwe fiets ophalen en wat boodschapjes doen en dan maar eens even kijken of we wat plannen kunnen maken om wat najaars vissen te kunnen vangen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik ga vannacht lekker weg. Mijn vakantie is wat later maar ik ga er zeker van genieten! Kan je vertellen dat ik er wel aan toe ben. De afgelopen weken verschrikkelijk hard gewerkt aan o.a. het nieuwe design. Wanneer ik terug ben gaan we het lanceren!! Spannend!!
Tot over 10 dagen mensen!!!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 341
|
veel plezier erwin je hebt het verdiend!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Fijne vakantie Erwin!!! Veel plezier! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dank jullie wel! Gaat helemaal goedkomen!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Pfffff ben op het werk nu Zwaar verrot en zo ook nog rijden Als dat maar goed gaat....... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Nachtdiensten he Maar we hebben het overleeft en nu slapen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Lodewijk welterusten en Erwin een hele fijne verdiende vakantie. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Humor weer beneden peil Komt bij mij niet snel voor maar je word er zo moe van Kom op het water aan kan eerst 2 vuilniszakken vol troep opruimen van een ander 2 flessen barcardi knakworsten vleespakken enz. Moet je dan elke dag aan het water komen? Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 341
|
tja ron te gek voor woorden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Moet ik nog meer zeggen.... leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Was het een boot? een vliegtuig? ..... een slechte haak of gewoon een onderzeeboot van karper die daar aan gehangen heeft.
Die is goed uitgebogen.. En dat voor een karperhaak. Dat had ik wel eens met een baarshaak als ik per ongeluk een karper haakte.
Mijn dag ging wel goed, dus mijn humeur is ook wel goed.
Gisteren helaas niks gevangen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
peter servais schreef:Was het een boot? een vliegtuig? ..... een slechte haak of gewoon een onderzeeboot van karper die daar aan gehangen heeft.
Die is goed uitgebogen.. En dat voor een karperhaak. Dat had ik wel eens met een baarshaak als ik per ongeluk een karper haakte.
Mijn dag ging wel goed, dus mijn humeur is ook wel goed.
Gisteren helaas niks gevangen. Had zelfs maar heel even contact. Zou er een meerval op dat water zitten? PS: Haak Raptor ESP T6 maatje 6 gloednieuw (rig gisteravond gemaakt).
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Humor weer beneden peil Komt bij mij niet snel voor maar je word er zo moe van
Kom op het water aan kan eerst 2 vuilniszakken vol troep opruimen van een ander 2 flessen barcardi knakworsten vleespakken enz.
Moet je dan elke dag aan het water komen? Is nog altijd beter dan een stapel tissues.. brr... Maar troost je...de zomer is voorbij en meestal komen deze types vaak veel minder vaak aan de waterkant (hebben een hoog suiker/chocolade gehalte) ;-)
|
|
|
|
|
pffffffffffff zwolle 2-0 achter........ dus je kan me humeur wel raden denk ik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
pfffffffff 1-3 i'm out!!! later pffffffff |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Humeur zit hier ook nogal laag, vorig jaar een nieuwe gaming muis aangeschaft (R.A.T 9), muis van op de 100 euro, vandaag heeft de laser het begeven, en je raad het al, 4 dagen buiten garantie -.-' |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.