40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
vandaag een goed humeur, 1ste plaats behaald met wedstrijd vissen,vorige week ook al 1ste :-" |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
hebben jou medevissers zo'n witte vaste stok met van die rooie bandjes? ;-) |
groet erik |
|
|
|
|
diesel schreef:hebben jou medevissers zo'n witte vaste stok met van die rooie bandjes? ;-) hehe,ik vis met kamikaze maden van Jos van pinxteren. die zoeken de vis op ipv dat de vis de made zoekt :-$ |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Mijn humeur is heel goed, samen met mijn vismaat ralph de 40-uur koppelwedstrijd in assen van carp team groningen gewonnen door de loting...... De eerste prijs is heel erg mooi geldbedrag... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he steef je gaat wel naar assen maar verzuimd om naar zwolle te komen??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk,Zwolle moest ik werken en kreeg ik geen vrij..... assen was in mijn vrije weekend...... Wanneer is er wéér vissen in zwolle.... Wil ook nog in 's hertogenbosh met ron vissen,maar heb het druk... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
mijn humeur is zwaar k.t vanmorgen 3,5 uur in het ziekenhuis gelegen,op de bouw eem ongeval gehad,kan dit jaar waarschijnlijk niet meer vissen vinger gebroken,en van 1 is de helft eraf |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
das klote jurgen!!suc6 met je herstel
gr erik |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:mijn humeur is zwaar k.t vanmorgen 3,5 uur in het ziekenhuis gelegen,op de bouw eem ongeval gehad,kan dit jaar waarschijnlijk niet meer vissen vinger gebroken,en van 1 is de helft eraf Gadverdegadver....:-(. Sterkte....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
oei jurgen dat isniet zo mooi
hoop op een spoedig herstel voor je |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
leen schreef:jvs schreef:mijn humeur is zwaar k.t vanmorgen 3,5 uur in het ziekenhuis gelegen,op de bouw eem ongeval gehad,kan dit jaar waarschijnlijk niet meer vissen vinger gebroken,en van 1 is de helft eraf Gadverdegadver....:-(. Sterkte.... hij is aan elkaar gezet leen,woensdag gaan ze kijken of er nog bloed doorstroomt. @Jos mooi klote idd,die vinger vind ik niet zo erg,maar dat ik zondag de belangrijkste viswedstrijd van het jaar moet missen,is veel erger. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
steef zenden schreef:Lodewijk,Zwolle moest ik werken en kreeg ik geen vrij..... assen was in mijn vrije weekend...... Wanneer is er wéér vissen in zwolle.... Wil ook nog in 's hertogenbosh met ron vissen,maar heb het druk... ieder weekend wat mij betreft |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
steef zenden schreef:Lodewijk,Zwolle moest ik werken en kreeg ik geen vrij..... assen was in mijn vrije weekend...... Wanneer is er wéér vissen in zwolle.... Wil ook nog in 's hertogenbosh met ron vissen,maar heb het druk... Ja en wel geluk hebben met loten met wedstrijden maar helaas liet het geluk hem in de steek met loten voor de herfst vakantie Dus kon die niet mee naar frankrijk Lijkt wel of ik hem afstoot hahahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
JVS jeetje man dat is balen kerel. Kan je je werk nog wel uitvoeren in de toekomst? Hopelijk krijg je vandeweek goed nieuws! Die viswedstrijd win je nog wel eens, maar je vingers die krijg je maar 1 keer natuurlijk. Sterkte kerel! Een goed herstel toegewenst. Mijn humeur is goed, ik heb een lekker weekend gehad en vanavond in 20min 2 leuke snoeken 58cm en 75cm mogen vangen vanuit de achtertuin. Vlak onder het kantje. Altijd leuk. Ik ben ook begonnen met het opbouwen van een voerstek zodat ik ook eindelijk eens een leuk karpertje mag vangen met de penhengel.. :-) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 september 2011 00:25:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
hoi peter. in de toekomst kan dat zeker wel weer,maar voorlopig ben ik afgewerkt helaas. komt nu ook erg slecht uit,want mijn vrouw moet nog 4 weken tot de bevalling,dus zal moeilijk worden met 1 hand om mee te helpen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
ik hoop dat mijn humeur vanmiddag beter is vanmiddag uitslag van het ziekenhuis,hopen dat hij aangegroeid is,anders moet de vinger eraf.
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Jurgen hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt ivm je vinger........ |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Meen je niet!! Hopen dat het niet het geval is.... Sterkte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.