40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
net thuis,vinger heeft bloeddoorstroom gelukkig,herstel zal wel lang duren,vooral omdat er ook nog een breuk in zit,en dat kan niet in het gips. maar ik behoud gelukkig mijn vinger,maar het visseizoen van 2011 is over voor mij. ze hebben het wel zeer netjes aan elkaar gemaakt,was al een heel ander gezicht als maandag,toen durfde ik amper te kijken,zo vies zag het eruit Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 september 2011 19:47:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Dat is beter nieuws jürgen.... Beterschap en succes met de laatste loodjes van de zwangerschap van je vrouwtje...
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:net thuis,vinger heeft bloeddoorstroom gelukkig,herstel zal wel lang duren,vooral omdat er ook nog een breuk in zit,en dat kan niet in het gips. maar ik behoud gelukkig mijn vinger,maar het visseizoen van 2011 is over voor mij. ze hebben het wel zeer netjes aan elkaar gemaakt,was al een heel ander gezicht als maandag,toen durfde ik amper te kijken,zo vies zag het eruit Heel goed om dit positieve nieuws te horen! Beterschap! Maare... vissen wellicht niet, maar destemeer tijd om langs de wateren te gaan en te observeren en/of om veel te lezen. Wellicht levert dit netto volgend jaar nog veel meer op.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat Leen zegt, je hebt nou veel tijd om een goed plannetje te maken voor volgend jaar. Heel goed om te horen dat het allemaal goed is afgelopen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
onverwachts weekend nu al maandag weer beginnen dus wat zullen we is gaan doen..............(vissen) :-" |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
jvs schreef:net thuis,vinger heeft bloeddoorstroom gelukkig,herstel zal wel lang duren,vooral omdat er ook nog een breuk in zit,en dat kan niet in het gips. maar ik behoud gelukkig mijn vinger,maar het visseizoen van 2011 is over voor mij. ze hebben het wel zeer netjes aan elkaar gemaakt,was al een heel ander gezicht als maandag,toen durfde ik amper te kijken,zo vies zag het eruit goed nieuws!! suc6 met herstellen. gr erik |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
beter voor je jvs
@ lodewijk stappen?? fietsen?? auto wassen?? had niet gaan vissen daar is geen zak aan! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Das dan toch mooi nieuws jurgen. Beterschap
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
iedereen bedankt voor de reacties. ik heb alleen heel het jaar al gevist om koning te worden van de visclub hier, a,s zondag is de laatste en beslissende wedstrijd. ik sta 2de in het klassement,op slechts 1pt van de nummer 1.dus dit is De kans om hem te winnen,nu ik er net zo dicht bij ben. Dus ik ga het zondag toch proberen met 1 hand,heb net overleg gehad met de wedstrijdcommisie,en mijn pa mag de vis onthaken,de rest moet ik zelf doen. ik geef niet graag op,dus ga ervoor. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
idd, wel beter nieuws jurgen, nu mag ik echt hopen dat je het wint haha dat verdien je dan wel vind ik!
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
goed nieuws jurgen dat het allemaal goed komt.
en die wedstrijd zondag die zal je gaan winnen al is het maar met 4 deeltjes hengel het is je gegund.
succes met je herstel/wedstrijd en de aanstaande bevalling. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
humeur is vandaag na lange tijd weer redelijk. vandaag de eerste nacht op een nieuwe stek proberen. ben benieuwd......
gr erik |
groet erik |
|
|
|
|
Jerry schreef:
@ lodewijk stappen?? fietsen?? auto wassen?? had niet gaan vissen daar is geen zak aan!
nee das waar. denk dat ik de boel ga verkopen. iemand belang bij piepers ed?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Zet op mp met gratis af te halen trap vast wel een keer iemand in! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
zou je denken whehe denk dat ik wel weet als ik ze te koop aan bied wie dr als eerst voor me deur staat maar ik neem lekker alles mee me graf in! ot: humeur zit wel goed hier. morgen lekker 2 nachten vissen en heb nu het cf systeem dus ben benieuwd!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Goed nieuws Jurgen, hopelijk herstelt je vinger zo goed mogelijk. Knap dat ze zo'n vinger er weer aan kunnen zetten en de doorbloeding weer op gang kunnen helpen. @Lodewijk, je kan altijd nog gaan shoppen voor visspullen, nieuwe hengels enzo. Deze zijn ook alweer een paar maanden oud. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
ja das waar peter. kopen?? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
120 euro voor de 3
en dan wil ik ook nog wel 200 geven voor je molens |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
lol nee sorry die vlieger gaat niet op. heb het nu mooi voor elkaar en vind het wel best zo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef: heb het nu mooi voor elkaar en vind het wel best zo
Lode, je gelooft nu tog zelf niet wat je schrijft? ;p |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.