CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
hey mensen, we hebben er weer veel zin aan. Net nog even geregeld dat vrijdag de shormaboer er staat met folders, zodat je vrijdag of zaterdag lekker vette hap kan bestellen. Picollo heet de vreetschuur, De Gors 19, Almelo 0546 852300
Voor de uitreiking zal er een BBQ zijn met koud bier van de Twentse bierservice 06 28842172, Kratje gebracht voor 20 euro lekker lekker.
Iedereen zal prijs hebben en leuke prijzen...
hopelijk hebben we beter weer, maar anders gaan we gewoon gezellig onder een brug staan....
mzzl Generaal Blankenstein
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Goed geregeld generaal maar denk dat we de bierservice niet nodig zijn. Ik denk dat 96 blikken welgenoeg is voor ons 2.onder het motto. Beter teveel dan te weinig!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
verwacht je visite
|
|
|
|
|
Ik ga er van uit dat we wel wat bezoek gaan krijgen. Altijd gezellig he. En wat niet op komt gaat weer mee naar huis he
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Dat moet wel genoeg pils zijn... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
goeiedag eem hee.....word er nog wel gevist daar??? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Misschien is een update wel handig voor het geval er nog mensen zijn die mee willen doen ? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
het zit al vol als ik het goed begrepen heb |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik hoor het al... Wordt weer gezellig. Baal stiekem wel dat ik er niet kan zijn...
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
als ik kom kijken is het denk ik verstandiger om me tent mee te nemen en stretcher of niet?? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Als je een tent langs die oevers plaatst zal je niet opvallen haha.
Ik zal vanuit ons kamp (Tim van Zanten en ik) verslag bijhouden via twitter @frankavezaat. Misschien leuk als alle twittergebruikers gebruik maken van: #tukkercup
|
|
|
|
|
ach ja een tentje extra.............. ook ik zal verslag op twitter uitbrengen via @joeno78 en uiteraard met #tukkercup
|
|
|
|
|
nog 4 daagjes werken en dan op naar de Kika tukkercup
Gelukkig lijkt het beter weer te worden volgend weekend!
nog een paar kleine voorbereidingen en dan vrijdagmiddag vol gas naar tukkerland.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
voor de mensen die gaan wens jullie een ongelofelijke (karper) vangsten gezelligheid en natuurlijk droog weer maak er een leuke tijd van |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Als je een tent langs die oevers plaatst zal je niet opvallen haha.
Ik zal vanuit ons kamp (Tim van Zanten en ik) verslag bijhouden via twitter @frankavezaat. Misschien leuk als alle twittergebruikers gebruik maken van: #tukkercup
Hopelijk niet te ver uit elkaar Beviel me goed bij catch die hoogwaardige gesprekken met Tim |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Volgens jaar hier maar eens goed in de gaten houden Wij van Karperteam.nl willen zeker eens mee doen daar! Mooie omgeving en zeer gezellig lees ik Succes mannen ! Gr Jeroen Karperteam.nl (Wel aanwezig op de 10 uurs koppelwedstrijd van onzevissen.nl !_) |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:Goed geregeld generaal maar denk dat we de bierservice niet nodig zijn. Ik denk dat 96 blikken welgenoeg is voor ons 2.onder het motto. Beter teveel dan te weinig! Kom ik wel een paar x op visite hou je er nog maar 93 over hahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Je bent van harte welkom ron #gezelligheid
|
|
|
|
|
Waarschijnlijk geen snipperdag gvd Das een nadeel als je teveel kan Maar mijn zin is er niet minder door Bier staat koud mijn meissie heeft snagleaders gehaald Niets houd mij tegen of de auto moet het begeven |
|
|
|
|
dat is balen Ron.
maar wel op tijd komen he. of red je dat niet?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.