CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
totaal 9 karpers gevangen Klaas van de herik en Jacco noordermeer waren de winnaars |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
ook weer terug van kika tukkercup. het was weer gezellig. alleen jammer dat we veel te ver van bekenden van hier zaten anders hadden we samen wel een biertje kunnen drinken. Ook wil ik de generaal en kokkie bedanken dat ze dit weer mogelijk maakten. oja wij hadden 1 van de 9 vissen:-$
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:ook weer terug van kika tukkercup. het was weer gezellig. alleen jammer dat we veel te ver van bekenden van hier zaten anders hadden we samen wel een biertje kunnen drinken. Ook wil ik de generaal en kokkie bedanken dat ze dit weer mogelijk maakten. oja wij hadden 1 van de 9 vissen:-$ vond het nog wel meevallen hoor jeroen wij zaten 7 km uit elkaargigglesmil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ja met de auto viel het mee he ron
|
|
|
|
|
:-" :-" Hou die andere 2 biertjes nog wel te goed |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
haha thxz heren. Er waren trouwens 12 vissen gevangen, 20,3 en 19 nog iets en 4 voor Jacco, 2 spiegels oa en Wouter S een spiegel, 2 voor Richard van Hollandbaits en 2 voor Treffers en Marijnes en een schub van 20pond voor Tinus Karperteam Dalfsen Mooi weer, dikke vis en een bierservice mmm lekkah weekend gehad Was super gezellig deelnemersveld
|
|
|
|
|
Ron die biertjes haal je maar een keer op als je in de buurt bent op CB is het overigens alweer gezellig in de topic van de Kika tukkercup
|
|
|
|
|
Of niet?
Afgunst!! Bah slechte gewoonte
|
|
|
|
|
beetje hout op het vuur gegooid:-"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
jeroen v oenen schreef:op CB is het overigens alweer gezellig in de topic van de Kika tukkercup Das nou juist 1 van de redenen waarom ik hier wel lid ben niet op CB |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mijn verslag over de cup (gezien vanaf mijn stek) is morgen te lezen op Carpfeeling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
En het gaat over boten hahaha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Martijn en Maarten complimenten voor het mooie KIKA bedrag wat jullie met de deelnemers bij elkaar hebben gebracht. En wat KWO betreft zeikerts heb je altijd. Daar moet je je lekker niets van aantrekken. Volgend jaar gewoon weer en ik hoop dat de datum nu wel eens een keer uitkomt ;-)
Greetz Raymon |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Thxz Ray en wie weet tot volgend jaar en wie weet ook weer bij jouw als ik kan.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.