55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
oke top. of mail hem me effe en hoe ik hem moet maken haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Ik ben mog steeds opzoek naar elestiek |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Is er een nieuwe versie dan Erwin? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ha Erwin laat de foto maar komen en kun je ook even vermelden welke spullen je nu gebruikt. ik ga van de week spullen halen voor het cf systeem.
gr luuk |
one life live it |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit is het CF-System zoals ik hem tegenwoordig gebruik. Op deze manier vind ik hem perfect. Ik heb standaard 8 voorgeprepareerde systemen (in twee kleuren) in mijn tas liggen zodat ik niet misgrijp. Ik gebruik de volgende onderdelen:- Lood: Atomic 120 gram - Insert: Korda - Leader: Piet Vogel Freefall - Elastiek: Cormoran 0,6 - Kwik Link: Mini kwiklink - Shock bead: Korda Het bevestigen van de kwiklink doe ik met een bloedknoop. Wat ik nou alleen anders doe, is dat ik bij het leggen van de knoop een stukje elastiek meeknoop. Op deze manier zit het elastiek muurvast en is het mooi weggewerkt. Omdat atomic lead langer is hou je een korter buisje over. Je kunt je elastiekje dus afknellen met een tailrubber. Zoals je ziet op de foto is het nu allemaal mooi compact. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 20 augustus 2011 11:55:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Blijft een mooi systeem Erwin
Ga het ook eens proberen misschien vang ik dan ook eens wat
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Erwin hoe maak jij lussen bij de free fall |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik heb ze voor mijn vader gewoon gespliced maar zou zoiets nou ook kunnen met zo'n tang met met van die klemmetjes? weet niet hoe dat ding heet
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
de freefall is goed te splicen net als leadcore. je kan hem misschien ook met sleeves maken (die ze in de roofvisserij gebruiken voor stalen onderlijnen) alleen goed kijken of de leader wel vrij kan komen bij eventuele lijnbreuk want daar twijfel ik over omdat een sleeve dikker is dan de gesplicde lus.
ps het systeem werkt super vis er al jaren mee. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
Ik krijg hem dus net gespliced diverse keren geprobeerd |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
je hebt echt het allerdunste splicing naaldje van korda/fox nodig of het laatste stukje van een elastiekdoortrek ijzerdraadje dan gaat het je wel lukken.
en vergeet het niet af te lijmen met rigglue ik vind het een must persoonlijk |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
is lang genoeg door splicen niet genoeg dan? trek ze meestal 5 cm door maarre is het rustig op de zaak Jos? hahahaha |
|
|
|
|
Ik gebruik die van fox mar krijg het niet voor elkaar |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
als je hem inderdaad lang genoeg spliced werkt het ook prima ron
het is niet rustig hier gelukkig maar ik kan erg snel typen hahahha |
|
|
|
|
blijf oefenen jerry het kan echt!!!! |
|
|
|
|
Oke zal het zeggen Net als bij me meissie |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
haahhahha lol |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:je hebt echt het allerdunste splicing naaldje van korda/fox nodig of het laatste stukje van een elastiekdoortrek ijzerdraadje dan gaat het je wel lukken.
en vergeet het niet af te lijmen met rigglue ik vind het een must persoonlijk Er zit ook een splicer bij elke doosje freefall. Volgens mij ziet niemand dat dat er ook bij zit vlgs mij... Moet het ook mee lukken. Overigens bij het terughalen is het erg aan te bevelen om erg veel te draaien. Juist dat vergemakkelijkt het terughalen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Juist Leen. Even nat maken en draaien. Dan gaat het een stuk gemakkelijker.
En dan heb ik het natuurlijk over het splicen...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
|
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.