35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Whahaa |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2011(UTC) Berichten: 1
|
delkims zijn pas LELIJK
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
carppassion schreef:Erwin schreef:Los van of je ze nou mooi vind of niet, Je weet wel dat je kwaliteit hebt.
Erwin Kwaliteit word wat mij bereft pas bewezen over een langere tijd en niet door er met een auto over heen te rijden durf te wedden als jij dit doet en hij gaat toch stuk je de garantie wel kan schudden . Lijkt wel alsof ze alles uit de kast halen om Hun piepertjes te verkopen heeft wat mij bereft wel een beetje een hoog telsel gehalte je mist alleen nog een nagesinchroniseerde amerikaan in de reclame....it's amazing. Mijn eindoordeel .. kwaliteit verkoopt zichzelf en daar zijn dit soort stunts niet voor nodig! Mvg Patrick Jij geeft ze ook niet veel kans hè als je nu al spreekt van een eindoordeel? Zeker moeten ze zich nog bewijzen voor de lange termijn, maar je moet toch toegeven dat de onverwoestbaarheid en waterdichtheid toch wel een paar flinke pluspunten zijn? dat zijn twee zaken waar fox volgens mij niet mee kan pronken en daar loopt toch de halve wereld mee weg zeg maar. Ik denk dat het in ieder geval nog te vroeg is om te kunnen spreken van een eindoordeel ;-).
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Die NASH biepers moeten zich inderdaad nog bewijzen over een lange termijn, maar met de stunten die er zijn met uitgehaald, kan je er toch vanuit gaan dat ze toch wel een even meegaan! maar dat is natuurlijk alleen het body van de beetmelder, die heeft zich al bewezen vind ik, het is nu de elektronica die zich moet bewijzen.. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Met een delkim moet je alleszins al al deze dingen niet uitproberen Met een auto overrijden enzo is wel overdreven als test, maar het toont wel aan dat ze bijna onverwoestbaar zijn. Met een auto over een delkim rijden en je kan die delkim samenrapen... Ook onder water blijkt die nash beeber zelfs nog te werken, met een delkim zou je ook geen 24u onder water moeten liggen hoor Mijn delkim viel eens in het water in de kant en lag er voor nog geen 2 minuten in en had de moeite van de wereld om dat ding terug aan de praat te krijgen. Na 5 dagen drogen en eropzitten met een haardroger lukte het terug om het te doen werken. Ik heb geluk gehad met die delkim Ik ga wel niet overschakelen naar Nash, daarvoor is het allemaal te duur. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb ze gehad en ze zijn zeker wel heel erg mooi maar er zijn mooiere en in mijn ogen betere piepers!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
4 pagina's of iets mooi is of niet! Kan iemand ook iets zinnig zeggen over de techniek van beetregistratie?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
tom de maat schreef:vin ze wel iets aparts hebbe maar vin ze neit overdreven mooi ik ben het volkomen met jee eens |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.