50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hij zou voor de kerst in de winkel liggen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 november 2010 19:49:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Niks voor mij hou het liever bij m'n delkims. Vindt het trouwens nog lelijke dingen ook. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
lelijk?! LELIJK?! ik vin ze wel mooi en zou ze wel willen aanschaffen als de prijs niet zo hoog was |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
hoorde wel dat ze aardig getest zouden zijn, er is twee jaar aan gewerkt en continu verbeterd. Deze staan nu al 8 maand buiten aan het water van Nash. Elke dag gaan ze 10 keer een run gaan simuleren. Dit doen ze nu al 8maand. Ze hebben in de freeser en in de stoomkabine gezeten. wat ik ook hoorde zou de prijs rond de 600,- euro zijn( 3piepers en 1 ontvanger) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 november 2010 20:23:28(UTC)
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
heb ze gezien maar vind er zelf niet zoveel aan. Heb nog steeds veel plezier van mijn delkim txi's
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Die zien er wel erg gei ehm, gaaf uit zeg !!! Maar vind mn NtxR nog steeds mooier Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 november 2010 20:59:14(UTC)
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb ze ook al gezien, net Axe deo busjes! haha, niks voor mij iig, de ontvanger is ook log!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-6-2010(UTC) Berichten: 32
|
lelijk lelijk en lelijk hou het wel bij mijn delkims
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
zijn echt wel gaaf. ik heb ze al besteld.
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
HvanWeerden schreef:lelijk lelijk en lelijk hou het wel bij mijn delkims inderdaad, ik deel jou mening! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik vind ze echt niet lelijk hoor! Vind ze er eigenlijk best vet uitzien. Het is dat ik afgelopen jaar net nieuwe TXI's heb aangeschaft maar anders had k deze best eens willen proberen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
vind ze wel wat hebben, volgend jaar moet ik toch verschillende spullen gaan vervangen zoals mijn setje fox ultron 5 en mijn baitsweeper 2..... wie weet, ga eeerst eens kijken hoe ze in het echt er uit zien......... Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 10:43:49(UTC)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vin ze wel iets aparts hebbe maar vin ze neit overdreven mooi
|
|
|
|
|
van mij hoeven ze niet mooi te zijn als ze maar perfect werken vind ik belangrijkste.......... |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kan je ook een belletje op je top doen hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Ron van Houtum schreef:kan je ook een belletje op je top doen hahaha blijft toch ook nog iets hebben vind ik hahaha. |
|
|
|
|
|
dan ga ik weer oldskool vissen, zoals ik begonnen ben als knulletje van 12jaar..... met een belletje aan de lijn als wakker.........
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik vind ze maar lelijke misbaksels van beetmelders. ik zou zelf eerder kiezen voor merken die hun kwaliteit al hebben bewezen zoals Delkim, Carpsounder, ATT, ...
Grtz, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, ik geloof best dat ze heel goed zijn. qua techniek zal er best overnagedacht zijn. vind alleen de vorm en die oortjes lelijk. gelukkig is dit maar persoonlijk, anders zouden ze geen lang leven beschoren blijven. Nash kan overigens echt wel piepers bouwen. ik ben zeer content met mn Nash SS'jes
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
timvanzanten schreef:tja, ik geloof best dat ze heel goed zijn. qua techniek zal er best overnagedacht zijn. vind alleen de vorm en die oortjes lelijk. gelukkig is dit maar persoonlijk, anders zouden ze geen lang leven beschoren blijven. Nash kan overigens echt wel piepers bouwen. ik ben zeer content met mn Nash SS'jes daar heb ik idd al veel goeds over gehoord, maar blijkbaar zijn ze nooit en groot succes geweest. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.