15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
wij gaan in september met zijn 4en naar le val doré.
heeft iemand tips voor meer 1 we zitten op stek 4-5-en 6.
alvast bedankt gr luuk |
one life live it |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
stek 4 en 6 zouden begeerde stekken zijn ik ga der ook 3 n88 van 6 tot 9 augustus, maar op stek 30 (was niets anders meer vrij ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Stek 4 is de betere dubbelstek van de twee, 5 is éénpersoonsstek... Meest begeerde stekken op meer 1 zijn 1 en 2 en in mindere mate 7 en 8. Druk bevist water, dus matig (lees weinig) voeren... superscherp vissen en lijnen strak tegen de bodem want de vis kent er wat van |
|
|
|
|
|
naar het schijnt zitten er wel veel ratten op stek 1 |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
chiele schreef:naar het schijnt zitten er wel veel ratten op stek 1 Die zitten er overal gewoon rekening houden met het laten slingeren van eten en aas dan valt het allemaal wel mee. Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
bedankt,
en drijvendvissen of met de pen heeft iemand daar info over?? |
one life live it |
|
|
|
|
luuk schreef:bedankt,
en drijvendvissen of met de pen heeft iemand daar info over?? Mischien met de pen drijvend zou ik me niet aan wagen. Tip laat je dure boilies thuis. Word daar het best gevangen op Mais en tijgernoten Een voerboot is een must daar. Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
thnx die hebben we al vol op en ze zeggen dat de pallets van daar ook goed werken??? |
one life live it |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-6-2011(UTC) Berichten: 27
|
ben er zelf 5 jaar geleden geweest en op de laatste stek van het grote meer 3dagen geblankt. de rest van het grote meer en het middelstte was ook geen vette! we zijn toen naar het eerste en kleinste meer van het domein verhuist. dit meer is onderverdeeld in vier stekken van 1 persoon. we hebben de eerste 2stekken genomen en naast elkaar ons stokken geplaatst. uitvaren naar de overkant richting kleine kom waar ze overdag inzitten en dat draaide goed! gemiddeld 5 vissen per dag! wel waar de gewichten minder dan op de anddere meren van het domein! toch kleinste vis 11kilo en groottste 19kilo. lekker met vismeelbollen gevist. het sanitair was wel eht een ramp! we zijn er ook met de zoon van de eigenaar aan de praat geraakt en vroegen hem waarom de meestte vissen van het kleine meer allemaal een brandteken op hun kieuw hadden. hij zei dat het vissen waren van op lac du der! jammer dat deze praktijken maar blijven gebeuren! mij zie je er niet meer terug!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Dit voorjaar was er een uitzet van karper van een viskweker, die verhalen van gestolen vissen hoor je overal en zou ik maar met een serieuze korrel zout nemen...
Als je toch boilies gebruikt, ga dan voor 10mm in combinatie met pva-zak voer. Pellets zijn ook goed, maar de steur op meer 1 lusten deze ook maar al te graag.
En zoals al aangegeven met de voerboet / dieptemeter de hotspots zoeken en droppen... |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-6-2011(UTC) Berichten: 27
|
het was de eigenaar zijn zoon die er mee afkwam nadat we hem twee duveltjes met zijn maat hebben laten drinken. het viel ook op dat de vissen die gemerkt waren allemaal een grootte knik achter het hoofd hadden! maarja als je naar betaalwater gaat vis je volgens mij de helft van de gevallen op gestolen vis!
|
|
|
|
|
er is veel veranderd in die vijf jaar, nieuw sanitair stroom op de stek en een hoop nieuwe vis. en er valt altijd wel iets te klagen maar als we vis vangen ben ik tevreden. |
one life live it |
|
|
|
|
als je nu nog klaagt van het sanitair ga je beter op hotel zijn vernieuwd en veel properder. |
|
|
|
|
|
one life live it |
|
|
|
|
thnx mannen voor de pm s zaten nuttige tips bij.het aftellen is begonnen.
|
one life live it |
|
|
|
|
hier ook al begonnen aan het plannen, ik vertrek volgende zaterdag voor 3 nachten (niet veel maar mn vismaat kan niet anders ) stek 30 meer 5. ben benieuwd! |
|
|
|
|
|
one life live it |
|
|
|
|
|
one life live it |
|
|
|
|
jep! het rollen vd boilies was iets moeilijker dan verw8, ben nog altijd aan het rollen nu ja, de tijgernoten zijn gekookt, morgen kemp, mais uit blik... zonder aas zullen we zeker niet zitten |
|
|
|
|
chiele schreef:jep! het rollen vd boilies was iets moeilijker dan verw8, ben nog altijd aan het rollen nu ja, de tijgernoten zijn gekookt, morgen kemp, mais uit blik... zonder aas zullen we zeker niet zitten Zonde van je tijd Boilies wordt daar bijna niet op gevangen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.