logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#21 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 10:07:41(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

@ Partick, dan mag me schoonbroer met de boilies vissen xD

nu ja, we gaan 15kg particles en een dikke 10kg boilies meehebben, dus zal wel meevallen voor 3nachten als je niet veel mag voeren tog?

en kan je boilies tussen de particles doen of beter niet? Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Erwin  
#22 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 10:37:01(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Chiele

Je moet daar ook niet veel voeren. Neem in elk geval zachte/zoete mais uit blik en maden mee. Een killer daar. Strak onder de struiken parkeren met een voerboot, handje vol voer erbij en klaar!

Enne... neem je eigen voerboot mee. Een voerboot daar huren is een regelrechte ramp!

Gr. Erwin
chiele  
#23 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 19:03:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

@ Erwin, heb me gisteren een voerboot gekocht, dus dat parkeren geen probleem, maar we hebben wel geen struiken op onze stek Knipoog

btw over het voeren, er wordt gezegd dat je niet veel mag voeren met groot aas, kleiner aas werkt beter.
enneuh... heb ook mais mee, maar geen maden, mn ouders vermoorden mij als er ineens een kilo of 5 maden in mn koelkast zit Breede lach

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 augustus 2011 19:04:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Patrick Wolters  
#24 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 19:15:33(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
chiele schreef:
@ Erwin, heb me gisteren een voerboot gekocht, dus dat parkeren geen probleem, maar we hebben wel geen struiken op onze stek Knipoog

btw over het voeren, er wordt gezegd dat je niet veel mag voeren met groot aas, kleiner aas werkt beter.
enneuh... heb ook mais mee, maar geen maden, mn ouders vermoorden mij als er ineens een kilo of 5 maden in mn koelkast zit Breede lach

Dan haal je ze een dag van te voren en bewaar je ze in een koelbox.
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
chiele  
#25 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 19:55:35(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

hier in de buurt geraak ik echt niet aan grote volumes maden en als ik het wat verder zoek zullen mn ouders het echt niet willen vervoeren Knipoog
btw, een vismaat vn me heeft vorig jaar gevist met maden, heeft er niets op gepakt, terwijl hij andere jaren gemakkelijk 20vissen op een week ving
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
stefan everts  
#26 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 21:01:16(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

doe gewoon je ding zou ik zeggen en dan kan het niet misgaan!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
chiele  
#27 Gepost : vrijdag 5 augustus 2011 21:03:27(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

stefan everts schreef:
doe gewoon je ding zou ik zeggen en dan kan het niet misgaan!


doe al 2jaar mn ding maar heeft niet echt veel vis in het net gebracht Breede lach
maar nu ik hier op cf actief ben zal het wel lukken met al die info hier Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
chiele  
#28 Gepost : dinsdag 9 augustus 2011 20:40:51(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Domme ik dit jaar weer geen karper, wel 2 steuren (15 en 13kg), een graskarper (6,5kg) en een zeelt van een kilo of 3.

op onze vijver werd er over het algemeen wel wat gevangen, op meer 2 hadden onze vrienden 2karpers op 3 dagen, maar voor de rest was er weinig te zien aan vangsten.
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
luuk  
#29 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 20:03:08(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
ik vis normaal met de korda wide gape met weerhaak. in le val doré mogen we niet met weerhaak vissen.
wie heeft er ervaring met weerhaakloos vissen en welke haken zijn het beste??

mvg luuk
one life live it
Patrick Wolters  
#30 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 21:20:17(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
luuk schreef:
ik vis normaal met de korda wide gape met weerhaak. in le val doré mogen we niet met weerhaak vissen.
wie heeft er ervaring met weerhaakloos vissen en welke haken zijn het beste??

mvg luuk

Heb er toen met weerhaak gevist en ben er nooit op gecontroleerd.
Dus zorg dat je ze bij je heb maar vis gewoon lekker met wat je gewend bent.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Steven D  
#31 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 21:41:52(UTC)
Steven D


5 ponder

Lid sinds: 29-1-2011(UTC)
Berichten: 35

Je gaat niet méér vissen verliezen door weerhaakloos te vissen, het is een water met weinig tot geen obstakels buiten wat bomen en struiken in de eigen kant... Dus waarom niet gewoon aan de regels houden Blij.
Patrick Wolters  
#32 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 21:46:56(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Steven D schreef:
Je gaat niet méér vissen verliezen door weerhaakloos te vissen, het is een water met weinig tot geen obstakels buiten wat bomen en struiken in de eigen kant... Dus waarom niet gewoon aan de regels houden Blij.

Zeg niet dat je vissen gaat verliezen door weerhaakloos te vissen wel dat je ze meer schade aanbrengt daar een weerhaakloze haak veel losser in de bek zit en tijdens de dril voor lelijke wonden kan zorgen die vele malen erger zijn dan dat wondje wat we achterlaten na het onthaken.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
chiele  
#33 Gepost : donderdag 18 augustus 2011 00:55:21(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nochtans, de haak kwam makkelijk uit de bek en het zag zelfs niet rood of dergelijk.
ben wel van mening dat het me een vis heeft gekost, had goed aangeslagen, en ineens viel spanning weg, terwijl alles er nog aanhing... (nu ja, dat is mijn mening dat het door weerhaakloos vissen is Knipoog )

@ carppassion, ik denk wel da ze eens komen controleren, en als je betrapt wordt vlieg je meteen van het domein
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
luuk  
#34 Gepost : zaterdag 20 augustus 2011 10:13:11(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Hallee,

verkopen ze ook maden en wormen op le val doré????
one life live it
chiele  
#35 Gepost : zaterdag 20 augustus 2011 11:57:37(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

maden wel, 6euro per liter, wormen weet ik niet.
zou er wel zo weinig mogelijk kopen want het is daar heeeel duur Knipoog

ze verkopen er wel mainline maar daarvan wordt gezegd dat die zakken er al een tijdje staan
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
luuk  
#36 Gepost : zondag 21 augustus 2011 23:23:17(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
thnx chiele
one life live it
luuk  
#37 Gepost : vrijdag 2 september 2011 23:34:30(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
zo daar gaat ie dan alles staat gepakt en paste maar weer net in de 2 auto's.
ik hoop dat we volgende week ook een paar mooie foto's kunnen laten zien.
jullie horen het wel.

groeten luuk
one life live it
Patrick Wolters  
#38 Gepost : vrijdag 2 september 2011 23:56:43(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Suc6
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
luuk  
#39 Gepost : zondag 11 september 2011 22:18:56(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Zo we zijn weer terug en eindelijk weer een hele nacht kunnen slapen in ons eigen bed.
bij aankomst op val doré hadden we prachtig weer maar dat was maar voor korte duur.
s'avonds hadden we onze eerste onweersbui al en de rest van de week regelmatig harde wind en regen.
vanaf donderdag werd het beter en vrijdag en zaterdag toch weer de zon gezien.
we hebben met zijn 4en 21 vissen weten te vangen waarvan 3 steuren 17 - 16,5 - 11 kg.
1 spiegel van 23,5kg
1 spiegel van 19 kg
1 schub van 19 kg
3 spiegels van 17+ kg
1 spiegel van 15 kg
en verder nog veel mooie vissen en maar 1tje onder de 10 kg
dus het was een geslaagde week op een heel mooi water.
en we gaan zeker nog een keer terug.

groeten luuk (karper) (vissen)

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 september 2011 10:46:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
32.JPG
44.JPG
10.JPG
one life live it
luuk  
#40 Gepost : vrijdag 16 september 2011 10:49:02(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
ff een ander vraagje hoe kan ik de fotos plaatsen zonder dat je ze nog moet downloaden???

grtz luuk
one life live it
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.