logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
stefan everts  
#1 Gepost : zondag 17 juli 2011 22:27:47(UTC)
stefan everts

35 ponder

onlangs was er een discussie op carpfeeling over de dreamcatcher voerboten van bosveld modelbouw,
nu heb ik hier ook aardig fel op gereageerd vanwege het feit dat de boot van mij en m'n maat na anderhalf jaar nog steeds niet functioneerd zoals die dat zou moeten doen!

nou heeft m'n maat van de week contact met Leon Bosveld gehad en hebben ze het als volwassen mensen kunnen bespreken en heeft Bosveld toegegeven dat er in de dreamcatcher 1 nogal wat 'kinderziektes' zaten en dat onze moter stoorde op de rest van de boot waardoor dus de dieptemeter en de handzender verre van goed functioneerden...

Bosveld heeft ons een nieuwe dreamcatcher 2 toegezegd en daarom wil ik even mijn woorden terugnemen en zeggen dat de service PERFECT is zodra je hem aan de lijn krijgt tenminste Knipoog

het is nu even afwachten op de nieuwe boot maar het vertrouwen is in elk geval terug!

MVG Stefan
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Sponsor
Ron van Houtum  
#2 Gepost : zondag 17 juli 2011 22:54:37(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Kijk dat is mooi stefan
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
louiskruyfhooft  
#3 Gepost : maandag 18 juli 2011 12:06:40(UTC)
louiskruyfhooft

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
leuk om dit te vernemen!!
Mijn dreamcatcher zijn dieptemeter werkt niet meer en hij lekt water...
eens bellen met Bosveld Knipoog
diesel  
#4 Gepost : maandag 18 juli 2011 12:23:13(UTC)
diesel

40 ponder

Ik vind dat je nog aardig geduld hebt gehad....

anderhalf jaar zeg.......
Service perfect??Silenced

Misschien ben je wel te goed van vertrouwen?

Had hem na anderhalf jaar denk ik vriendelijk over de toonbank geholpen.......:-"

Hoop voor je dat alles alsnog meevaltThink

Gr Erik
groet erik
stefan everts  
#5 Gepost : maandag 18 juli 2011 13:10:06(UTC)
stefan everts

35 ponder

dat was ook mijn bedoeling maar hij is al 2 keer voor reparatie geweest en zovaak gebruiken we hem niet dus we zien het deze keer wel Knipoog
Ron van Houtum  
#6 Gepost : dinsdag 11 oktober 2011 19:24:39(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Abs platen laten soms lang op zich wachten
Omdat hij de mallen zelf trekt
Welke bouwer doet dat ook nog??
Kan er geen 1 bedenken
er zijn wat problemen geweest met de dreamcatcher maar dat is nu verholpen met de nieuwe versie
Ik heb nu een een prototype en die werkt ook goed zelfs de visvinder
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
kroon  
#7 Gepost : dinsdag 11 oktober 2011 20:19:24(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
ron ik denk dat jij vangeluk mag spreken met jouw boot dan
de meeste die ik heb zien varen met deze boot en de powercatcher hebben problemen
was vorige week nog bij een winkel die het eerste model had staan maar als ik dan de bekabeling zie
dan denk ik al is vragen om problemen en vind dit toch wel jammer want het uiterlijk van de power cather is echt wel mooi
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
louiskruyfhooft  
#8 Gepost : dinsdag 11 oktober 2011 22:04:47(UTC)
louiskruyfhooft

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 5 keer
Ook ik heb veel problemen gehad mijn mijn dreamcatcher1 (oude model),
na eens goed met Bosveld te hebben gesproken zijn we overeengekomen dat ik een nieuwe dreamcatcher 2 kreeg (nieuw model)
deze is nu ook 3 dagen geleden aangekomen en ben em natuurlijk direkt gaan testen.
Alles werkt en hopelijk ook voor lang Breede lach
Jeroen Luppe  
#9 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 00:43:51(UTC)
Jeroen Luppe

25 ponder

Ik heb aardig wat problemen gehad met de Dreamcatcher.
Hij heeft er alles aan gedaan om het op te lossen. (ik had een hardnekkig bootje)

Het nadeel is dat wanneer je niet in de buurt woont de boot op moet sturen en dan duurt het vaak wat langer voordat je hem weer hebt.
Dat is vervelend als je wilt vissen en je boot is niet klaar en dan wordt het al gauw negatief gezien als het 2 weken duurt.
Nadeel is dat wij nederlanders ons hebben aangeleerd dat alles direct opgelost moet worden.....anders is de service waardeloos....

In goed overleg heb ik de boot ingeruild en ben nu in bezit van een Power Catcher.
Dit is weer een heel andere boot, maar deze werkt goed!!

Ik zeg goede service!!
The Baits
Anne  
#10 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 09:50:40(UTC)
Anne

25 ponder

De Dreamcatcher heeft wat kinderziektes gehad maar zoals ik hoor en lees zijn deze in de nieuwe uitvoering verleden tijd.
Niet alleen is de elektronica beter op elkaar afgestemd maar ook de vormgeving is verbeterd.

En wat service betreft; iedereen heeft het druk en dan kan het wel eens wat langer duren dan je dacht.
Er zijn meerdere bedrijven die qua service zichzelf kunnen verbeteren. Beter trage service dan geen service Blij

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 oktober 2011 09:51:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Andre  
#11 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 17:22:31(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Jeroen Luppe schreef:
Ik heb aardig wat problemen gehad met de Dreamcatcher.
Hij heeft er alles aan gedaan om het op te lossen. (ik had een hardnekkig bootje)

Het nadeel is dat wanneer je niet in de buurt woont de boot op moet sturen en dan duurt het vaak wat langer voordat je hem weer hebt.
Dat is vervelend als je wilt vissen en je boot is niet klaar en dan wordt het al gauw negatief gezien als het 2 weken duurt.
Nadeel is dat wij nederlanders ons hebben aangeleerd dat alles direct opgelost moet worden.....anders is de service waardeloos....

In goed overleg heb ik de boot ingeruild en ben nu in bezit van een Power Catcher.
Dit is weer een heel andere boot, maar deze werkt goed!!

Ik zeg goede service!!

Volgens mij levert TNT paketten nog steeds of de volgende dag, of een dag later. Zoveel verschil moet dat toch niet uitmaken?
Ron van Houtum  
#12 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 17:51:53(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Ik ben absoluut geen voorstander van verzenden
Ik weet hoe ze daar omgaan met pakketten
soms gooien ze letterlijk met de dozen en het blijft toch gevoelig materiaal
Maarja ik heb makkelijk lullen ik woon er niet zo ver vandaan

ga er binnenkort weer langs om de kleppen regelbaar te laten maken

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 oktober 2011 17:52:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jeroen Luppe  
#13 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 19:09:20(UTC)
Jeroen Luppe

25 ponder

@ Andre;

Hij stuurt de boten terug op een bepaalde dag zodat hij zeker weet dat de boot voor het weekend wordt bezorgd en niet een weekend in he TNT magazijn ligt.
Dus als de boot op donderdag klaar is gaat deze pas na het weekend weg.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 oktober 2011 19:11:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
stefan everts  
#14 Gepost : woensdag 12 oktober 2011 20:19:07(UTC)
stefan everts

35 ponder

ach ik heb de boot (2) alweer naar de kloten...breekt gewoon van alles af van binnen....hij de boot terug ik het geld terug en nooit weer zo'n ding!!!!
Lodewijk  
#15 Gepost : donderdag 13 oktober 2011 17:46:20(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
zegt iemand met de naam dreamcatcher whehe Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Anne  
#16 Gepost : donderdag 13 oktober 2011 22:35:50(UTC)
Anne

25 ponder

Ik zeg het maar weer eens een keer: Boten met veel techniek en water. Dat kan gewoon een keer fout gaan.
het enige wat ik op te merken heb is dat je klachten oplossen meer voorrang moet geven dan verkoop van nieuwe boten.
Wat dat betreft kunnen veel bedrijven zich nog verbeteren

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 oktober 2011 22:45:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Ron van Houtum  
#17 Gepost : vrijdag 14 oktober 2011 21:49:12(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Anne schreef:
Ik zeg het maar weer eens een keer: Boten met veel techniek en water. Dat kan gewoon een keer fout gaan.
het enige wat ik op te merken heb is dat je klachten oplossen meer voorrang moet geven dan verkoop van nieuwe boten.
Wat dat betreft kunnen veel bedrijven zich nog verbeteren maar (Visvinder-) ik noem geen (Oost) namenKnipoog

Mijn maat is nog steeds blij met jou boot Anne
word goed gebruiktBreede lach
Mark T  
#18 Gepost : vrijdag 14 oktober 2011 22:03:32(UTC)
Mark T

25 ponder

Ach ja, de Titanic was ook onzinkbaar zeiden ze....
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Anne  
#19 Gepost : vrijdag 14 oktober 2011 22:44:02(UTC)
Anne

25 ponder

Ron van Houtum schreef:
Anne schreef:
Wat dat betreft kunnen veel bedrijven zich nog verbeteren

Mijn maat is nog steeds blij met jou boot Anne
word goed gebruiktBreede lach

Mooi zo. Ik verkoop ook geen rotzooiKnipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 oktober 2011 22:45:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#20 Gepost : zondag 3 maart 2013 23:08:17(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik heb weer problemen met Bosveld. Ze vertikken gewoon mijn meegestuurde humminbird terug te sturen. Ik word moe van zulke mensen. Ik blijf nu mails sturen want zijn woord door de telefoon zegt dus niets. Leon beloofde gelijk op te sturen na het weekend van carp 2013, helaas ik heb hem na een maand nog steeds niet weer.
Krijg je eindelijk je voerboot terug na 4 maanden, vergeten ze je humminbird mee terug te sturen, pfffffffffffff. Nee hoor

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (13)
4 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.