CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
he frank!!!! ouwe!!! je bent welkom bij team heineken hehe
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
geweldig hoor, teams uit heel Nederland doen er mee, Verschillende boilies gaan tegen elkaar strijden om de eerste plaats. Diverse merken bier worden er geprefereerd. Het zal wel weer een mooie boel worden
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:he frank!!!! ouwe!!! je bent welkom bij team heineken hehe he en ik dan??!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Haha jij natuurlijk ook he
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Tim en ik doen ook mee namens carpfeeling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Het gaat een leuke wedstrijd worden overal komen ze vandaan. Ron doet ook weer mee Er zit zeker een uitdaging in om mee te doen, teams uit Deurningen, Dalfsen, Doetichem, van Carpfeeling, en wel 3 teams van Hollandbaits, zullen er weer alles aan doen om als winnaar van de KIKAtukkercup naar huis te gaan. Wie krijgt er dit jaar de troostprijs, Breamqueen, voor de meeste brasem. wees er snel bij nog enkele plekken vrij groet de Generaal
|
|
|
|
|
ron komt met een uniek geniaal idee ...maar dat moet hij zelf maar verklappen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou ben ik benieuwd! Zal wel met bier te maken hebben!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Kom op Ron met je geniale idee! haha
|
|
|
|
|
een stek van 15 man en een tap?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Nope niets in die zin Heeft te maken met catch and release |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik ga vissen met Błażej Oleszko Nu zullen jullie denken fijn voor je Maar Blazej is een jongen die nog niet zo lang op karper vist maar het virus zwaar te pakken heeft En hij is bedreven in het welzijn van onze gevinde vriend Blazej is ook een pool die dus de regel catch and release hanteert. Hij heeft zelfs een site gemaakt (www.ryby.nl) waar hij andere polen op andere gedachten probeert te krijgen En mij leek het wel leuk om met hem samen met kika mee te doen |
|
|
|
|
ik zeg....geniaal daar is het onze Carpfiestaclub om te doen. Elkaar de kunst leren...en aan een Pool is toch wel het ultime Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 juli 2011 18:13:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
zaten we toch in de buurt met drank ron haha laad de wodka maar vloeien!!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
aha ron mooi zo (vissen)
mvg wim
|
|
|
|
|
hahaha ronneponneke aan de Vodka:-"
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
inschrijvingen KIKA Tukkercup 2011 kunnen beginnen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.