20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
@ron, daar zou ik toch ff mee daar de dokter gaan ron, dat wijst toch op vroeg stadium van impotentie. Tijd voor wat gesubsidieerde blauwe partikels maat. hahahahaha |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
tattootbear schreef:@ron, daar zou ik toch ff mee daar de dokter gaan ron, dat wijst toch op vroeg stadium van impotentie. Tijd voor wat gesubsidieerde blauwe partikels maat. hahahahaha tantrumsmi tantrumsmi |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Gister niet op karper gevist,maar meegedaan aan een witviswedstrijd met de vaste hengel.1ste geworden met maar liefst 50.100 gram.nog nooit meegemaakt zoveel vis gevangen,ze lagen opgestapeld leek wel. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs schreef:Gister niet op karper gevist,maar meegedaan aan een witviswedstrijd met de vaste hengel.1ste geworden met maar liefst 50.100 gram.nog nooit meegemaakt zoveel vis gevangen,ze lagen opgestapeld leek wel. Netjes gefeliciteerd is zeker de tweede op rij? Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
50 kilo aan voorntjes??? wow man doe je goed haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Van harte met je eerste plek!
|
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
er zijn weer mooie vissen gevangen ga zo door heren |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
carppassion schreef:jvs schreef:Gister niet op karper gevist,maar meegedaan aan een witviswedstrijd met de vaste hengel.1ste geworden met maar liefst 50.100 gram.nog nooit meegemaakt zoveel vis gevangen,ze lagen opgestapeld leek wel. Netjes gefeliciteerd is zeker de tweede op rij? Mvg patrick klopt patrick,vorige week ook de 1ste plek,toen met 16kg vis,gister had ik allemaal brasems van +- 1,5-2kg per stuk.en ik denk dat ik ook dik 40 kg vis kwijt was,die kon ik niet houden.klapten gewoon door 16mm lijn heen(zaten ook karpertjes bij) nog 2 wedstrijden te gaan,dan weet ik waar ik sta,want het is een competitie van 6 wedstrijden,en 4 tellen er voor de einduitslag(de beste 4) er doen 32 man aan mee,en ik heb nu een 3e-2e en 2x een 1ste plek Bewerkt door de gebruiker maandag 4 juli 2011 17:27:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
een nachtje gedaan 2dagen geleden Ik 1 karper 1 meerval me vismaat 1 steur en 3 karpers Jammer genoeg had ik niet enkele karpers meer, maarja, spijtig Next time better Ook leuk als je 's morgens uit je tent komt en links van je staat een reebok met een geit. even later komt de reebok enkele meters van ons, snel enkele foto's genomen, spijtig kwam hij niet iets dichter voor leuke close-ups Bewerkt door de gebruiker maandag 4 juli 2011 17:52:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Bijlagen: michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie schubkarper!! Dat was een flinke jongen of niet?
Hoe lang was die Meerval, het moet echt heel gaaf om zo'n beest te kunnen vangen!!
Ik heb tot nu toe alleen de babyversie gevangen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
hier enkele vangsten van vandaag |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 57
|
Ik heb nog nooit meerval gevangen maar vorige week heeft een vriend van mij wel een dooie gevonden van 60cm in de beek die achter mijn huis langs loopt. Bewerkt door de gebruiker maandag 4 juli 2011 23:47:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
peter servais schreef:Mooie schubkarper!! Dat was een flinke jongen of niet?
Hoe lang was die Meerval, het moet echt heel gaaf om zo'n beest te kunnen vangen!!
Ik heb tot nu toe alleen de babyversie gevangen. de schubkarper was 7.5kg niet al te groot de meerval was 1.55 meter en rond de 15 a 20 kg (niet gewogen) maar kan er wel een goede schatting van maken. inderdaad, een dril van een half uur, en geen kick verplaatsen, steeds op de bodem bijven liggen hehe ^^ |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
@tattootbear
mooie serie vissen en kwalitatief sterke foto's. Heb je een goede vismaat of schiet je ze met de zelfontspanner?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
hele mooie vissen weer mannen prachtig. grtn uut de reetmolle(vissen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
@Frank Avezaat, bedankt voor je compliment. Ik schiet zelf met de remote en als er iemand mee is kan die de shots nemen. Maar zorg wel dat die persoon niks anders hoeft te doen dan de knop in te drukken. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Goed bezig heren keep it up met de vangsten
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
@tattoobear en wat zijn dan ongeveer je instellingen?? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Jerry schreef:@tattoobear en wat zijn dan ongeveer je instellingen?? Ben ik ook wel benieuwd naar alleen denk dat dat toch echt aan de omstandigheden ligt. Mvg Patrick |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.