20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
spreekt voor zich!(karper)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Vanacht een nachtje gezeten resultaat 4 stuks, allemaal tussen de 19 en 25 pond.
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Goed bezig tim. Zijn de betere aantallen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Kijk dat zijn berichten Tim Ga zelf vanavond een nacht pakken op een Klein zandputje gister tijdens het voeren waren de vissen al lekker aan het springen op m'n stek dus heb goede hoop Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
succes mannen , ik ga weekendje naar luxemburg wel niet slim van mijn vrouwke om me aan de moezel te zetten zonder karpermateriaal , tegen zondag ben ik helemaal gek grtzzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zometeen een heel weekendje vissen met wat boy's van het forum. hopen op vis! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
carpfigter schreef:succes mannen , ik ga weekendje naar luxemburg wel niet slim van mijn vrouwke om me aan de moezel te zetten zonder karpermateriaal , tegen zondag ben ik helemaal gek grtzzz Waarom geen hengels mee fighter ? @ lodewijk have fun |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
waar gaan jullie zitten lodewijk??
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Carpfighter:Eerst zaaien en straks in het najaar oogsten.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
carppassion schreef:carpfigter schreef:succes mannen , ik ga weekendje naar luxemburg wel niet slim van mijn vrouwke om me aan de moezel te zetten zonder karpermateriaal , tegen zondag ben ik helemaal gek grtzzz Waarom geen hengels mee fighter ? @ lodewijk have fun is een meeting van amerikaanse wagens , en al de kinderspullen moeten ook mee en eigenlijk ook om es een weekend met het vrouwtje en dochtertje te genieten en eigenlijk vind ik het al beetje spannend want heb de moezel nog nooit gezien ,hehe is voor mij beetje op verkenning gaan zoals we veel gedaan enkele jaren terug . grtzz @peterwiggerman : haha zal daar allesins een inspectie ronde doen , en wie weet later es terug gaan idd . grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eindelijk nog eens kunnen (vissen) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 juli 2011 21:30:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Hier mijn inbrengst: Yannick de Boer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
de eerste 2 foto's zijn het zelfde en de laatse is een flinke bijvangst!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
morgenvroeg moet het gaan gebeuren voor mij,mijn pr moet een keer verbroken worden. heb een nieuw water gevonden waar volgens mij niet of nooit gevist word. heb er de afgelopen 2 weken gevoerd en gister zag ik voor het eerst karper ben net nog wezen voeren en kijken en ik heb in een kwartier tijd wel 4 hele dikke zien springen bovenop mijn voerstekken. ik kan niet wachten tot vanavond die wekker gaat. morgen het resultaat hoop ik,live langs de waterkant. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
succes jvs !!! ik vertrek over 5 minuten richting frankrijk |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vannacht een schub van 14,2 kg Eindelijk weer vis hier |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ik vanmorgen na 1 uur vissen een megarun op het nieuwe water,helaas ging de vis de lelies in en ging hij er dus af. kan me eigen wel voor mijn kop stompen,2de keer al dat ik een vis verspeel die boven mijn pr komt |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Klote kerel maar vind het wel knap dat je al vantevoren weet dat die boven je pr uitkomt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zondag een dag meevissen met Lodewijk, Franky en Karphunter. Hopelijk komt er nog vis aan de kant Ach als het maar gezellig word! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Klote kerel maar vind het wel knap dat je al vantevoren weet dat die boven je pr uitkomt Mijn pr is slechts 22 pond Ron.deze vis zat daar duidelijk boven,want we hebben hem wel boven water gehad,en de vorige keer precies hetzelfde,ook toen ging de vis de lelies in. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.