logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Pollvraag : Wie zou naar een Belgische Fish-inn willen komen?
Keuze Stemmen Statistieken
  JA
12
66 %
  NEE
6
33 %
  Totaal 18 100%
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : donderdag 30 juni 2011 15:10:20(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
De noorderburen zijn volop bezig om een Nederlandse fish-inn te plannen, maar hoe zit het hier voor de Belgen, wie heeft er allemaal zin in?

moest er een komen zullen er wel een paar dingen geregeld moeten worden zoals:

- het viswater (liefst zo centraal mogelijk)
- de datum
- eventuele activiteiten...
Me...myself...and my rods!
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : donderdag 30 juni 2011 15:16:22(UTC)
Mister X

50 ponder

Nee gestemd het lijkt mij een goed idee belgische & nederlandse mensen bij elkaar
krijgen! Multiculturele Fish-In de locatie is nog onbekend, misschien is het toch nog
haalbaar voor mensen uit belgie? Laten wij niet hard van stapel lopen, het voorstel
vindt ik niets mis mee. Jullie kunnen prima iets voor jullie zelf regen veel succes Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 15:17:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

chiele  
#3 Gepost : donderdag 30 juni 2011 15:30:55(UTC)
chiele

45 ponder

@ jowan,
we zouden graag een fishinn willen doen met jullie maar voor sommigen is dit gewoon niet haalbaar!
daarom stem ik ja, zodat belgische (of tegen de belgische grens wonende nederlanders Knipoog ) ook een fish inn kunnen doen
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
peter servais  
#4 Gepost : donderdag 30 juni 2011 15:42:09(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Van mij mogen de Belgen onder ons natuurlijk ook een CF-meeting doen hoor, geen probleem mee.
Al is het gezelliger om natuurlijk iedereen bij elkaar te hebben!
Het is niet de bedoeling om in 2 kampen op te splitsen natuurlijk.

Maar zoals chiele al zegt, het is niet voor iedereen haalbaar om ff 200km te rijden voor een dag of weekendje vissen.
Dus daarom mag het van mij gewoon gebeuren.

Maargoed, wie ben ik om te bepalen of het wel of niet mag....

Misschien is het wel een keer leuk om een interland Nederland - Belgie te doen!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 15:44:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jorden  
#5 Gepost : donderdag 30 juni 2011 15:57:03(UTC)
Jorden

45 ponder

De reden van een aparte fish-inn , zoals al vermeld door Chiele, is dat het voor de meeste Belgen nogal onhaalbaar is om zover te rijden naar Nederland om mee te doen aan een fish-inn! De Nederlanders die mee willen doen aan deze (eventuele) aparte fish-inn zijn altijd welkom natuurlijk!
Mister X  
#6 Gepost : donderdag 30 juni 2011 16:27:48(UTC)
Mister X

50 ponder

Zeg ook niet dat jullie het niet kunnen organiseren in tegen deel united as one. Maar
goed dit is niet voor iedereen haalbaar ok. "Het voorstel vindt ik niets mis mee. Jullie
kunnen prima iets voor jullie zelf regen veel succes" Wie ben ik om jullie een grens
op te leggen. Zou het fijn vinden waneer z.v.m mensen bij komen toch ok succes Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 16:34:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

griend  
#7 Gepost : donderdag 30 juni 2011 16:51:47(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Het blijf wel jammer dat we niets centraler hebben dat ook de belgen er heen kunnen.
Want wat is er nou leuker Dan met zijn alle.
Succes jorden.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 16:52:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Wind op de kant is vis in de hand.

steef zenden  
#8 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 01:31:05(UTC)
steef zenden

50 ponder

maar zijn wij noorderlingen ook welkom op de belgishe Fish-inn.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

chiele  
#9 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 01:41:34(UTC)
chiele

45 ponder

steef zenden schreef:
maar zijn wij noorderlingen ook welkom op de belgishe Fish-inn.....

tuurlijk! Knipoog

met 'belgische fish-inn' bedoelen we een fish-inn op een meer noordelijke locatie zodat de belgen ook eens aanwezig kunnen zijn op een fish-inn. als er ook nederlanders hierbij aanwezig kunnen zijn is dat voor mij alleszins geen probleem!
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#10 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 02:02:54(UTC)
Jorden

45 ponder

Onze noorderburen zijn altijd welkom! heel graag zelfs! Er zijn nu eenmaal niet zoveel Belgen actief op dit forum Knipoog Ik zat persoonlijk eerder te denken aan een water dat nogal noordelijk gelegen is in België! zo kunnen ook de Nederlanders aanwezig zijn op de fish-inn!

Als er nog suggesties zijn, laat maar komen!
carpfigter  
#11 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 11:54:33(UTC)
carpfigter

35 ponder

ik persoonlijk vind het een goed idee maar waarom noordelijk water ? ik vind dat er redelijk wat belgen hier aanwezig zijn en we gewoon een centraal gelegen vijver zouden moeten nemen , niet slecht bedoeld hoor nederlandse vriendjes als wij belgen naar de fish-inn in nederland willen komen moeten we ons ook maar aan de kilometers aanpassen , en een ander idee van mijn kant is dan om 2 apparte fish-inns te houden en dan een interland in het najaar maar ja zoals al gezegd beslissen we niet alleen natuurlijk
grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Lodewijk  
#12 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 11:58:08(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
een interland??? whehehe
wel een leuk idee!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jorden  
#13 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 12:14:36(UTC)
Jorden

45 ponder

carpfigter schreef:
ik persoonlijk vind het een goed idee maar waarom noordelijk water ? ik vind dat er redelijk wat belgen hier aanwezig zijn en we gewoon een centraal gelegen vijver zouden moeten nemen , niet slecht bedoeld hoor nederlandse vriendjes als wij belgen naar de fish-inn in nederland willen komen moeten we ons ook maar aan de kilometers aanpassen , en een ander idee van mijn kant is dan om 2 apparte fish-inns te houden en dan een interland in het najaar maar ja zoals al gezegd beslissen we niet alleen natuurlijk
grtzz

een centraal water is natuurlijk ook goed! weet jij er misschien een paar liggen? ben niet zo bekend daar...
chiele  
#14 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 15:16:01(UTC)
chiele

45 ponder

zoek niet in de buurt van brussel!!! Breede lach

steef zenden  
#15 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 16:35:41(UTC)
steef zenden

50 ponder

Hoe zit het dan met de vergunningen voor de noordelingen........
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Jorden  
#16 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 22:04:59(UTC)
Jorden

45 ponder

steef zenden schreef:
Hoe zit het dan met de vergunningen voor de noordelingen........

als het een prive water is zal het gewoon een dagvergunning zijn, anders moet je een nachtvisvergunning kopen, en die is rond de 50 euro. maar mijn voorkeur gaat zelf ook uit naar een privéwater... meestal een groter bestand, zodat er ook regelmatig is een vis kan gevangen worden Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.