|
JA
|
12
|
|
|
NEE
|
6
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
De noorderburen zijn volop bezig om een Nederlandse fish-inn te plannen, maar hoe zit het hier voor de Belgen, wie heeft er allemaal zin in?
moest er een komen zullen er wel een paar dingen geregeld moeten worden zoals:
- het viswater (liefst zo centraal mogelijk) - de datum - eventuele activiteiten... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Nee gestemd het lijkt mij een goed idee belgische & nederlandse mensen bij elkaar krijgen! Multiculturele Fish-In de locatie is nog onbekend, misschien is het toch nog haalbaar voor mensen uit belgie? Laten wij niet hard van stapel lopen, het voorstel vindt ik niets mis mee. Jullie kunnen prima iets voor jullie zelf regen veel succes Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 15:17:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
@ jowan, we zouden graag een fishinn willen doen met jullie maar voor sommigen is dit gewoon niet haalbaar! daarom stem ik ja, zodat belgische (of tegen de belgische grens wonende nederlanders ) ook een fish inn kunnen doen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Van mij mogen de Belgen onder ons natuurlijk ook een CF-meeting doen hoor, geen probleem mee. Al is het gezelliger om natuurlijk iedereen bij elkaar te hebben! Het is niet de bedoeling om in 2 kampen op te splitsen natuurlijk. Maar zoals chiele al zegt, het is niet voor iedereen haalbaar om ff 200km te rijden voor een dag of weekendje vissen. Dus daarom mag het van mij gewoon gebeuren. Maargoed, wie ben ik om te bepalen of het wel of niet mag.... Misschien is het wel een keer leuk om een interland Nederland - Belgie te doen! Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 15:44:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
De reden van een aparte fish-inn , zoals al vermeld door Chiele, is dat het voor de meeste Belgen nogal onhaalbaar is om zover te rijden naar Nederland om mee te doen aan een fish-inn! De Nederlanders die mee willen doen aan deze (eventuele) aparte fish-inn zijn altijd welkom natuurlijk! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zeg ook niet dat jullie het niet kunnen organiseren in tegen deel united as one. Maar goed dit is niet voor iedereen haalbaar ok. "Het voorstel vindt ik niets mis mee. Jullie kunnen prima iets voor jullie zelf regen veel succes" Wie ben ik om jullie een grens op te leggen. Zou het fijn vinden waneer z.v.m mensen bij komen toch ok succes Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 16:34:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Het blijf wel jammer dat we niets centraler hebben dat ook de belgen er heen kunnen. Want wat is er nou leuker Dan met zijn alle. Succes jorden. Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 16:52:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
maar zijn wij noorderlingen ook welkom op de belgishe Fish-inn..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:maar zijn wij noorderlingen ook welkom op de belgishe Fish-inn..... tuurlijk! met 'belgische fish-inn' bedoelen we een fish-inn op een meer noordelijke locatie zodat de belgen ook eens aanwezig kunnen zijn op een fish-inn. als er ook nederlanders hierbij aanwezig kunnen zijn is dat voor mij alleszins geen probleem! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Onze noorderburen zijn altijd welkom! heel graag zelfs! Er zijn nu eenmaal niet zoveel Belgen actief op dit forum Ik zat persoonlijk eerder te denken aan een water dat nogal noordelijk gelegen is in België! zo kunnen ook de Nederlanders aanwezig zijn op de fish-inn! Als er nog suggesties zijn, laat maar komen! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ik persoonlijk vind het een goed idee maar waarom noordelijk water ? ik vind dat er redelijk wat belgen hier aanwezig zijn en we gewoon een centraal gelegen vijver zouden moeten nemen , niet slecht bedoeld hoor nederlandse vriendjes als wij belgen naar de fish-inn in nederland willen komen moeten we ons ook maar aan de kilometers aanpassen , en een ander idee van mijn kant is dan om 2 apparte fish-inns te houden en dan een interland in het najaar maar ja zoals al gezegd beslissen we niet alleen natuurlijk grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
een interland??? whehehe wel een leuk idee!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
carpfigter schreef:ik persoonlijk vind het een goed idee maar waarom noordelijk water ? ik vind dat er redelijk wat belgen hier aanwezig zijn en we gewoon een centraal gelegen vijver zouden moeten nemen , niet slecht bedoeld hoor nederlandse vriendjes als wij belgen naar de fish-inn in nederland willen komen moeten we ons ook maar aan de kilometers aanpassen , en een ander idee van mijn kant is dan om 2 apparte fish-inns te houden en dan een interland in het najaar maar ja zoals al gezegd beslissen we niet alleen natuurlijk grtzz een centraal water is natuurlijk ook goed! weet jij er misschien een paar liggen? ben niet zo bekend daar... |
|
|
|
|
zoek niet in de buurt van brussel!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Hoe zit het dan met de vergunningen voor de noordelingen........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:Hoe zit het dan met de vergunningen voor de noordelingen........ als het een prive water is zal het gewoon een dagvergunning zijn, anders moet je een nachtvisvergunning kopen, en die is rond de 50 euro. maar mijn voorkeur gaat zelf ook uit naar een privéwater... meestal een groter bestand, zodat er ook regelmatig is een vis kan gevangen worden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.