@Franky26 Heb niets met andere mensen te maken praat voor mij zelf mijn mening niet meer of minder, zeg
ook niet CF moet dit of dat doen ideeën (suggesties) afreageren op de crew dat NOOIT hier voor lang genoeg
online. Het fiet blijft waneer ik een reactie plaats is dit helaas maar recht voor zijn raap, alles is nou aanmaal
niet koek & ei. Je kan tevreden zijn of niet met wat je hebt het streven in mijn boekje is verder kijken dan je
neus lang is (mijn neus is helaas erg lang) Waneer een stek niet loopt kan zijn door weer geen vis op de stek
of stek keuze i.v.m (piriodes) Je mag rustig een gegeven paard in de bek kijken graag verwacht ook dat hij
terug kan bijten reacties. Begrijp mij niet verkeerd het muntstuk heeft 2 kanten kan mij prima vinden in jullie
gedachten gang. Maar waarom pissig zijn nergens voor nodig blijkbaar hebben jullie meer last als mijzelf, je
kan toch gewoon je mening geven even goede vrienden. Wanneer je op een respectabele manier het over de
light and dark side van zaken kan hebben (karper) (samen door 1 deur) zijn wij goed bezig. Valt mij wel op als
het te heet onder de voeten wordt (dreiging misgaan) wordt het afgekapt. Wij zijn geen kinderen waneer je
hier zit met de juiste bedoelingen (mijzelf) komt het allemaal goed. Respect voor zijn of haar mening is alles
@ carppassion vraag "doe ook niet alsof je het allemaal beter weet" refereer je nu richting mij
Waarom
naar artis mensen met een goed geheugen kunnen beelden van Carpcam prima voor de geest halen. Wil je
karper zien sluit je ogen denk terug aan sessies voor de Carpcam met karpers. Bespaard je de reis je kan
het zo gek maken als je zelf wil toch? begrijp je frustratie nergens voor nodig het is geen zaak van leven
& dood. Hou je hoofd koel met alles wat je doet gaat het echt niet meer ren naar buiten schreeuw het uit gaah
Shout out richting CF Proficiat voor het gegeven paard in HQ hij stinkt niet gebit is in tip top staat toppie bliss
Bewerkt door de gebruiker zondag 12 juni 2011 17:33:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven