logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

25 Pagina's«<678910>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Patrick Wolters  
#141 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:55:28(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
timvanzanten schreef:
Beste heren,

Er zijn zaken waar we als crew geen vat op hebben. het krijgen van karper voor de cam en de waterkwaliteit ( beeldkwaliteit) zijn van zulke zaken. Uiteraard mogen we allemaal een mening hebben over de aanpak. We staan hier ook voor open en proberen natuurlijk het beste eruit te halen. Verder proberen we als site laagdrempelig te zijn. dit houdt voor ons in dat het een site moet zijn voor jong en oud, voor gevorderde en niet gevorderde visser. Blijf dan ook gewoon jullie meningen posten! Negatieve meningen zijn natuurlijk nooit leuk om te horen maar ze horen er wel bij! Dagelijks zijn we als crew druk in de week om zowel de site, het forum als de cam te onderhouden en te beheren. jullie meningen kan ons alleen maar helpen om zaken nog meer te perfectioneren.

Mvg Tim van Zanten,

Daar heb je enigzins gelijk in maar wanneer mensen met een zeer beperkte kennis van het karpervissen en waarschijnlijk nooit verder dan de plaatselijke knollenvijver zijn gekomen hun zogenaamde visie moeten geven dan kan ik mij daar aan irriteren.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
timvanzanten  
#142 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:58:23(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Tja, ik snap je frustraties wel maar wij karpervissers zijn natuurlijk ook een koppig volkje heaKnipoog haha. Het geeft mij alleen maar aan dat elk water verschillend is. Niet overal kan je gemakkelijk vis op de stek krijgen. of je nu met doodsimpele partikels voert of met high tech bollen vol amino's en eetlustopwekkers.
Paul Jansen  
#143 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 22:12:34(UTC)
Paul Jansen

10 ponder

Ik sta helemaal achter de woorden van franky ik heb ook al menigmaal op de chat bij cam geroepen dat ze moeten waarderen wat Erwin en z'n Crew voor ons doen om er een prachtige site van te maken.
Je kan hier helemaal gratis meekijken dus moet je je mond houden als het niet gaat zoals je wilt.

Keep up the good work Erwin en Crew ik kijk iedere dag graag naar de cam.

Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
steef zenden  
#144 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 22:54:57(UTC)
steef zenden

50 ponder

Helemaal met je eens wat je zeg paul......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Bob  
#145 Gepost : zondag 12 juni 2011 00:02:44(UTC)
Bob

10 ponder

ff een vraagie
gaan ze nog de cam verplaatsen?
mij maakt t niet uit wat ze doen hoor.
maar ik ben gewoon nieuwsgierig
grtz
en de crew blijf door gaan waar jullie mee bezig zijn!
Danny Kwakman  
#146 Gepost : zondag 12 juni 2011 03:15:41(UTC)
Danny Kwakman

5 ponder

Ff voor de duidelijkheid ik zit elke dag op de cam. We praten over vanalles op de chat helemaal top (al is er brasem te zien en mooie snoekbaarzen). Er is gezegt dat hij er misschien uit zou gaan van het weekend. Ik heb nooit iets gezegt over mij eigen bollen? En ik heb respect voor de Crew. Karper kan altijd komen. Maarja met geen resultaat op je bollen maak je een sponsor ook niet blij denk ik... Crew doe wat jullie zelf willen, jullie steken er veel tijd in maar ''mijn'' mening is verplaatsenBreede lach En hopen dat er dan er dan wel mooie beelden te schieten vallen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 juni 2011 03:16:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Vissen horen in het water..
ralfvdboom  
#147 Gepost : zondag 12 juni 2011 08:34:10(UTC)
ralfvdboom

10 ponder

Heb de discussie een beetje gevolgd, begrijp alle kanten van het verhaal maar Danny als je respect heb voor de crew van Carpfeeling laat je hun hun gang gaan.
Ze willen het zelfde resultaat, karper.
robbin  
#148 Gepost : zondag 12 juni 2011 12:04:04(UTC)
robbin

20 ponder

Danny Kwakman schreef:
Ff voor de duidelijkheid ik zit elke dag op de cam. We praten over vanalles op de chat helemaal top (al is er brasem te zien en mooie snoekbaarzen). Er is gezegt dat hij er misschien uit zou gaan van het weekend. Ik heb nooit iets gezegt over mij eigen bollen? En ik heb respect voor de Crew. Karper kan altijd komen. Maarja met geen resultaat op je bollen maak je een sponsor ook niet blij denk ik... Crew doe wat jullie zelf willen, jullie steken er veel tijd in maar ''mijn'' mening is verplaatsenBreede lach En hopen dat er dan er dan wel mooie beelden te schieten vallen.

Danny, jij hebt waarschijnlijk niet de eerste carpcam gevolgd (was denk ik hetzelfde water) en daar kwamen de karpers ook niet direct. En MTC hoeft zich niet te bewijzen via de carpcam want dat zijn sowieso top bollen. Knipoog
Life is a game, fishing is serious
Erwin  
#149 Gepost : zondag 12 juni 2011 15:22:05(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Mensen,

Zullen we het hierbij laten? Ik begrijp dat iedereen karper wil zien. Wij willen ook niets liever. Dat er geen karper voor de CarpCam verschijnt heeft niets te maken met onze inzet en middelen. We zijn dit project begonnen om een realistisch beeld te scheppen van wat er onderwater gebeurt. We kunnen niet zeggen dat we hier niet in geslaagd zijnKnipoog. Dit is namelijk (hoe jammer het ook is) de harde realiteit. Soms komt een stek moeizaam op gang. Dit kan liggen aan het weer en de tijd van het jaar. Voor hetzelfde geld hadden we deze week karper voor de cam gehad en was er niets aan de hand geweest. Dit hebben we met de vorige uitzendingen ook meegemaakt. Dit keer hebben we het 3 weken aangekeken en is er helaas weinig gebeurt. Sometimes you win, sometimes you lose....

Het ligt in elk geval niet aan de stek/aas. Mensen die vaker op groot water (met een relatief kleine bezetting) vissen weten waar ik het over heb. Als de vis er niet zit, kun je ze niet vangen/filmen. Verkassen is dan de enige optie om vis te vangen. Helaas voor ons hebben we te maken met een enorm project wat we niet van de een op andere dag kunnen verslepen.

Wij hebben in elk geval weer wat geleerd en hopen dat de volgende sessie meer vis laat zien. Daar doen we het immers voor.

Vandaag trekken we de stekker er uit en zullen we hem positioneren op het volgende water. We hopen dat we dan zo snel mogelijk weer live kunnen gaan. Hopelijk dit keer met meer succes.

Voor de volgende filmsessie gaan we namelijk filmen op het water waar we ook hebben gefilmd voor de CarpCam 3.0. Ik denk dat de meeste van jullie wel weten wat dat beteken Knipoog Veel en grote vis!!!

We houden jullie op de hoogte! In elk geval bedankt voor het kijken! Het was ons weer een genoegen.

M.v.g. Erwin
peter servais  
#150 Gepost : zondag 12 juni 2011 16:41:19(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
@ Erwin, Het is jammer dat het niet zo wil gaan als dat de bedoeling is.
Toch vind ik dat deze carpcamsessie evengoed wel geslaagd is, de beelden waren goed scherp, er zijn mooie vissen gezien ook al was het geen karper.
Die snoek, zeelt, dikke brasem, baars en snoekbaars zijn namelijk ook de moeite waard om voor te kijken.

@ Danny, geduld is een schone zaak!
Verder begrijp ik je irritatiepuntjes wel, je bedoeld het volgens mij ook niet slecht.
Meer als opbouwende kritiek.

CF- team bedankt voor deze camsessie! Op naar een ander water met hopelijk meer gave beelden van mooie karpers.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
coatednuts  
#151 Gepost : zondag 12 juni 2011 17:06:38(UTC)
coatednuts

20 ponder

Erwin, realistischer kon het niet worden denk ik dan maar. Zelfs met geduld kan men dus een bepaald doel niet halen, zonder de nodige aanpassingen. Succes met jullie aanpassingen en bedankt voor het leermoment.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Mister X  
#152 Gepost : zondag 12 juni 2011 17:13:02(UTC)
Mister X

50 ponder

@Franky26 Heb niets met andere mensen te maken praat voor mij zelf mijn mening niet meer of minder, zeg
ook niet CF moet dit of dat doen ideeën (suggesties) afreageren op de crew dat NOOIT hier voor lang genoeg
online. Het fiet blijft waneer ik een reactie plaats is dit helaas maar recht voor zijn raap, alles is nou aanmaal
niet koek & ei. Je kan tevreden zijn of niet met wat je hebt het streven in mijn boekje is verder kijken dan je
neus lang is (mijn neus is helaas erg lang) Waneer een stek niet loopt kan zijn door weer geen vis op de stek
of stek keuze i.v.m (piriodes) Je mag rustig een gegeven paard in de bek kijken graag verwacht ook dat hij
terug kan bijten reacties. Begrijp mij niet verkeerd het muntstuk heeft 2 kanten kan mij prima vinden in jullie
gedachten gang. Maar waarom pissig zijn nergens voor nodig blijkbaar hebben jullie meer last als mijzelf, je
kan toch gewoon je mening geven even goede vrienden. Wanneer je op een respectabele manier het over de
light and dark side van zaken kan hebben (karper) (samen door 1 deur) zijn wij goed bezig. Valt mij wel op als
het te heet onder de voeten wordt (dreiging misgaan) wordt het afgekapt. Wij zijn geen kinderen waneer je
hier zit met de juiste bedoelingen (mijzelf) komt het allemaal goed. Respect voor zijn of haar mening is alles Knipoog

@ carppassion vraag "doe ook niet alsof je het allemaal beter weet" refereer je nu richting mij Think Waarom
naar artis mensen met een goed geheugen kunnen beelden van Carpcam prima voor de geest halen. Wil je
karper zien sluit je ogen denk terug aan sessies voor de Carpcam met karpers. Bespaard je de reis je kan
het zo gek maken als je zelf wil toch? begrijp je frustratie nergens voor nodig het is geen zaak van leven
& dood. Hou je hoofd koel met alles wat je doet gaat het echt niet meer ren naar buiten schreeuw het uit gaah

Shout out richting CF Proficiat voor het gegeven paard in HQ hij stinkt niet gebit is in tip top staat toppie bliss

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 juni 2011 17:33:53(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

DannyW  
#153 Gepost : zondag 12 juni 2011 23:15:35(UTC)
DannyW

10 ponder

Vind het ook niet gek dat jullie verkassen, maar toch was er de laatste 3 weken toch ook wel vis voor de Cam dus echt klagen doe ik niet Blij
Ben benieuwd hoe de nieuwe stek er onderwater uit ziet :-"
Karper teller 2012: 16
michiell_  
#154 Gepost : maandag 13 juni 2011 15:16:09(UTC)
michiell_

25 ponder

wanneer word de cam terug geplaatst ?
De Doorzetter Wint !
carpfigter  
#155 Gepost : dinsdag 14 juni 2011 11:10:32(UTC)
carpfigter

35 ponder

hé erwin nogmaals bedankt voor opnieuw verbluffende kwaliteit op het scherm , het is inderdaad harde realiteit dat we gezien hebben lijkt niet leuk maar is opnieuw leerzaam voor vele beginnende karpervissers die hier ooit ook mee te maken krijgen en het echte karpervissen meemaken weken aan een stuk blanken en dan die verlossende run ,nooit weten wanneer het komen zal (komt het wel denk je al in je achterhoofd ), en enkele seconden later kan je daar met een kromme hengel, knikkende knieen en een hartslag die over zijn toeren gaat staan .

dat word extra spannend man , hopen dat ze allemaal terug te zien zijn .
zou heelmooi zijn als je een 2de kans kreeg op die dat iedereen wou zien en wou weten wat die woog!!
veel succes in iedergeval

thx carpeefling crew
grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
nathalie  
#156 Gepost : donderdag 16 juni 2011 00:08:57(UTC)
nathalie

20 ponder

carpfigter schreef:
hé erwin nogmaals bedankt voor opnieuw verbluffende kwaliteit op het scherm , het is inderdaad harde realiteit dat we gezien hebben lijkt niet leuk maar is opnieuw leerzaam voor vele beginnende karpervissers die hier ooit ook mee te maken krijgen en het echte karpervissen meemaken weken aan een stuk blanken en dan die verlossende run ,nooit weten wanneer het komen zal (komt het wel denk je al in je achterhoofd ), en enkele seconden later kan je daar met een kromme hengel, knikkende knieen en een hartslag die over zijn toeren gaat staan .

dat word extra spannend man , hopen dat ze allemaal terug te zien zijn .
zou heelmooi zijn als je een 2de kans kreeg op die dat iedereen wou zien en wou weten wat die woog!!
veel succes in iedergeval

thx carpeefling crew
grtzz

sluit ik me aan
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven
Franky26  
#157 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 00:01:46(UTC)
Franky26

20 ponder

Al bekend wanneer cam weer online gaat??

Mvg Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
luuk  
#158 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 11:25:38(UTC)
luuk

15 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
nee ik kan niks vinden.
mag van mij wel weer komen had net mijn player geinstalleerd en toen ging de cam eruit beetje jmmr.
one life live it
Nicck  
#159 Gepost : zondag 19 juni 2011 14:05:10(UTC)
Nicck

5 ponder

Vindt het ook wel jammer
ben net nieuw en leek me wel leuk om te kijken is ie off gaah
carpfigter  
#160 Gepost : zondag 19 juni 2011 18:48:30(UTC)
carpfigter

35 ponder

is idd jammer maar er komt vast een mooie tijd aan op de nieuwe locatie , als het is als de vorige keer zullen er veel met slaaptekort te maken krijgen Tong lol
grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (6)
25 Pagina's«<678910>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.