CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Ultimate Culture Cheyenne
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Frank Avezaat schreef:Franky26 schreef:Het blijven lastige wezens he die vrouwen om daarvoor je tent op te zetten . Ik vis regelmatig met me ovaltje vind alleen die winterskin klote! Daarom voor nachten toch liever me tent . Voorkant eruit ritsen en muggen panel erin. Groeten frank Tja, zo vaak gaat ze niet mee Voor mij geen winterskin op de oval hoor, gewoon zoals hij is 128fs31818 Diehard vis jij wellis op het surfmeer? of kom je daar ook nooit meer? |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
@franky zoiezo snel nachtje pakken ouwe , kijke wie de emeste knolle dit keer vangt hahaha
|
|
|
|
|
karphunter schreef:@franky zoiezo snel nachtje pakken ouwe , kijke wie de emeste knolle dit keer vangt hahaha hahaha een knol is ook vis . En als ze te klein zijn gewoon laten gaan:-" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
weet jij alles van he? haha
|
|
|
|
|
karphunter schreef:weet jij alles van he? haha Hahaha kom laten we weer on topic gaan! |
|
|
|
|
Mark T schreef:Ik ben naar deze Oval op zoek. Wie heeft er nog een nette liggen die niet (meer) gebruikt wordt?
Heb je hem al gevonden? of nog niet? Mvg Frank |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Franky26 schreef:Mark T schreef:Ik ben naar deze Oval op zoek. Wie heeft er nog een nette liggen die niet (meer) gebruikt wordt?
Heb je hem al gevonden? of nog niet? Mvg Frank Nee nog niet, ben nog in onderhandeling |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Mark T schreef:Franky26 schreef:Mark T schreef:Ik ben naar deze Oval op zoek. Wie heeft er nog een nette liggen die niet (meer) gebruikt wordt?
Heb je hem al gevonden? of nog niet? Mvg Frank Nee nog niet, ben nog in onderhandeling Ik heb er nog 1 liggen met winterskin doe maar een bod |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Franky26 schreef:Diehard vis jij wellis op het surfmeer? of kom je daar ook nooit meer? Dat is die camping toch?
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Franky26 schreef:Diehard vis jij wellis op het surfmeer? of kom je daar ook nooit meer? Dat is die camping toch? In je dorp haha hoorde dat daar de laatste tijd weer veel overlast was! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Ultimate Culture Cheyenne
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.