CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Ultimate Culture Cheyenne
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik ben naar deze Oval op zoek. Wie heeft er nog een nette liggen die niet (meer) gebruikt wordt? Mark T heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
|
Had ik idd gezien, maar ik wil alleen de oval, Holland hengelsport in Nieuwegein had ze voor 50 euries nieuw, maar die heeft ze momenteel niet meer. De rest op MP wil allemaal de hoofdprijs |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:ultimate toch fajiet? Hoezo?? Failliet? Ik ben gewoon weg van deze oval. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mark, ken je hengelsport spakenburg? wellicht heeft hij ze nog, kan het wel even voor je vragen is om de hoek bij mij.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
tegenwoordig is de oval van trend (ultimate bestaat idd niet meer). Ik heb de plu zelf ook en gebruik hem naar volle tevredenheid. Ik heb mijn exemplaar destijds voor een zachte prijs aangeschaft bij Sanders in Maarssen. Had hem toen voor ik meen 50 euro... Staat er nu op voor iets meer. http://www.sanders-webwinkel.nl/trend-cayenne/art!7914!!!13356!NL
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:tegenwoordig is de oval van trend (ultimate bestaat idd niet meer). Ik heb de plu zelf ook en gebruik hem naar volle tevredenheid. Ik heb mijn exemplaar destijds voor een zachte prijs aangeschaft bij Sanders in Maarssen. Had hem toen voor ik meen 50 euro... Staat er nu op voor iets meer. http://www.sanders-webwinkel.nl/trend-cayenne/art!7914!!!13356!NL Sanders kom ik alleen als ik niet anders kan, service en behulpzaamheid van L#k me R##T Het gisteravond Sander gesproken langs de waterkant, gaat een nieuwe toko openen. Even ter verduidelijking Sander is niet meer werkzaam bij Sanders..... Oja, heb inmiddels een bod uitgebracht op MP, even afwachten dus... Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 juni 2011 15:09:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:tegenwoordig is de oval van trend (ultimate bestaat idd niet meer). Ik heb de plu zelf ook en gebruik hem naar volle tevredenheid. Ik heb mijn exemplaar destijds voor een zachte prijs aangeschaft bij Sanders in Maarssen. Had hem toen voor ik meen 50 euro... Staat er nu op voor iets meer. http://www.sanders-webwinkel.nl/trend-cayenne/art!7914!!!13356!NL ultimate bestaat zeker nog wel |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Lodewijk schreef:ultimate bestaat zeker nog wel Verrek... zit er ook wel eens naast
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
|
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Zit ook te denken om zoiets te kopen! zijn leuke dinge goed voor korte sessies vooral met regen of misg wel een nachtje lekker in de zomer 1 keer gebruikt van een maatje van me.. ben er zeker over te spreken!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
karphunter schreef:Zit ook te denken om zoiets te kopen! zijn leuke dinge goed voor korte sessies vooral met regen of misg wel een nachtje lekker in de zomer 1 keer gebruikt van een maatje van me.. ben er zeker over te spreken! zeker handig, heb hem nu een 3 of 4tal jaartjes, nog niets mis mee, super handig, snel op te zetten en als het regent, moet je niet perse in de tent gaan zitten, lekker onder de oval. Zit je ook droog en kan je nog naar ''buiten'' kijken Zeker een aanrader |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
karphunter,
ik gebruik niet anders en vis al mijn nachten onder het ovaltje, zelfs in Frankrijk. Tenzij het echt een langere sessie op een water wordt of mijn vriendin een nachtje meegaat, dan gaat de tent wel op.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Helemaal top! dan ga ik er zo 1 binnekort halen hoor ook nooit iets negatiefs er over ofzo , lekker snel op te zetten bij bijv regen en klaar en je zit droog beter kan niet
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Frank Avezaat schreef:karphunter,
ik gebruik niet anders en vis al mijn nachten onder het ovaltje, zelfs in Frankrijk. Tenzij het echt een langere sessie op een water wordt of mijn vriendin een nachtje meegaat, dan gaat de tent wel op. Het blijven lastige wezens he die vrouwen om daarvoor je tent op te zetten . Ik vis regelmatig met me ovaltje vind alleen die winterskin klote! Daarom voor nachten toch liever me tent . Voorkant eruit ritsen en muggen panel erin. Groeten frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
karphunter schreef:Zit ook te denken om zoiets te kopen! zijn leuke dinge goed voor korte sessies vooral met regen of misg wel een nachtje lekker in de zomer 1 keer gebruikt van een maatje van me.. ben er zeker over te spreken! Ging goed he cornetje daaronder zitten? Volgende keer zou ik hem weer meenemen . Binnenkort ff een nacht maken langs de rondweg he? Greetz frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Franky26 schreef:Het blijven lastige wezens he die vrouwen om daarvoor je tent op te zetten . Ik vis regelmatig met me ovaltje vind alleen die winterskin klote! Daarom voor nachten toch liever me tent . Voorkant eruit ritsen en muggen panel erin. Groeten frank Tja, zo vaak gaat ze niet mee Voor mij geen winterskin op de oval hoor, gewoon zoals hij is 128fs31818
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Ultimate Culture Cheyenne
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.