45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen!! Stefan.
Dat die motor maar kapot mag draaien door die lijnen. Ik had t laatst ook, gelukkig met 1 hengel, je word schijtziek van mensen die niet uitkijken. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie vissen, Heb je hem wel meteen een rekening gegeven om 2 molens opnieuw te laten spoelen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zeker goed gedaan stefan mooie vangsten. En van die lijnen dat is zwaar kut een beetje lijn kost toch aardig geld. Er was zeker aardig wat lijn van zijn spoelen af met zulke motors gaat het denk wel hard |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ja, dan zijn ze toch ff niet je beste vriend. En wie moet dat betalen nu dan? |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
mooie vissen! jammer van die ratte op die boot |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie actie foto Stefan, wel balen van de lijn.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carpteamzhz schreef:mooie vissen! jammer van die ratte op die boot Waarom ratten? Doen gewoon hun werk |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Toine schreef:carpteamzhz schreef:mooie vissen! jammer van die ratte op die boot Waarom ratten? Doen gewoon hun werk Dat ze hun werk doen prima, maar laat dan ook zien dat je verstand van je werk hebt. Als je werphengels ziet dan liggen er lijnen uitgeworpen. Nu weet ik niet hoe de communicatie is verlopen vanaf moment van zien tot moment van aan land gaan, maar even vragen naar hoe en wat lijkt me logisch. Je hoeft mekaar de boel niet kapot te maken denk ik dan maar. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Uiteraard weten ze de dat er lijnen in liggen. een raadsel waarom ze er inderdaad geen rekening mee houden.
Zelf afgelopen nacht gevist. Om 05:00 en 09:00 uur liep ie twee maal af. 18 pond schub en 25 pond schub. Mijn dag is weer goed. Op naar de volgende sessie !!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Das mooi Peterwiggeman, daar begint de "hollands Glorie" |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Net uitgepakt,even 2uurtjes proberen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ach ze deden idd gewoon hun werk en waren heel schappelijk!zelf nog een tijdje staan praten en stek info gehad ach het gebeurde bij het weg varen dus voor de kosten draait hij zelf op maja das ook niet zo gek...het zag er wel geinig uit whahaha 2 stokken in de hand en 2 spoelen horen gieren zoals je ze nog nooit hebt horen gieren whahaha |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 50
|
jah jij kon lachen ik kon vloeken haha maar wel een perfecte pinksteren zo als het moet achter de hengels en zo af en toe goed krom trekken(drillen) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 juni 2011 23:14:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
werken is voor mensen die niet kunnen vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Gisteravond een mooie schub van 16 p |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
na een paar taaie weken eindelijk weer een vis op de kant! Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
lekker schuppie hoor temmer |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Mooie vis en ook mooie scherpe foto |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
die temmer die kan wel foto's maken zeg mooie vis man!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
idd mooie foto!
@Lodewijk: een goede spiegelreflex of digitale camera hebben, close-up lens of stand erop... en dan maak je zo'n prachtfoto's! jammer genoeg krijg ik men foto's niet zo scherp! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.