@marco8 groot gelijk de fietsen was niet de bedoeling beetje meer naar recht gedraait zou de foto goed
gelukt zijn toch. Vindt het zonlicht wel meevallen express uit de zon fotos gemaakt. Kan idd altijd beter!
Gefeliciteerd met je vangst man echt kut lijnbreuk mijn maatje kort geleden lijnbruik gehad, hij vist tegen
bosranden. Zaakje direct vervangen met gevlochten lijn & leadcore nu gaat alles goed. Goed bezig man
Omdat de vangsten eergister goed zijn gister ook gevist met resultaat, mag 3 bijschrijven leuk verhaal
even kort toegelicht. Bij aankomst geen vis meer futen & eenden op de stek, tijdens het voeren 1 naar
de andere EEND richting de bodum. Frappant normaal zijn het futen dit keer niet, met stukjes jong wier
in de bek grappig gezicht totaal geen last van gehad. Op dat moment schoon genoeg van werpijp gepakt
en knallen maar richting eenden tering leijers jammer geen voltreffers. Helaas blijven ze terug komen
grof geschut ingezet, hengel gepakt rigje van af gehaald en werpen maar richting mongol eenden. Yes
paar keer bijna raak opgeruimd staat netjes. Ok eindelijk tijd hengels klaar gemaakt jullie begrijpen wel
dat 1 stek ruim voorzien was van voer. Stek 2 rustig een toping (laagje voer) aangebracht op gevoel in
2 lijnen voeren richting haakaas. Maatje is nog op bezoek geweest altijd gezellig helaas heeft hij de 1e
run niet meegemaakt ok. Kort naar vertrek gaat de linker hengel de delkim krijst het uit snelle reflex
hengel in de hand. Jemig zeg valt echt niet mee tussen wierbedjes vissen drillen, gelukkig gaat alles
goed naar en kort gevecht vis NR 1 een feit. De stek waar de rechter hengel ligt gepositioneerd loopt
maar niet ondanks veel activiteiten rondom, stemmetje in mijn hoofd zegt hengel er uit opnieuw gooien.
Op gevoel in het pikke donker werpen yes hij ligt in 1 keer goed, snel 10 boilies bijgevoerd wil niet veel
verstoren. Nog geen half uur later bam delkim rechts giert het uit geweldig hangen, gezien het tegen
gewicht kan dit wel eens een beste zijn. De vis weet niet van ophouden zeg krijg ik de kans pak paar
meters, vervolgens pakt de vis die keihard weer terug. Gelukkig is er maar 1 winner eindelijk mag ik
het net sluiten wat een beauty vis NR 2 is een feit. Vindt het wel genoeg geweest ruim langzaam mijn
rechter hengel op + tackle box emmertje pellets potje dumbells & zak boilies. Met mijn hoofd richting
spullen screeuwd de linker delkim het uit, een flits later hangen flinke sport zeg vissen uit wier drillen.
Heeft mij redelijk veel tijd gekost voor dat ik de vis uit de wierbedjes heb kunnen hallen ok. Gelukkig
voor elkaar gekregen & de vis langs de wierbedjes kunnen scheppen. Resultaat 2 spiegels 1 schub goed
gehaakt erg blij mee, vol geluk & ongeloof mijn spullen gepakt richting huis met een voldaan gevoel
Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 juni 2011 18:38:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: