50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Kijk, dat is erg jammer Ron. Je hebt ook al aardig wat mooie vissen gevangen dit jaar. Mag dus ook wel een keer Misschien wel stilte voor de storm op 24/27 juni |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zou je denken ron?? heel eerlijk verwacht ik bar weinig vis....... maar desalnietemin een heel geslaagd weekendje |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
tophumeurtje hier. zalig weekendje met de vriendin gehad. zeker gisteravond was top, lekker samen uit eten geweest, daarna naar de fast five weesten kijken en dan afgesloten met de dvd van PB products (ze had ooit gevraagd deze eens te bekijken zodat ze een beeld heeft als ze eens een sessie meedraait). dadelijk ga ik eens mijn materiaal bovenhalen en alles grondig kuisen, want binnen een maandje is het zover, dan is het france-time Grtz
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
humeur is prima , me moeder is jarig! Jaja en wel 50 jaar
|
|
|
|
20 ponder Je bent lid sinds:: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Gefeliciteerd man, Sara gezien. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
super Humeur, 80% op Anatomie wie had dat gedacht (h) whooepwhoep Morgen 2 examens humeur daalt.. pfff |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mn humeur vandaag is aardig.. Word iets beter als ik denk dat ik over 1,5 week een weekend in Centerparcs zit en eind augustus toch nog een weekje Turkije ga pakken met mn vriendin Vorige week nog ff 2 visjes gevangen op de pen n ochtendje,op dat ochtendje al n maand niet gevist ofzo! niet normaal al die verplcihtingen! pffff |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
***humeur... vandaag examen gehad van wiskunde (hoofdvak= 8u/week), en het ging van geen kl*ten kijk al uit naar mn herexamen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:***humeur... vandaag examen gehad van wiskunde (hoofdvak= 8u/week), en het ging van geen kl*ten kijk al uit naar mn herexamen hetzelfde hier! op naar de herexamens! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
mijn humeur is zwaar beneden pijl kwam ik thuis kreeg ik een naheffing van de belastingdienst over 2009!! te veel zorgtoeslag ontvangen ofzo of ik ze effe 750 euro wou terug betalen pfffffff voor dit jaar 800 terug gekregen dus hou dr weer is geen cent aan over grrrr |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Laat me raden, dat heb je ondertussen al dubbel en dwars uitgegeven zeker? Balen man! Als je die ziektekosten nou is op zou maken, maar dat lukt 70% van de bevolking ook niet. Je betaald ook genoeg of niet? Maargoed als je geld verdient mag je minder zorgttoeslag ontvangen, alsof het allemaal niet duur genoeg is. Heb je het ondertussen al wel bijgesteld, want anders kan je die volgend jaar ook weer verwachten op de deurmat. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 juni 2011 22:11:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
nee die centen van dit jaar had ik appart gehouden voor het geval dat. zou eigenlijk de voerboot van anne overnemen. maar nu maar is even kijken hoe ik dit ga doen......... echt waar wat een ellende hier in nederland.............. je betaald je scheel maar krijgt dr geen ruk voor terug !! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk dat is inderdaad k...e maar ergens anders is het niet veel beter. Dat komt omdat we als nederlanders alleen maar mopperen en verder niets doen. Sterkte |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
tsja wat kan je dr aan toine?? emigreren ofzo??? denk dat het buiten nederland niet veel beter zou zijn |
|
|
|
|
men oude rodpod is eindelijk verkocht! met dat geld ga ik een 3e molen bijhalen om mijn setje compleet te maken! zodra ik foto's heb van mijn complete set post ik ze --> humeur zit dus dik goed! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Humeur wel goed, wiskunde gaat vlot. en informatica heb ik een 90 of misschien wel 100% van gehaald vandaag |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
vandaag gehad exaam nederlans, gegaan niet good! ging als nix dat examen morge geschiedenis, en alleen het leze gaat moeilijk, zo slechte concentratie die ik heb maargoed, blij dat het bij de rest wel gaat zo te zien |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:vandaag gehad exaam nederlans, gegaan niet good! ging als nix dat examen morge geschiedenis, en alleen het leze gaat moeilijk, zo slechte concentratie die ik heb maargoed, blij dat het bij de rest wel gaat zo te zien pfff, geschiedenis... gewoon alles goed doorlezen, en veeeel zeveren, en da lukt dan |
|
|
|
|
mja doe ik, maar de leerkracht geeft ni veel punte op gezever wel op jaartallekes en van die speciale termen nzo |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
geschiedenis van middelbarz school is nog simpel mannen heb een jaartje geschiedenis aan universiteit gent gedaan, kan u verzekeren, dat zijn pas jaartallekes onthouden en zeveren helpt daar echt niet :-" Grtz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.