15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
bedankt, zal nodig zijn...
tot nu gestudeerd en heb het gevoel dat ik nog ga buizen op frans... morgen maar vroeg opstaan en alles herhalen zeker...? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Humeur zit goed vandaag... examens boekhouden gingen top! op naar de volgend 11 examens :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Hehe, hier bij mij ook mijn engels examen. (wat voor mij mijn slechtste vak is, kan geen meter engels ) morgen frans, nog ff hard studeren |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
hier zijn de examens nog redelijk goed gegaan, tegen de verwachtingen in morgen engels mondeling, dus valt wel mee bij mij |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Vanmiddag m'n vispas opgehaald. Nu op weg naar de waterkant. Zal ik m'n eerste karper gaan vangen vanavond!?!?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
En wat gevangen ? |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
Helaas niet.. wel een paar keer beet. Spannend hoor, oppervlakte vissen!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Brak je lijn of sloeg je steeds mis?
Die 1e karper gaat er komen hoor! Succes |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
peter servais schreef:Brak je lijn of sloeg je steeds mis?
Die 1e karper gaat er komen hoor! Succes Ik sloeg mis.. Blijven oefenen.. dan gaat het vast een keer lukken.
|
|
|
|
|
Goed gezind, Ik moest 55% halen op het examen frans, heb gezien dat ze 2keer 10/15 had aangeduid, en het 3de punt weet ik niet, maar had ik een goed gevoel bij.. geslaagd voor het jaartotaal frans dus, Net even bij viswinkel geweest.. wat moet je nog meer hebben ? |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hier mondeling engels. heb het zo ver kunnen krijgen dat ik over karpervissen aan het praten was! |
|
|
|
|
chiele schreef:hier mondeling engels. heb het zo ver kunnen krijgen dat ik over karpervissen aan het praten was! Super gedaan, Mijn droom is een eigen viswinkel openen. Mevrouw van engels wist dit ook, zij begon hierover, en hebben we nog een kwartiertje verder gepraat hierover (wel in het nederlands ) dus, je examen is goed verlopen neem ik aan ? succes nog |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
nu ja we hebben niet alleen over vissen gepraat he (jammer genoeg ) maar ja, het ging wel goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mijn humeur............ Vanmiddag niet zo best......... Vanavond nog minder...... Wil ik gaan vissen...... Kijk ik op buienradar........ !@#$%^& |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Twijfel twijfel.. wel gaan vissen, niet gaan vissen.. Het weer ziet er nu nog goed uit, zonnetje erbij.. maar vanavond ziet het er volgens buienradar een stuk slechter uit..
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Life is what happens to you when you're busy making other plans |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Anjetha schreef:Helaas niet.. wel een paar keer beet. Spannend hoor, oppervlakte vissen!! waar ben je precies geweest??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Hier in Kampen op een klein kolkje We zijn vorige week naar dat watertje in Zwolle geweest wat jij zei, met die graskarpers..
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.