45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Anjetha schreef:Het weer ziet er nu nog goed uit, zonnetje erbij.. maar vanavond ziet het er volgens buienradar een stuk slechter uit.. hehe, dan zal de beu van hier in belgie misschien op jullie afkomen hier was het mooi weer, maar nu begint het te gieten... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
okeoke huh? vorige week??? ik was afgelopen zondag bij jullie hoor haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Ja, zondagavond zijn we daar geweest..
|
|
|
|
|
okeoke en vis gevangen??? moet haast wel want zit dr vol met die krengen daar!! tenminste.... daar bij de dijk |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Ja, we waren daar bij die dijk.. Maar we hadden geen brood mee zoals je had aangeraden. Alleen kattenbrokken, en daar hadden ze geen zin in.. Maar we gaan er nog wel een keertje heen.. kan ik mooi oefenen
|
|
|
|
|
okeoke wel vis gespot dan in de rotzooi??? enne laat dan ff weten als jullie dr weer heen gaan dan kom ik ook wel ff kijken |
|
|
|
|
Ja,dat is goed. Dan hoor je het wel. We hebben wel vis gezien ja.
|
|
|
|
|
kan ook niet anders ze zitten daar altijd haha maar is prima hoor ik het wel |
|
|
|
|
Blij blij! Net m'n eerste karper gevangen. 24 pond! Was geen heftige dril, maar had hoe dan ook knikkende knieën.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
gefeliciteerd Anjetha en heb je er ook een mooie foto van gemaakt.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gefeliciteerd Anjetha mooi formaat om mee te beginnen! Dat er nog maar veel mogen volgen! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Jaja, arnold heeft een paar foto's gemaakt. Komen vanmiddag wel op 't forum te staan.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
humeur zit nogal laag. heb het RENOS.JM virus op men pc zitten, maar krijg het er maar niet vanaf... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Nog lager dan laag, vrouwlief zit te zeuren |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mark T schreef:Nog lager dan laag, vrouwlief zit te zeuren Goh ben dus niet de enige die er zo een heeft Die van mij moet ook op gaan passen anders mag ze op de reservebank. Maar helaas we kunnen niet met maar ook niet zonder. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
carppassion schreef:Mark T schreef:Nog lager dan laag, vrouwlief zit te zeuren Goh ben dus niet de enige die er zo een heeft Die van mij moet ook op gaan passen anders mag ze op de reservebank. Maar helaas we kunnen niet met maar ook niet zonder. Mvg Patrick :-" :-" :-" :-" :-" Ben toch stiekum nog ff wezen voeren, ff praatje maken, ben je zo weer 2 uur verder. Morgen maar weer 's kijken hoe HAAR humeur is |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Mijn humeur is gewoon kloote !! Ik ga naar werk toe met sleutels en kom terug zonder sleutels oftewel die zijn uit me zak gevallen ofzogaah Me pa zij heel droog ; oh...dan moet je nieuwe laten maken....eigen kosten Me ma lag al op dr bed te slapen maar ik zal morgen wel de wind van voren krijgen van dr Plus dat hhet gewoon zonde is van me geld en het gezeik wat ik nog ga krijgen..... Me avond is dus behoorlijk verpestgaah |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Vanmiddag beste humeur! gratis de foudraal en tas opgehaald Prachtig! Gaat om de shimano tribal XT humeur kon niet beter , totdat moeder lief ging zeure zeure discussie schreeuwe.. en ik nu met hoofdpijn zit en een pesthumeur.. heb je geen last van je vrouw is et je moeder wel !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Humeur is hier ook wat minder Word net wakker en de onthaakmat is droog gebleven maar wel lekker geslapen Bewerkt door de gebruiker zondag 12 juni 2011 12:05:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk, dat is erg jammer Ron. Je hebt ook al aardig wat mooie vissen gevangen dit jaar. Mag dus ook wel een keer
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.