Mag weer 2 bij schrijven wat zijn fluiters toch zeer mooie geluiden, 1e run zo hard mijn hanger van de
lijn afgeknalt ok (niet stuk) gewoon heerlijk. Run 2 vol fluiter niet dramatisch wel goed, voor wat het
waard is de stek waar ik normaal vis wordt een hoeren stek. Kom regelmatig nieuwe vissers tegen naar
de jaar vergadering. Gister de vis gaan zoeken met succes bij aankomst gelijk 3 karpers gezien onder
eigen kant, gelijk mijn witte t-shirt uitgetrokken gewisselt met een blauw polo shirt. Gelijk zak met
boilies gepakt met de hand boilies gevoerd, tijdens het werpen gooi ik een boilie op een karper zijn
hooft tering wat was hij snel weg. Dit geeft mij de gelegenheid om rusitg de spullen klaar te maken
Tijdens het knutselen komt een bekende op de fiets fluisterend tegen hem kopschudden 3 karpers.
Hij komt als geroepen niet gerekend dat ik mijn katapult nodig was gelukkig heeft hij 1. Nooit onder
eigen kant gevist besluit dat hij mijn hengel onderhands mag uitgooien. Met de katapult boilies bij
geschoten + pellet mix. Blijkbaar niet snel genoeg met optuigen het groepje karpers zit direct op de
stek, geweldig man happende karpers rugvin boven water JAWS belsporen schuim plakkaten. De plek
word blijkbaar goed bezocht of zijn het de boilies & pellets
niet meer normaal wat en boeggolven.
Op de plek waar mijn rigje is gepositioneerd zien wij plotseling kolken, vol spanning & sensatie kijken
naar het water. BAM de linker delkim schreeuwt het uit van geluk hanger knalt van de lijn yes hangen.
De karper is met topsnelheid een wierbed ingegaan maat geeft nog instrucites rustig blijven, karper
komt van zelf wel uit het wier ok hengel op spanning lijn straks. Door de hengel tikje voor tikje voel
ik dat de karper los komt pfff pak van mijn hart, korte dril later zie het resultaat prachtige spiegel.
Later op de avond nog 1 schub gevangen op de zelfde plek wat een strijder wou echt niet in het net.
naar een heftige gevecht mag ik eindelijk het net sluiten, mijn avond kan niet meer stuk. Gezien het
weer besluit niet meer alleen nacht vissen spullen gepakt en naar huis gegaan top sessie gedraaid
Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juni 2011 17:14:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: