CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren. Ik heb op deze stek de beste resultaten geboekt met een wind uit het noorden en helder water. De wind blijft de rest van de week vanuit het noorden komen en je ziet ook dat de helderheid dagelijks beter wordt. Ik gok dat ze er deze week nog voor komen. Kan niet lang duren
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
We gaan gewoon van mijn motto uit: ALLES KOMT GOED! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Precies! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 34
|
het zou idd heel mooi zijn als de karpers er is eindelijk lekker op komen liggen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
|
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Mooie screen! vooral door de zon die er op schijnt prachtig
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Als de brasem het voer niet wegscharrelen doen deze het wel : deze foto gemaakt 2 juni om 16:30 uur Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 juni 2011 17:30:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Leuke screens!!
Vanmorgen de gewonnen pellets binnengekregen van de snelle en korte prijsvraag die AVK er in gooide tijdens de chat op de CarpCam. =d> |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Jeroen Luppe schreef:Leuke screens!!
Vanmorgen de gewonnen pellets binnengekregen van de snelle en korte prijsvraag die AVK er in gooide tijdens de chat op de CarpCam. =d> hier waren ze ook mee met dpd morgen es mee vissen , vind wel dat avk een snelle service heeft , is nu 2 de keer en 2 keer supernel geleverd , thx to AVK grtzz by the way gave profielfoto jeroen |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ja idd snelle levering. Heb een paar keer wat besteld en is binnen 1-2 dagen binnen en er zit soms ook wat extra's bij om de doos op te vullen voor vervoer. Leuke foto he, was een familie die langs kwam en daardoor een quattro run gehad..... |
The Baits |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-6-2011(UTC) Berichten: 1
|
Wat is er met de carpcam?
Heb van half 6 tot 8 gekeken maar er is niet gevoerd. Op dit moment is het 10 voor 11 en ligt er nog steeds geen voer.....
Ik hoorde verhalen dat er 2 karpers waren waargenomen. Is dit waar of is het gelul?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er is gevoerd alleen heel gespreid. Of er vandaag karpers zijn gezien weet ik niet. Ik zit namelijk te vissen. Maar ook ik ben benieuwd. Heeft iemand vandaag karpers gezien?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Al wat mogen vangen erwin? Of veel last van brasem :-" ? Op de cam is nog steeds niet veel te zien.. Je zou toch zeggen dat ze die voerstek een keer hadden moeten vinden in deze week. Jammer maar helaas maar ik hou de moed erin. Aan de locatie van de cam kan het niet liggen neem ik aan.
Succes en hopelijk kan je nog een mooie vangst posten in de vorm van een foto. Dan weten we wat we nog kunnen verwachten.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Erwin idee kan je niet kijken waar de karpers uithangen blijkbaar heel ver weg van de cam. Misschien een lichte voerspoor richting de cam? Of waneer het echt niet anders kan de cam verplaatsen, voor dat het te laat is en maand is zo om. Kan je wat meer vertellen uit ervaring waneer de karper langs komt Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 juni 2011 15:36:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-5-2011(UTC) Berichten: 3
|
Breams still getting it!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
waarom kan ik niet bij de chat naar onderen scrollen :-s
alvast bedankt
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 8
|
Marc Waber schreef:waarom kan ik niet bij de chat naar onderen scrollen :-s
alvast bedankt ik ook niet met Google chrome, met internet Explorer wel.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-5-2011(UTC) Berichten: 1
|
klopt bij mij scrolt hij ook niet in chrome in explorer doet hij het wel gewoon goed
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ik kan juist niet met internet explore scrollen...chroome trouwens ook niet zie ik nu |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 8
|
dus Erwin, regelen! haha hij deed het wel altijd.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.