20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
|
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
zeelt carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk, daar hebben we de snoek! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Wanneer gaat er gevist jongens?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
We gaan vissen wanneer er veel karper voor de cam Zit. Dit kondigen we van tevoren aan.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
is dr nou al karper gespot dan?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wou net kijken heb zwart beeld.......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
hier de eerste die ik heb op printscreen en em zelf niet gezien had was de bedoeling om sharky te nemen carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-9-2010(UTC) Berichten: 9
|
even aangeduid :-)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-4-2011(UTC) Berichten: 7
|
|
Leef je in in de wereld van de karper, en maak daar gebruik van! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 3
|
Waar staat die camera ? Dan pleur ik er ff 4 kilo echte boilies. Schiet zo toch voor geen meter op.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
delange123 schreef:Waar staat die camera ? Dan pleur ik er (:^o ff 4 kilo echte boilies). Schiet zo toch voor geen meter op. WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,die is goed die houwen we drin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 mei 2011 00:09:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
Ik heb het contrast aangepast om de contouren beter te kunnen zien. Als je het mij vraagt is het er één en een hele beste! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
delange123 schreef:Waar staat die camera ? Dan pleur ik er ff 4 kilo echte boilies. Schiet zo toch voor geen meter op. Dat vind ik nogal een verwijt.... Wanneer vissen niet in de buurt zitten zullen ze er ook niet eten.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Voerstek moet je gewoon opbouwe en vertrouwe geven dat is niet 1,2,3 gebeurd
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
owja en ik zie er neit echt een karper in op die screenshot kan aan mij ligge
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 3
|
Je kan ook de karper opzoeken ipv een stek opbouwen met zogenaamde vertrouwen. Je kan ook gewoon de boel plat gooien. Krijgen ze aas vertrouwen. Is maar net hoe je wilt voeren en hoeveel. Maar als er na tig dagen geen karper langs is gekomen. Mag je mis wel even achter de oren krabben. Ik snap ook wel dat je die camera niet overal neer kan zetten. Maaaar ik wil wel graaag carp zien!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-5-2011(UTC) Berichten: 3
|
Eindelijk de eerste dikkert!! Met zo'n vaag beeld is dit al een schitterende opname.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
delange123 schreef:Je kan ook de karper opzoeken ipv een stek opbouwen met zogenaamde vertrouwen. Je kan ook gewoon de boel plat gooien. Krijgen ze aas vertrouwen. Is maar net hoe je wilt voeren en hoeveel. Maar als er na tig dagen geen karper langs is gekomen. Mag je mis wel even achter de oren krabben. Ik snap ook wel dat je die camera niet overal neer kan zetten. Maaaar ik wil wel graaag carp zien!! Als het je dan te lang duurt dan kijk je toch gewoon je fotoalbums er even op na zullen bij zon goeie visser als jouwave12 toch genoeg mooie vissen in staan. @ Erwin ga gewoon lekker zo door er zijn genoeg mensen die jullie effort wel waarderen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
delange123 schreef:Je kan ook de karper opzoeken ipv een stek opbouwen met zogenaamde vertrouwen. Je kan ook gewoon de boel plat gooien. Krijgen ze aas vertrouwen. Is maar net hoe je wilt voeren en hoeveel. Maar als er na tig dagen geen karper langs is gekomen. Mag je mis wel even achter de oren krabben. Ik snap ook wel dat je die camera niet overal neer kan zetten. Maaaar ik wil wel graaag carp zien!! En o ja de boel platgooien heeft echt zin je heb toch zelf gezien dat er geen vis langskomt das nou het mooie aan die camera kun je zien of het aas is opgegeten. Maar ik hoor het al jij vist liever op een berg verzuurd aas!! Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.