CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
De postbode had het druk al mijn pakketjes zijn binnen gekomen... 5kg boilies van carpmax.... 10kg boilies van mtc-baits.... Pakketje van daan auctions met kleding van prologic(broek en jas)...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vanochtend vroeg onze nieuwe Franse Bulldog pup opgehaald genaamd Figo! We hebben hier nu dus 3 franse bullen rond .. Bibi,Gijs en nu dus Figo erbij! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
5kg KGB Tutti 'n Tuna + Amino aid, een nieuwe weegzak van Aqua |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Vanochtend vroeg onze nieuwe Franse Bulldog pup opgehaald genaamd Figo! We hebben hier nu dus 3 franse bullen rond .. Bibi,Gijs en nu dus Figo erbij! zie ik daar op de achtergrond niet een duitse herder? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Wat een schatje Tim! super man!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
@Tim aahw wat een liefie man die word opgeleid voor het vissen om bij je te zijn? haha @Jorden links in de hoek bedoel je? lijkt er wel veel op maar aan de oor en zeikant te zien niet en op achtergrond is zeker geen duitse herder. Lijkt eerder een Tjingo ofzoiets die wilde honden zoals in marokko haha.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
15kg scopex bollen, fine boillie needle, boilliestoppers, shrinktube |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
stefan everts schreef:Squit, octopus en koi rearer, The Secret: Squid en Octopus Eens kijken of ik met deze spullen nog wat vissen op de mat krijg Gr Ger die eerste zijn die van solar???gegarandeerd date je vangt maar ze zijn niet meer zo als vroeger helaas.... Ja stefan deze zijn van solar Maar niet meer zo als vroeger??? leg eens uit, Gr Ger
|
|
|
|
|
whahaha,op de achtergrond is n chiuawawawa is n foto van bij de fokker. Ventje ligt nu heerlijk op bed in mn armen te slapen. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
als alles goed gaat een dreamcatcher 2 compleet met fishfinder en dieptemeter |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Lodewijk schreef:als alles goed gaat een dreamcatcher 2 compleet met fishfinder en dieptemeter oei, das een mooie boot, heb ik zelf ook gehad |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hehehe trouwens wil vd week effe bij je langs komen even dat ding bekijken en even varen enzo goed ?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Tim_Ellerman schreef:whahaha,op de achtergrond is n chiuawawawa is n foto van bij de fokker. Ventje ligt nu heerlijk op bed in mn armen te slapen. Leuk beestje man. Mijn ouders hebben er ook zo een gehad. Eigenwijze bulldozertjes. Ik kan je Carocroc aanbevelen als goed voer voor niet te duur. Bij de groothandel rond de €35,- / 15 kilo. Have fun. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
|
Thnx man! Zijn idd heeeleee eigenwijze bullebakken ja haha! Figo is nu nr. 3 die hier nu rond vliegt! Carocroc hebben de eerste 2 al gehad maar ivm voedingsallergie zitten ze nu op het hypoallergene voer van Biofood,oen ze het prima op,nooit meer problemen! Figo heeft nu puppybrokken van Royal Canin maar gaat hierna ws ook over op het hypoallergene voer. Liggen nu heerlijk met zn 3en op de bank hahaha,superkicken! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
lijkt me ook een mooi gezicht ik moet het nu doen met 1 border colly die niet binnen mag
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
nou ik had kocht ze eerder altijd toen ze ook nog die naam droegen en ze een betje rozig van kleur waren...
dat schijnt nu de club mix te wezen maar ik ben ervan overtuigd dat dat een andere is,solar schijnt een nieuwe draaier te hebben! ik heb ze nu wel van 11 mm en die zijn bijna zwart...dat is ook de dip die erbij hoort maar vind het heel jammer dat ze niet meer in die rozige kleur en 18 mm kan krijgen...ik ben van mening dat er gen betere pop up bestaat dan die en die dip is gewoon perfect!!!heb er echt heeeel goed mee gevangen
welke heb jij dan? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie franse bull Tim!! Ik vind ze zo stoer hahah. Ze zullen wel heel wat afknorren bij jou thuis. Als je 3 van die bulletjes op de bank hebt liggen! Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Zaterdag heb ik eindelijk een volwaardig karpernet aangeschafd JRC X-lite 42inch karpernet. Een erg mooi ding en volledig als nieuw (was volgens de verkoper maar 1x meegeweest naar je waterkant) Laat die grote (karper) biggen maar bijten. Bewerkt door de gebruiker maandag 23 mei 2011 14:14:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk! dat is de shit Ga je veel plezier van hebben. Ik had ook nog wel een macbook pro voor je liggen
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.