CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Lodewijk schreef:@t enzyme ben dan zelf in venlo bij de voetbal haha enne een zonneding is niks man voor je telefoon enzo. heb zelf 2 weken gelden een goeie sterke accu gehaald waar ik me telefoon 10 keer mee kan opladen ofzo ohhh hahaha ik geef geen drol om voetbal nee bedoelde een voor de accu van de voerboot ?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
timvanzanten schreef:That's the spirit Frank! die super hooks maken hun naam waar! Zeker tim, vis er nu sinds september mee en bijzonder tevreden.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
heb giteren 2 fox micron m gekocht en s heel goed materiaal
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
25 meter leadcore + stickmixje en pellets en nog wat kleine spull
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Een RT3 voerboot van visvinder-oost inclusief eagle fishfinder/dieptemeter. Grote voordelen van deze boot: - Hydro-aandrijving - reserve-accu (onmisbaar) - Prima formaat (niet te groot maar ook niet te klein) - Licht gewicht - Voerbak-kleppen zijn zonder zender te bedienen - Lichte kleine accu's - Spanningsmeter op de boot om te kijken hoeveel er nog in je accu's zit - Inclusief bijpassende tas (jippie, weer een tas ) - Perfecte visvinder/dieptemeter Nadelen: - Ik moet 2 weken wachten totdat hij klaar is hahaha. - Ook zijn reserve-accu's een stuk duurder dan normale lood-accu's - Verder zie ik geen nadelen omdat de boot perfect bij mijn manier van vissen past Nu weet ik ook wel, elke voerboot heeft zo z'n voor- en nadelen maar deze boot heb ik inmiddels in aktie gezien en past gewoon het beste bij mijn manier van vissen. Iets wat ik trouwens elke visser kan aanraden die een visboot zoekt: - Ga eens kijken bij een visser die dezelfde boot heeft als die jij wilt aanschaffen. In de winkel zien ze er allemaal even mooi uit maar alleen in de praktijk zie je duidelijk wat zo'n boot allemaal kan Greets en veel vis- en vangstplezier, Anne Bewerkt door de gebruiker zondag 29 mei 2011 13:00:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ziet er een mooie boot uit Anne! hopelijk heb je er veel plezier van! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:ziet er een mooie boot uit Anne! hopelijk heb je er veel plezier van! Thx Jorden, Dat weet ik wel zeker128fs31818 . Heb de boot in aktie gezien in Frankrijk (Stein Jansen heeft zo'n boot) en was meteen verkocht, mede dankzij de Eagle fishfinder/dieptemeter |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
een powermonkey explorer! handig voor tijdens het vissen Bewerkt door de gebruiker zondag 29 mei 2011 14:54:20(UTC)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Free Fall Double loop Safety leaders 100 cm MaxXimum Mono Snagleader van piet vogel Bewerkt door de gebruiker zondag 29 mei 2011 14:54:14(UTC)
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 35
|
- Klosje voorslag - Pakje krimpkous
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:Een nieuwe auto gekocht,een Ford fusion+ Zo, dure onthaakmat hoor |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Een huis gekocht! een mooie tussenwoning met doorgaand vaarwater/viswater in de buurt. Binnekort de boel rond maken, dan kan de bouw gestart worden na de bouwvak. Bewerkt door de gebruiker maandag 30 mei 2011 19:03:47(UTC)
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik ging naar de winkel en bracht me net aangeschafte voerboot terug..... :( na een test vaartje van zon 5 min maakte ik de klep open haalde de accu eruit en zag dat er wat water binnen was gekomen :S dus meteen terug met natte boot naar de winkel en wordt vanavond nog gemaakt....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mijn weegzak had het begeven met de laatste trip Dus vandaag maar een andere gehaald |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
peter servais schreef:Een huis gekocht! een mooie tussenwoning met doorgaand vaarwater/viswater in de buurt. Binnekort de boel rond maken, dan kan de bouw gestart worden na de bouwvak. Gefeliciteerd! pm me voor een paar mooie vloertjes (kan het niet laten om aan te bieden ) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dank je!!
Ik zal het zeker even in gedachte houden, er staat nog niks maar tegen de tijd dat dat gaat spelen (eind volgend jaar) ben ik wel benieuwd wat voor moois je in de aanbieding hebt! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Ben net terug van de winkel : Gekocht : - 2nieuwe achter steuntjes - cc moore liqued meteor pellets - ccmoore gekleurde karperkorrel pellets - Tweemaal Halibut pellets high oil feed 8mm van sonubaits -mainline active ade particle & pellet syrup (tiger nut) flavour -vislamp op afstand bediening voor in en buiten de tent , ipv een zaklantaarn wou nog meer kopen, maar dan zou ik blijven kopen, want ik heb hier thuis nog zoooveeel dat ik ook eens op moet doen |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
met extra korting
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Bolies boilies en boilies 3 kg robin red garlic 3 kg scopex 2 kg secret fish
alle 15 mm
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.