5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Hier mijn BASIS-mix: Maïsmeel 200 gram Polentabloem 200 gram Tarwebloem 200 gram Sojameel 100 gram Ei-albumine 25 gram ------------- + 725 gram Als je van een kilo boiliemix uitgaat dan is er nog 275 gram in te vullen met ingrediënten naar keuze zoals vismeel, vleesmeel, birdfood, gemalen hennep, enz. enz. enz. Het valt me op dat er bij de andere boilierecepten nooit ei-albumine staat o.i.d. Hebben jullie dan niet teveel last van té zacht boilies (witvis gevoeligheid of 's morgens b.v. een lege hair??)Deze mix rolt als een trein, heeft een goede binding en hard goed uit. Vr. groet, Remond Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 mei 2011 12:08:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Maismeel en polenta zijn allebei maisproducten, persoonlijk zou ik dan kiezen om 1 van de 2 te veranderen.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
@ Ferenc Ik draai deze mix al behoorlijk wat jaartjes en nooit gemerkt dat de karpers liever een ander ingrediënt in de ballen hadden dan deze 2 maïs bestandsdelen... Maar goed, wat zou je voorstellen? Vr. groet, Remond Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 mei 2011 17:54:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Vertellen doen ze het je nooit idd. 1 van de 2 weg laten en de dosis "dergelijke" verhogen is een optie. Belangerijkste is...zolang je er goed mee vangt moet je niks veranderen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.