logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ratjetoe  
#1 Gepost : woensdag 11 mei 2011 11:35:09(UTC)
ratjetoe

15 ponder

hallo.

ik weet niet hoe het bij jullie zit maar soms krijg ik het gevoel dat ik egt verslaafd ben aan karper vissen.
ik droom er zelfs over. als ik een goed gevoel heb over een water in de buurt. ben ik daar te vinden. school lijd er soms onder + werk. egt waar niet alleen de karper maar alles eromheen spreekt me aan. ik vis nu iets langer als 1 jaar op karper en de adrenaline gier nog door mijn lijf als ik aan het drillen ben.

Greetz.(drillen) Think
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
Sponsor
peter servais  
#2 Gepost : woensdag 11 mei 2011 12:01:17(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik ben nog geen jaar bezig met karpervissen, maar ik probeer eigenlijk ook de meeste vrije momenten in te vullen met karpervissen.
Ik denk dat het meest verslavende aan het vissen is dat je ineens van een ultiem gevoel van rust vol adrenaline zit wanneer de piepers gaan gieren.
Verder voelt het ook behoorlijk voldoenend om na een mooie dril een prachtvis op je mat te hebben liggen.

@ratjetoe, als je school onder het vissen lijd neem je je huiswerk toch mee naar de waterkant. Als je statisch vist kan dat makkelijk volgens mij.

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jerry  
#3 Gepost : woensdag 11 mei 2011 12:18:13(UTC)
Jerry

35 ponder

Ik kwam uit de narcose na een knie operatie en wou gelijk me bed uitrennen omdat ik dacht dat ik een run had
Groeten,

Jerry
Frank Penning  
#4 Gepost : woensdag 11 mei 2011 12:59:08(UTC)
Frank Penning

20 ponder

er is meer in het leven dan alleen karpervissen, maar dat gaan jullie nog wel inzien...:-" :-"
chiele  
#5 Gepost : woensdag 11 mei 2011 14:54:41(UTC)
chiele

45 ponder

ik hoop het frank, want hier is vissen echt heel mijn leven aan het inpalmen...

wil later misschien visarts worden zodat ik tog iets met vissen kan doen...Domme ik
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Lodewijk  
#6 Gepost : woensdag 11 mei 2011 14:56:12(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
het vissen doe ik zeker heel erg graag.
maar ik onderscheid wel even wat eerst moet en dus belangrijker is Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Mister X  
#7 Gepost : woensdag 11 mei 2011 15:08:06(UTC)
Mister X

50 ponder

Het moet geen obsessie worden dwangmatig moeten vissen schiet het doel compleet mis mijn mening
vergeet niet genieten! Mijn geval is karpervissen en extensie van mijn leven onderschiet tussen de
real world & karpervissen! 1 van mijn maten zat vroeger aan de waterkant tijdens schooltijd hij is
heel vaak opgehaald tijdens het vissen. Je kan dus makkelijk in je eigen karper wereld verdwijnen
gelukkig heeft hij hier van "geleerd" hij vist nu meer als vroeger Breede lach mijn geval pas laat met deze
hobby in aanraking gekomen (onwetendheid) maar goed beter laat als nooit geniet van je visserij Knipoog

Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 15:09:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter servais  
#8 Gepost : woensdag 11 mei 2011 15:24:02(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bij mij is het niet zo dat het mijn leven beheerst, is er tijd voor dan word er gevist.
Moeten er andere dingen gebeuren, dan gebeuren die eerst; zoals werken, vriendin, sporten en andere dingen.
Maargoed, het is intens genieten als je op een mooie dag lekker langs de waterkant zit.
Lekker in het zonnetje, vogels om je heen, happie en een drankie mee en dan gierende beetmelder die je ineens triggert om weer in aktie te komen.
Groeten Peter, Knipoog

Erwin  
#9 Gepost : woensdag 11 mei 2011 15:31:08(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik denk dat de meeste van ons er wel bijna dagelijks mee bezig zijn. Vaak is het vissen op karper ook een soort strategisch schaakspel. Je kunt de hele week nadenken over hoe je aankomend weekend kunt knallen. Je gaat voeren, je knoopt onderlijntjes, bereid je voer, zoekt op het internet naar nieuwtjes ( www.CarpFeeling.com Knipoog ) enz. Allemaal dingen die ervoor zorgen dat je ermee bezig bent.

In mijn geval kan het niet anders dan er dagelijks mee bezig te zijn. Maar dat is voor de meeste wel bekent Knipoog.

Gr. Erwin
timvanzanten  
#10 Gepost : woensdag 11 mei 2011 16:13:39(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Hier niet anders. enorm veel tijd bezig met onze geschubde vriend maar nog steeds met plezier.
Jorden  
#11 Gepost : woensdag 11 mei 2011 17:51:23(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
heb ook wel een verslaving aan karpervissen, maar dan de light versie Tong ik doe het wel heel graag enzo... maar de condities hier zijn soms zo hard dat je soms zin hebt om het hele zooitje te verkopen en terug op voorntjes te gaan vissen, maar de zin gaat bij mij nu toch nooit meer weg, zeker sinds ik een nieuw thuiswater heb (drillen)
Me...myself...and my rods!
Temmer  
#12 Gepost : woensdag 11 mei 2011 19:03:28(UTC)
Temmer

20 ponder

Think 25 uur per dag mee bezig... Maar verslaafd? Neuhh

Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 19:04:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ratjetoe  
#13 Gepost : woensdag 11 mei 2011 19:25:21(UTC)
ratjetoe

15 ponder

Ja peter goeie oplossing alleen nou nog de aanwezigheid op school. Ik ben sinds een paar weken ongeveer net zoveel uur aan de waterkant dan op school en thuis bij elkaar. Greetz vanaf de waterkant via de tel. ...
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
Nico Binard  
#14 Gepost : woensdag 11 mei 2011 23:21:22(UTC)
Nico Binard

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Vanaf ik vrije tijd heb probeer ik toch zeker een sesietje te doen, maar sinds juli 2010 is dit beetje het probleem tijd. Nu zijn er zaken die toch wel voorrang hebben op het vissen zoals mijn zoontje van 6 maanden en eigen huisje verder afwerken. Dus karpervissen is verslavend voor mij, maar komt wel ni op de eerste plaats!
grtzKnipoog
"Carpfishing it's a way of life, my life!"
Davey Remmig  
#15 Gepost : donderdag 12 mei 2011 00:34:20(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

tja verslaving ken je het wel noemen, ben elke dag van de week met vissen bezig! dat krijg je als je ook in een hengelsportzaak werktKnipoog .

mja mij hoor je niet klagenTong

ferenc  
#16 Gepost : donderdag 12 mei 2011 10:01:26(UTC)
ferenc

CarpFeeling Crew

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Ik mag van geluk spreken dat het ondertussen ook mijn werk is geworden. Maar pas op dat je niet je sociale leven naar de kloten helpt. Hang af en toe je foudraal in de kast en ga lekker met wat vrienden op stap.

Ben er ook fulltime mee bezig, maar zorg dat ik ook wel tijd vrij maak voor andere dingen.
coatednuts  
#17 Gepost : donderdag 12 mei 2011 13:33:17(UTC)
coatednuts

20 ponder

Pas op, laat de angst voor het niet vangen van karper niet overheersen. OCD (Obsessieve Compulsieve Dwangneurose) is een behoorlijk ernstige aandoening. Er is tegenwoordig een nieuwe therapie ontwikkeld; deep brain stimulation... Een paardenmiddel, maar voor de ergste gevallen misschien een uitkomst.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
peter servais  
#18 Gepost : donderdag 12 mei 2011 13:54:44(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

@ratjetoe, als jij een toekomst in de karperwereld ambieert dan ben je goed bezig, als je dat niet doet dan zal ik toch nog is even nadenken of je wel helemaal goed bezig bent... Karpervissen is leuk, in je vrije tijd, maar als je op school moet zitten zit je niet langs de waterkant.
Al begrijp ik dat het heel aantrekkelijk is om dat wel te doen. Het is jouw toekomst!

Vangze!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 mei 2011 13:55:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

carpteamzhz  
#19 Gepost : woensdag 25 mei 2011 21:20:13(UTC)
carpteamzhz

25 ponder

verslaving nee uit de hand gelopen hobby zal ik eerder zeggen
maar ik moet togh werken als ik al me spulle wil kopen en ooit nog uit huis wil
karper vissen is een manier van leven geworden voor mij
maar je moet ook rekening houden met je vriendin en vrienden snapje (karper)
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo

vorig jaar 83

als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.