CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
koninginnedag vieren of toch gaan vissen
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
hey dames en heren, Ik was aan het denken laat je liever je hengels een dagje staan om los te gaan met koninginnedag of ga je toch liever lekker aan de waterkant zitten. laat jullie mening weten |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou, vorig jaar zat ik in Duitsland met Koninginnedag maar dit jaar laat ik het vissen even voorbij gaan. Soms moeten we ook wat anders doen hea. anders kom je in zo'n sociaal isolement
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Niets met de koningin te maken voor mij geen baas boven baas lekker geen karperen bliss Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 april 2011 12:26:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Bij ons gaan we los bij koninginnenacht en op koninginnedag een beetje bij komen als je langs de kraampjes en leuke dingen voor de kids loopt.... Ga dit jaar niet vissen, heb het wel vorig jaar gedaan, was lekker rustig aan de waterkant... Ga wel misschien zondag ff vissen...... Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 april 2011 12:26:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Dat wordt vissen, nou ja.. materiaal overvaren, alles opzetten, vergunningen regelen, peilen en voeren, want technisch gezien mogen we pas vanaf 1 mei 0.00 uur de hengels te water laten.En dan is koninginnedag alweer voorbij.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik ga koninginnendag lekker vieren in Amsterdam
Zal vast een gezellig feestje worden!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Ik ga ook lekker het dorp in en peter gezellig met 600 man op een vierkante meter |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
zit nog te twijfelen. wou zaterdag om 10 uur vanuit twente naar drenthe rijden met 3 man een paar nachten gaan zitten aan een mooie plas. helemaal niet aan de koniging gedacht maar ik heb vanavond ook al feest verjaardag van mijn neef dus feesten zat. 2 weken zelf jarig over 1 week me tante 3 weken me nicht 4 weken moeders ga zo maar door. |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik zit vanavond bij voetbal international in de studio kijken dus |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hahahahaha, dus ik moet letten op een lange man met een carpfeeling muts op, of word het toch een petje van Zwolle. Veel plezier man. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Koninginnedag vieren met het gezin. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb morgen een viswedstrijd,dus ben de hele dag vissen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
@t ronald letten op een lange vent in een blauw adidas jasje haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 35
|
Ik ga gewoon lekker vissen... Heb helemaal niets met koninginnedag
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-4-2011(UTC) Berichten: 28
|
Ik ga proberen een paar frietpannen te kopen op de rommelmarkt om mijn boilies makkelijker te kunnen koken!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
laat het dit jaar schieten, ga lekker shoppen (ibiza) |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
zit nu lekker te vissen.. Tot zondag is nu de planning. 1e vis had ik rond 18.00u,schub van 12kg heb niks met Qday,maar om er wel ff aan tedenken had ik maar oranjetompoucen meegenomen naar de waterkant smaalte goed! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Tim_Ellerman schreef:zit nu lekker te vissen.. Tot zondag is nu de planning. 1e vis had ik rond 18.00u,schub van 12kg heb niks met Qday,maar om er wel ff aan tedenken had ik maar oranjetompoucen meegenomen naar de waterkant smaalte goed! succes nog dan! vang maar een mooi oranje schub ik ga morgen toch echt even een pilke pakken in de kroeg haha soms moet da ook hé. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
leuke reacties allemaal zelf hou ik ook niet van Koninginnedag maar ga ook niet vissen ff lekker een daggie niets doen |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Vind het altijd wel gezellig, ben dus samen met de kids geweest. Was weer gezelli. Hopen dat ze morgen nog ff willen vissen, volgende week weer werken :-(
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
koninginnedag vieren of toch gaan vissen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.