CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
koninginnedag vieren of toch gaan vissen
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Davey Remmig schreef:Tim_Ellerman schreef:zit nu lekker te vissen.. Tot zondag is nu de planning. 1e vis had ik rond 18.00u,schub van 12kg heb niks met Qday,maar om er wel ff aan tedenken had ik maar oranjetompoucen meegenomen naar de waterkant smaalte goed! succes nog dan! vang maar een mooi oranje schub ik ga morgen toch echt even een pilke pakken in de kroeg haha soms moet da ook hé. pilske pakken zeker beste jongen ? straks denken ze dat je aan de pillen zit haha lol , grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
carpfigter schreef:Davey Remmig schreef:Tim_Ellerman schreef:zit nu lekker te vissen.. Tot zondag is nu de planning. 1e vis had ik rond 18.00u,schub van 12kg heb niks met Qday,maar om er wel ff aan tedenken had ik maar oranjetompoucen meegenomen naar de waterkant smaalte goed! succes nog dan! vang maar een mooi oranje schub ik ga morgen toch echt even een pilke pakken in de kroeg haha soms moet da ook hé. pilske pakken zeker beste jongen ? straks denken ze dat je aan de pillen zit haha lol , grtzz hahah hak nie gezien bedoelde natuurlijk pilske haha pillen is niet echt voor mij besteed vind het troep! |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
koninginnedag vieren of toch gaan vissen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.