CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het ziet er daar prachtig en vredig uit Frank. Is dit Neder land of buitenland? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Dat is een stuwmeer in het uiterste noorden van Frankrijk Toine. Paar honderd meter over de Vlaamse grens.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Dat is een stuwmeer in het uiterste noorden van Frankrijk Toine. Paar honderd meter over de Vlaamse grens. Prachtig! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
timvanzanten schreef:haha, je bedoeld zeker deze foto! Lodewijk met zijn mascotte Donna! hihi whahah geweldig, volgens mij slaapt hij er ook nog mee |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Donna had alleen die dagen geen zin om geluk af te geven! haha. he grappig trouwens is, dat het nog een aardig grote knuffel is ook!. Je kan hem niet missen!
|
|
|
|
|
hahaha wat was jouw mascotte dan eigelijk Tim of durf je dat nu niet te vertellen |
|
|
|
|
|
mijn mascotte was Lodewijk! haha, hij bracht alleen ook geen geluk! Ik moet nog een grote tas vinden om hem steeds mee te nemen alleen. iemand suggesties? haha
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:mijn mascotte was Lodewijk! haha, hij bracht alleen ook geen geluk! Ik moet nog een grote tas vinden om hem steeds mee te nemen alleen. iemand suggesties? haha
hahaha, tja die tas das wel een heel grooooooot probleem ja |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
was gewoon veel te vroeg al tim :( ze gaan nu echt goed los hier overal. boeren slootjes ed vooral whehe je stampt een keer op de grond en die hele sloot beweegt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
enne ohwja tas is niet nodig ik kan sinds kort lopen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
haha, tja, het wordt hoogtijd om maar weer eens Zwolle te bezoeken Loedel!
|
|
|
|
|
je bent welkom ben je al achter je pin??? haha |
|
|
|
|
nee! haah, nog steeds niet! ik zal zo eens kijken!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hallo iedereen, Hier wat foto's van mijn systeem opstelling aan de waterkant. Alleen ik moet die ene molen nog even omwisselen voor nog een Shimano molen. Mijn opstelling: - RVS (agilia achtig) Rodpod, - Fox MMX piepers, - Fox MK2 swingers, - Cormoran Speciland 2,75lbs hengels - Shimano Aero GTE 10000C beetrunners Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 april 2011 16:43:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
hier de mijne dan ook maar 3x harrison ballista 3x daiwa entho 5500 3x fox ntxr en dat alles op de fox ranger pod josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 35
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hey, nog een gebruiker van cheecky monkey's. hoe bevallen ze jou Jos? ik moet er nog even aan wennen...
|
|
|
|
|
he ik ben super tevreden over de cheeky's wil niet anders meer.
had voorheen (heb nog steeds trouwens) de opreys hangers maar dit registreert nog beter met minder weerstand echt top.
gr jos |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
dank je olger, moet bekennen dat ik er soms bijna een harde .... van krijg zo'n mooi en fijn materiaal hahahahahahha lol gr jos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Nou dan weet ik niet wat ik fout doe ik heb ze ook liggen Registratie is ruk als je aan het draad trekt achter de pieper voel je weerstand
dat heb je niet met een hanger |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.