CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
als ik de lijnen op de goede spanning heb dan vind ik dat ze een meer dan prima registratie hebben met minimale weerstand ik zie ze liever dan mijn osprey's. maar goed dat niet iedereen hetzelfde is wat meningen betreft en iedereen mag zijn eigen bevindingen erover hebben.
ik ben er in ieders geval super tevreden over.
en ron je hebt ervaring genoeg dus dat je iets fout doet dat zal wel meevallen toch ?
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
mijn beginners setje die snel gaat veranderen. djoerdi heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
de eerste foto zo had ik het eerst en de 2e foto is van nu .. Bewerkt door de gebruiker maandag 23 mei 2011 18:21:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
haha, goed bezig heren! ik zie de eerste tackle tarts al geboren worden met die 2rod en 3rod bankstick opstellingen!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zal de mijne ook maar effe doen dan........ en de 2 rod buzzerbar staat in bestelling |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Net een nieuwe camera aangeschaft dus meteen maar een paar foto's van mijn setup Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ziet er allemaal weer goed uit heren! @Carppassion: zeer mooie set hoor!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Frankrijk opstelling: totaalplaatje cheecky monkey's, even wennen, maar bevallen perfect! trouwe emblem's ^^
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
a zo mooie molens
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Hier mijn opstelling Paul Jansen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
hoe bevallen die optonics je? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Mij prima al in stromende regen gestaan en blijven het goed doen ook op de afstand bediening. Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 juni 2011 22:30:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
hier is mijn setje normaal vis ik altijd met een rodpod en nog een extra hengel... maar ik wou het eens compact houden ^^ |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Mijn setje 2 foutjes die je handmatig moet openenn zijn het resentst + de foto van tent en voerboot Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 14:07:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Bijlagen: michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hehe dat vogeltje op de laatste foto die voerboot heb ik nog al eens gezien, is het een goeje voerboot? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
chiele schreef:hehe dat vogeltje op de laatste foto die voerboot heb ik nog al eens gezien, is het een goeje voerboot? Ja, ik vind dit wel een goede voerboot (is van mijn neefje ) was leuke foto om te nemen voor de tent op die morgend. In het begin toen hij hem had wel wat last meegehad, maar dat bleek door de batterij te zijn, ( was niet helemaal volgeladen en begaf het soms in het midden van het water) maar de laatste 10keer altijd volle batterijen gebruikt en nooit last meegehad. Vind het wel een goed bootje als je nog vragen hebt over die boot, ik kan ze wel ff vragen aan m'n neef |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.