15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
gister avond mn eerste van het jaar 20pond schub. foto komt nog |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 21
|
gisteren heerlijk in zonnetje gezeten de opbrengst 3 vissen 2 van onder de 20 pond en de laatste 28 pond ajl11 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
he henk goed bezig
mooi om te horen dat ik je een eind op de goede weg heb kunnen helpen ga zo door met je vangsten ziet er erg goed uit.
gr joske |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
hoe zwaar was die vis op de bijlage ? 1 van die 20ponders?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dit weekend 2 dagen een dagsessie gemaakt, heerlijk gezeten maar helaas geen vis gevangen. Was erg leuk langs de waterkant, een hoop baltsende futen en meerkoeten die met elkaar aan t knokken waren, maar ze bleven van me boilies af, net als de karpers helaas. Heb nog wel een karpertje gespot in de buurt van de stek waar ik aan t vissen was. Ook zag ik nog een mooi slank snoekje over de stek zwemmen. De snoek reflecteerde zilver in het zonlicht. Erg mooi. Dus niks gevangen, wel genoten, en weer een beetje kleur op m'n gezicht . Op naar het volgende weekend! Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
net terug van een prachtige dag aan de waterkant, maar succes, dat viel tegen. 1 kleine spiegel, haalde amper de 1kg, en een slijmjurk... maar wel een mooie dag gehad! zonsopgang, en ondergang gezien... zalig! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoera deze vrijdag kan'k eindelijk terug gaan vissen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
ik heb vanddag nog gevangen
gister waren er ander mensne op mijn stek aan het kloten het was ook nog eens druk bij het water al dat voer helpt er ook niet bij om ze te vangen op ene park water
zekker neit als der zown 5 kilo is gevoerd door iede karper visser die er gister zat
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk, Ik denk dat ik ook maar eens snel naar Jos ga. Vandaag lekker aan de waterkant gezeten. Gezellig, maar geen tikje en daar gaan we toch voor! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag 2de blank op rij, maar toch genoten in het zonnetje:-" grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Van vanmorgen. |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
liep weer lekker he jeroen..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
|
Na de slijmjurken en zeelt van de afgelopen weken ,dan eindelijk de 1ste schub van het jaar. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig mannen! Het zonnetje komt door en meteen schieten de vangsten omhoog.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
stefan ben je nu in slaap gevallen met die mooie vis in je handen??
|
|
|
|
|
het scheelde niet veel. ik kon wel slapen op dat moment ja |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
en ja hoor vrijdag avond weer 4 karpers een brasem en kroeskarper een als toetje dus het ging weer lekker de vis zat nu niet meer in de diepe put die we hadden gevonden maar vlak tegen het riet dus ze worden actiever gevangen op pineapple pop-up en monstercrab pop-u(frankwarwick) gevoert met hennep mais pellets en boilies volgend weekend weer hopelijk nog iets meer karper (karper) (karper) (karper) de foto's zijn wat minder om ze met een telefoon gemaakt zijn ( me camera is kapot dus binnerkort beter foto's ) Bewerkt door de gebruiker maandag 21 maart 2011 18:25:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
netjes hoor! nu ik nog! haha |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.