55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik had dr 2 vandaag 2 grasvissen op het vlokje best leuk aan een spin hengeltje |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ook net terug van een paar uurtjes na het werk. weer 3 stuks gevangen,wel weer vrij kleintjes zwaarste was 8 pond.en 2 plekkezen die helemaal onder de spikkels zaten. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:ook net terug van een paar uurtjes na het werk. weer 3 stuks gevangen,wel weer vrij kleintjes zwaarste was 8 pond.en 2 plekkezen die helemaal onder de spikkels zaten.
Die spikkels, zou dat al paaiuitslag zijn? Mooi beestje trouwens! Ik blank alleen maar. piep .. of piep piep.. ieder half uur...verder komt het niet. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 maart 2011 21:39:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hier een klein lijstje van enkele paaitemperaturen:
Snoek: 6 tot 14 graden Brasem: 14 graden of hoger Karper: 18 tot 20 graden Graskarper: 26 tot 28 graden
verder telt de waterdiepte mee met het behalen van de paaitemperaturen zoals we allen weten. Daarnaast misschien nog wel belangrijker, is dat het langer licht blijft en de natuur momenteel daardoor veranderd. de vissen merken dit en is tevens een teken voor de paai.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
net nog effe 2 uurtjes gezeten 2 runs 1 karpertje ! gaat lekker dit jaaar heb dit jaar al 14 karpers gevangen weekend naar de visma en natuurlijk nachie zitten. heb het virus lekker tepakke the carp sicknes ! carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
leen schreef:jvs schreef:ook net terug van een paar uurtjes na het werk. weer 3 stuks gevangen,wel weer vrij kleintjes zwaarste was 8 pond.en 2 plekkezen die helemaal onder de spikkels zaten.
Die spikkels, zou dat al paaiuitslag zijn? Mooi beestje trouwens! Ik blank alleen maar. piep .. of piep piep.. ieder half uur...verder komt het niet. Hoi Leen. de brasem ligt volop te paaien,ook in de woonwijk hier klappen ze gewoon tegen de kant aan.(brasem) ook heb ik al karpers zien paaien. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 11
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 57
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.