45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Erg mooie gave karper. Ik kan best geloven dat die erg sterk was! Zelf had ik Zondagmiddag weer niks. Jammer maar helaas! Bewerkt door de gebruiker maandag 28 maart 2011 12:32:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Vandaag na een lange tijd weer eens met mijn broertje (s.guske) gekarperd. Na wat kleine aanbeetjes heefd hij een schitterende Karper boven gehaald Superrrrrrrrrr Feli broertje met je 1e karper 2011 en meteen je PR.. Grt Stephan Ps, ik zie nu pas dat bomen bladje op je karper Bewerkt door de gebruiker maandag 28 maart 2011 16:29:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Guske heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-1-2011(UTC) Berichten: 34
|
Mooie vis Guske! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron, mooie vissen hoor. Welke stek had je?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dezelfde stek waar hennie zat in december |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo net terug... ben wezen pennen, naja pennen... even hier aan de overkant me pen wezen uitloden, had ook een stukje brood bij me, had toch nog 2 leuke voorntjes haha |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Guske schreef:Vandaag na een lange tijd weer eens met mijn broertje (s.guske) gekarperd. Na wat kleine aanbeetjes heefd hij een schitterende Karper boven gehaald Superrrrrrrrrr Feli broertje met je 1e karper 2011 en meteen je PR.. Grt Stephan Ps, ik zie nu pas dat bomen bladje op je karper Mooie vis. En het blad is weg gewaaid... Bewerkt door de gebruiker maandag 28 maart 2011 22:11:58(UTC)
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Jeroen Luppe schreef:Guske schreef:Vandaag na een lange tijd weer eens met mijn broertje (s.guske) gekarperd. Na wat kleine aanbeetjes heefd hij een schitterende Karper boven gehaald Superrrrrrrrrr Feli broertje met je 1e karper 2011 en meteen je PR.. Grt Stephan Ps, ik zie nu pas dat bomen bladje op je karper Mooie vis. En het blad is weg gewaaid... He Super gedaan Jeroen Dankje wel
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mooie vissen heren, door drukte wat minder tijd maar ben toch nog paar keer weg geweest helaas is het nog niet spektakelair hier. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
een mooi begin van 2011 gefeliciteerd |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Goed bezig mannen gefeliciteerd geeft weer een heerlijk gevoel one with nature (karper) (vissen)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
Jeroen Luppe schreef:Guske schreef:Vandaag na een lange tijd weer eens met mijn broertje (s.guske) gekarperd. Na wat kleine aanbeetjes heefd hij een schitterende Karper boven gehaald Superrrrrrrrrr Feli broertje met je 1e karper 2011 en meteen je PR.. Grt Stephan Ps, ik zie nu pas dat bomen bladje op je karper Mooie vis. En het blad is weg gewaaid... dank je wel jeroen voor blaadje weg te halen...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo zit nu lekker aan de waterkant, was vanmorgen aardig koud tegen het vriespunt... Thermometer gaf 1graad aan... Lekker dik aangekleed met thermokleding was het goed te doen... Nu schijnt lekker de zon en ik zit lekker uit het eindje,heb me net ontpeld van me thermokleding... Heb nog geen karper gezien, maar heb wel regelmatig piepjes, lig op 2 plateaus die lekker in het zonnetje liggen op 1m diepte..... Dus wie weet..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hou ons op de hoogte, het klinkt iig veelbelovend! Met welke rig en welke boilies vis je? Vangze! Gr. Peter Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 maart 2011 13:14:23(UTC)
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier ook live aan de waterkant! lekker een middagje struinen met het vlokje genoeg leven in het water in ieder geval! en man man man wat een heerlijk weer!!!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Succes Lodewijk! Nou toch wel een andere plas dan die waarvan je laatst een filmpje had geschoten?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja uiteraard erwin ik struin nu lekker langs de slootjes in zuid |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Tussenstand 0 karpers en 3 brasems.... Doe me naam brasemtikker weer eer aan.... De karpers hebben nog 45 minuten en dan ga ik inpakken... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Het gaat dus weer lekker Steef Waar zit je ergens? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Morgguh Tim...
Gaat wel... Had liever karper gehad,volgende keer beter... Zit nu in delft, bij de A4.... Ben jij nog geweest?
Groeten Steef... |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.